Jump to content

[REL|SA] Cleo Requests

Recommended Posts

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

12

• Golf_MK1

4

• Crypteq

3

• Beagle

3

Geplaatst:

Dat is niet zo moeilijk en dat zal dus vast wel bestaan. Graag wel even google en/of bekende sites als GTAGarage doorzoeken voordat je iets aanvraagt. Ik heb al een keer tijd in een mod gestoken die al bestond, waarna ik dus al die tijd voor niets heb gedaan, dat wil ik liever niet nog een keer ;)

Geplaatst:
Installatie

De installatie is voor elke mod hetzelfde. Allereerst moet je CLEO installeren, die kan je here downloaden. Daarnaast moet je gxthook installeren: download gxthook.cleo (ook te vinden in de site die ik net genoemd heb, aan de linkerkant) en stop die in de CLEO map. Je moet ook een map aanmaken die "CLEO_TEXT" heet.

Er zijn twee bestanden in het pakketje die van belang zijn. Allereerst een .cs bestand, die met je in de cleo map zetten. Daarnaast heb je een .fxt bestand, die moet je in CLEO_TEXT map zetten.

Met dank aan:

PatrickW

Rider918

Greatmuta2

Argwm

JohnnY2

Brad.

Ruedecascades

Lubas

Beagle

Feedback wordt gewaardeerd. Wanneer je bugs/crashes vind, zeg dat dan alsjeblieft in dit topic en ik zal het proberen te fixen. Wanneer je requests heb, kan je dat ook in dit topic plaatsen. Maar onthoudt: kleine cleo mods hebben meer kans om gemaakt te worden dan grote cleo mods (zoals missies). Natuurlijk beloof ik niet dat ik alle cleo mods zal maken...

Veel plezier! :)

Ik heb die CLEO gedownload maar ik krijg hem niet geïnstalleerd omdat de map waarin die moet worden geïnstalleerd nooit goed is. Welke map moet daar staan zodat het lukt?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

misschien een mod waar je kleren van iemand kunt aantreken die je vermoord hebt zoiets als in de missie 555 WE tip?

Geplaatst:
Misschien een mod waarbij je mensen kunt dood-headbangen. Net zoals de Harry Snotter mod van Bierbuikje, maar dan met headbang-bewegingen. Het zou mogelijk kunnen zijn. En misschien met ''Yeah'' geluiden.
Geplaatst:
De .cs file moet in de CLEO map, het fxt bestand moet in de map CLEO_TEXT.

Dat weet ik maar de tweede stap van de installatie van cleo 3 lukt niet :N Daar moet je kiezen in welke map die cleo moet worden geïnstalleerd

Geplaatst: (bewerkt)
Dat weet ik maar de tweede stap van de installatie van cleo 3 lukt niet :N Daar moet je kiezen in welke map die cleo moet worden geïnstalleerd
Ik heb ooit een tool gemaakt en laatst nog geüpdatet, hiermee gaat alles automatisch.

Je kan er Cleo3 mee installeren en ook cleo mods.

Hier is de link van de Cleo mod installer: Klik

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:
misschien een mod waar je kleren van iemand kunt aantreken die je vermoord hebt zoiets als in de missie 555 WE tip?

Het probleem is dat de kleding van de ped's bij de betreffende ped horen. Die kan je niet "los" aantrekken bij de player, je moet dan heel de skin van de persoon aanpassen. Als je dat niet erg vind, kan je net zo goed San Andreas Citizens proberen.

Misschien een mod waarbij je mensen kunt dood-headbangen. Net zoals de Harry Snotter mod van Bierbuikje, maar dan met headbang-bewegingen. Het zou mogelijk kunnen zijn. En misschien met ''Yeah'' geluiden.

Tsja, dat is mogelijk als daar een animatie voor is. Ik ben alleen niet van plan om alle animaties na te lopen in de hoop dat er iets in zit wat erop lijkt. :7 Als je zelf weet of er een animatie bestaat, en de naam van de animatie geeft, dan kan ik hier wel naar kijken.

Geplaatst:

Mijn ideetje:

Kidnapping

Als je een auto jat, en er zit nog een bijrijder in (die je er dus niet uit hebt gegooid, en die er niet snel uit is gestapt), kan je op [insert knop hier] drukken om een 'gijzeling te starten'. Je moet 30 seconden tot 3 minuten (ergens een timer neerzetten) de politie, die met 2 tot 4 sterren achter je aan komen, ontwijken. Als je 't volhoud, en zowel CJ, de ped als de auto overleven krijg je $150 tot $600 (allemaal willekeurig bepaald).

Idee gestolen uit SR2 :sigaar:

Mijn ideetje:

Kidnapping

Als je een auto jat, en er zit nog een bijrijder in (die je er dus niet uit hebt gegooid, en die er niet snel uit is gestapt), kan je op [insert knop hier] drukken om een 'gijzeling te starten'. Je moet 30 seconden tot 3 minuten (ergens een timer neerzetten) de politie, die met 2 tot 4 sterren achter je aan komen, ontwijken. Als je 't volhoud, en zowel CJ, de ped als de auto overleven krijg je $150 tot $600 (allemaal willekeurig bepaald).

Idee gestolen uit SR2 :sigaar:

Goed idee, Heb ooit in cleo zoiets gemaakt :Y .

Werkte goed :puh:

Bewerkt: door BC7
Ik heb al een keer tijd in een mod gestoken die al bestond, waarna ik dus al die tijd voor niets heb gedaan, dat wil ik liever niet nog een keer ;)

Nog sorry daarvoor :$

Misschien, dat als je op een bepaalde knop drukt, je in airbreak modus komt? Dus als je niet in een voertuig zit en je drukt erop, kan je bijv. met WASD sturen, en UP/DOWN omhoog/omlaag gaan maar dan met een hogere snelheid, en dit ook met een auto (en, misschien nog wat bij verzinnen :puh: ). Eigenlijk een beetje zoals wat je met de Sobeitmod kan, maar dan misschien wat uitgebreider? :)

Bewerkt: door Beagle
  • 2 weken later...
Geplaatst:

messchien een scheet cleo

dan kom er een wolkje uit je kont en vergas je die gene die achter je staat :puh:

Geplaatst:

Kan je met cleo ook mods maken dat je verschillende banden op je wagen kan zetten?

Ik ben een grote auto fan en ik heb altijd veel auto mods op me SA, maar het zou ook vet zyn als je in de tuning shop je banden kon veranderen, want je kan alleen je velgen veranderen.

Kan jij zoiets maken dutchy? :engel:

Geplaatst:
Kan je met cleo ook mods maken dat je verschillende banden op je wagen kan zetten?

Ik ben een grote auto fan en ik heb altijd veel auto mods op me SA, maar het zou ook vet zyn als je in de tuning shop je banden kon veranderen, want je kan alleen je velgen veranderen.

Kan jij zoiets maken dutchy? :engel:

Dat bestaat al, door mij gemaakt :D : Klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...