Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA IV - Random Chat

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA IV aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

  • Replies 284
  • Views 40.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Voor mij is het vooral het totaalplaatje wat IV beter maakt in dit opzicht. De handling is 1000% beter en prettiger. Auto's voelen zwaar, maar vooral ook verschillend van elkaar. In V voelt het heel e

  • Je slaat de spijker op z'n kop Sentasi. V moest, voor de omvang van die game, zoveel inleveren op andere gebieden dat ik me tijdens de 1e playthrough al meermaals afvroeg of het nou de moeite was. Hee

  • Speelde zojuist even GTA IV en kwam toen in het bekende straatje in Bohan. Het stelde me niet teleur om te zien dat de meme in 2025 nog aan de orde is. 834020c1-dba6-473d-9345-d4249054a58c.mp4

Posted Images

Featured Replies

Als we het zo gaan doen, als R* echt realisme had aangehouden hadden er ook geen Vigilante missies ingezeten :cab: Zijmissies zijn er om de omgeving meer nut te geven dan voor het verhaal alleen.

  • 2 weeks later...

Een pracht video uit een serie die ik vroeger constant keek :*D

Het blijven leuke filmpjes. Ik dacht dat ik de meeste glitches intussen wel gezien had, maar ook hier zat weer wat nieuws bij.

Net ff GTA TLaD gespeeld. Ook even langs star junction gekomen. Wat is het daar toch gaaf als het donker is! Al die lichtgevende reclame borden en shit, ongelofelijk gaaf! :)

Toen te tijd dat ik nog cheatte met missie's.. :puh:

Edited by Together

  • 3 weeks later...

Herkenbaar voor velen, denk ik.

Ik herkende het in ieder geval halverwege het filmpje, maar ik zal maar niets gaan spoiler :sst:

Ik heb hem ergens gehoord, maar waar ook alweer. :?

EDIT: Lang leve Google. :dans:

EDIT2: Er heeft een Nederlander aan GTA IV meegedaan:

ssmBQVO.png

Edited by Tommie59

Ja, dat was al bekend. Evenals Obbe Vermeij, en er zijn nog wel meer Nederlandse namen te vinden in de aftiteling. Bas Rutten zit ook in de game.

Als het nou mark rutten was geweest :7

Vroeger....

toen ik deze graphics goed vond :7

Nou...

Man, die muziek doet me toch keer op keer kippenvel krijgen en dat ligt niet eens aan het nostalgische gevoel. Bedankt om dit nog eens te delen, die kan ik toevoegen aan mijn muziekcollectie!

Het blijft heerlijke muziek.

Een commercial die goud waard is :7

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.