Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA IV - Random Chat

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA IV aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Replies 284
  • Views 41.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Voor mij is het vooral het totaalplaatje wat IV beter maakt in dit opzicht. De handling is 1000% beter en prettiger. Auto's voelen zwaar, maar vooral ook verschillend van elkaar. In V voelt het heel e

• Je slaat de spijker op z'n kop Sentasi. V moest, voor de omvang van die game, zoveel inleveren op andere gebieden dat ik me tijdens de 1e playthrough al meermaals afvroeg of het nou de moeite was. Hee

• Speelde zojuist even GTA IV en kwam toen in het bekende straatje in Bohan. Het stelde me niet teleur om te zien dat de meme in 2025 nog aan de orde is. 834020c1-dba6-473d-9345-d4249054a58c.mp4

Posted Images

Featured Replies

Nouja zeg, wat 'n dikke zooitje in Liberty City. Gelukkig is het in Real-Life niet zo :clown:

Haha die kende ik nog niet. Leuke reclame voor The Worst Place on Earth.

• 1 month later...

Gta IV - de facking korte versie (spoiler alert!)

Wel 'n leuke video enzo. Ik vind 'm alleen zo snel gaan, daardoor herken ik de meeste stukjes niet zo goed.

Die heb ik al eens gezien denk ik, maar het blijft altijd wel geweldig om zien hoeveel tijd er in moet hebben gezeten om het er allemaal uit te halen...

Dat is bijna een hele game opnemen.

• 2 weeks later...

Deze dwaas is weer begonnen met IV spelen, op eenzelfde manier als ik dat deed op de PC (maar die draait niet zo vlot meer, dus speel ik het op de 360)

Na zo'n tijdje rondwandelen, subway gebruiken en de occasionele taxi begin je er echt zo gewend aan te raken dat je je na een tijd afvraagt hoe je ooit de game anders hebt gespeeld. Het voelt logisch, levendig en iets meer betrokken met de gamer. Je bent namelijk toch net dat ietsje meer bezig met Niko en hoe hij omgaat met zijn omgeving dan anders. Echt een aanrader voor iedereen! Iets minder in andere GTA's. Daar zijn de enige alternatieven te voet... (of eens een BMX/trein, maar dat is minder diepgaand en gaat sneller tegenzitten lijkt me)

Ik speel IV op de 360 zonder auto aim met slechts een Pistol. Net voorbij Luck of the Irish :puh:

Wel, ik gebruik ook zo goed als enkel de Pistol en loop nog steeds gezond rond! Of dit zo gaat blijven vanaf ik in Algonquin terecht kom is wat anders, maar we doen ons best!

Het leukste in GTA IV vind ik toch wel de metro, het GPS stemmetje en dat je in heel veel gebouwen kunt.

En vandaag heeft Niko voor de eerste keer kennis gemaakt met het Amerikaanse medische systeem...

Dus ik had mijn dag mooi gepland. Opgestaan rond 6u50, een werkje of drie voor Roman en Little Jacob en mijn uren waren wel gevuld. Rond 19u20 loop ik nog steeds in Cerveza Heights rond, Niko wilt naar huis, dus ik ga naar Huntington Street Station. Daar wat mogen wachten, de 3 naar Francis International negeren en wanneer je dan naar het platform voor de 8 naar Schottler wilt wandelen hoor je de 8 naar Lynch Street aangekondigd worden. Prachtig! Het is niet de kortste route, maar je zit op de juiste lijn naar Hove Beach en dat is al goed genoeg! Aangezien je al lang genoeg hebt gewacht loop je de sporen over...

Esthetisch gezien was het een prachtige klap. Niko werd op de juiste moment volop van de zijkant mee geschept en de volgende morgen stond ik om 7u10 buiten aan de deuren van Cerveza's ziekenhuis. Ik kan uiteindelijk niet klagen, het heeft me wat gekost, maar Niko heeft wel kunnen slapen! In een ziekenhuisbed dan wel, maar ach.

Haha! Zou leuk zijn als je dagelijks van dit soort verhalen zou doen. :)

Alright, Algonquin is nu eindelijk open! Ik kan nu dus via de Subway in Bohan geraken vanuit Broker en omgekeerd. Niet de snelste verbinding moet ik zeggen, maar in de realiteit horen die twee ook best ver uit mekaar te liggen. Naja, blijkbaar telt in de Subway zitten dus ook als inactief. Ben al 4 keer gebeld geweest door Roman/Little Jacob tussen Algonquin en Bohan.

Maar het is wel leuk, dat zeker! :o

Blow Your Cover blijft toch een lijpe missie hoor.

Zeker, zij het niet dat ik hem drie keer heb moeten doen.

Van het dak vijf verdiepingen naar beneden pleuren blijkt niet zo goed te zijn voor Niko's gezondheid.