Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_346611

blaster praat onzin hoor :)

col heb niks met poly's te maken...een col is egt NIKS :)ik weet in ieder geval dat het spel veel aankan, maar dat SA niet gemaakt is naar wat het spel aankan...Ik denk dat je ongeveer op 100 to 400 duizend poly's per scherm per keer moet rekenen. Volgens mij kun je maar gewoon beter wat proberen :) ik denk dat heel los santos bv rond de 2 mill poly's ligt

naja, eigenlijk maakt het allemaal niet zoveer uit, gewoon niet te gedetaileerd werken da komt het wel goed, ga iig geen levels maken a la hl2 of do(o)m 3 :puh:

Bewerkt: door T_N_T

Geplaatst:
comment_346627

Sorry dat ik je moet tegenspreken TNT, maar in SA is de coll zekerwel van belang.

SA kan per col ongeveer 3000 poly´s aan, bij VC zal dit rond de 1100 liggen.

maar de DFF kan zeker wel meer dan 15.000 poly´s aan,

dus als je een DFF hebt van 9000 poly´s en een coll van 345 gebeurd er niks, maar als je dff en coll 9000 poly´s zijn is een crash in Vice City gegarandeert.

In dit geval is het dus dat de DFF niks uitmaakt, en de coll van groot belang is.

Geplaatst:
comment_346628

Als een col niks is, waarom word het dan gebruikt ?

Ik heb wel degelijk gelijk, zelf gestest. Mijn model, dff: 25.000 poly's, col: 300 poly's, geen crash, het spel loopt vloeiend. Ik snap ook wel dat je met 200 dff's met cols van 50.000 poly's dat als je die in een buurt zet dat spel dan niet vloeind loopt, logisch dat je cpu vertraagt, maar het kan

Geplaatst:
comment_346814
Als een col niks is, waarom word het dan gebruikt ?

Ik heb wel degelijk gelijk, zelf gestest. Mijn model, dff: 25.000 poly's, col: 300 poly's, geen crash, het spel loopt vloeiend. Ik snap ook wel dat je met 200 dff's met cols van 50.000 poly's dat als je die in een buurt zet dat spel dan niet vloeind loopt, logisch dat je cpu vertraagt, maar het kan

Dat is toch logisch waarom de col gebruikt word, zodat het model solid word ;).

Je kan de col dus kwa poly's verminderen door hem simpeler te maken en al die frutsels uit je huisje weg te halen.

Geplaatst:
comment_346834
Als een col niks is, waarom word het dan gebruikt ?

Ik heb wel degelijk gelijk, zelf gestest. Mijn model, dff: 25.000 poly's, col: 300 poly's, geen crash, het spel loopt vloeiend. Ik snap ook wel dat je met 200 dff's met cols van 50.000 poly's dat als je die in een buurt zet dat spel dan niet vloeind loopt, logisch dat je cpu vertraagt, maar het kan

kerel maak van alles maar es een object van 25000.....1tje kannie wel aan ja.

maargoed...kan je wel zeggen dat het werkt...het werkt niet goed

Geplaatst:
comment_355202

Ik ben bezig met een project op 3ds Max 7.

Maar nu heb ik een scale model nodig (zoals player.3Ds). (Ik heb zelf geen SA dus ik kan het niet van SA afhalen)

Ik heb het forum rond gezocht en dit topic, maar alle downloads zijn gedelete op de downloadlink.

En kan ik ze niet meer downloaden....

Dus zou iemand een nieuwe kunnen geven. :*D

Halleeej,

Evildirk :sigaar:

Edit: Dankjewel Blaster nu kan ik weer verder :*D:klap:

Bewerkt: door evildirk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.