Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_374055

Is er een manier om van een plane nadat je hem hebt gemaakt de andere kant onzichtbaar te maken en de andere kant zichtbaar??? Want ik ben bezig een skateparkje te maken, en de zijplaten van de halfpipe kan ik niet 180 draaien (past niet :duh: ) dus wou ik weten of het ook op een andere manier kan dan die dingen helemaal opnieuw te maken :cab:

Geplaatst:
comment_374093

Ik heb symmetry gedaan (op X-as), das wel zo ongeveer wat ik bedoel maar dan verdubbelt(weerspiegeld) hij het figuur. Dat weerspiegelde moet ik los hebben, hoe kan ik dat los krijgen?

EDIT is al gelukt, heb mirror gebruikt omdat ze tog recht over elkaar moesten staan ( 2 quarterpipes), Thnx voor de hulp

Bewerkt: door just killing

Geplaatst:
comment_375041

Ik was aan et proberen een model in sa te zetten, dat was me nog nooit gelukt nu eindelijk wel :cab:

Ik hat gewoon een paar simpele dingen in gta gezet maar ze vliegen allemaal in de lucht ( iets hoger dan de heup van CJ). Dit was bij alle 3 de models zo, weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_379919

Dat hoeft niet, dit regelt de Carcols.DAT voor jou, als je de bepaalde variabelen invoert, neemt hij die kleur, voor de wielen, frame en carroserie, het is heel simpel:

Je hebt een getal van 1 t/m 94, elk cijfer is een andere kleur, je past het getal aan, dan krijg je een andere kleur.

Wauzie heeft hier over een Tutorial gemaakt, die je !hier! kan vinden. Deze is zoals je ziet voor VC, maar in principe is dit ook zo gedaan bij SA.

Veel Suc6 ermee ;)

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_390844

Normaal gesproken niet, als ze geatached zijn is er niets aan de hand.

Maakt niet uit hoe ze eruit zien.

EDIT: Over die zwarte flekken, dat komt omdat de poly's niet aan elkaar zitten.

Je kan het goed krijgen door je model te selecteren en op rechtermuisknop te klikken, klik nu op convert to... convert to editable poly.

Nu kan je in het rechter lijstje de knop weld zoeken, klik op ctrl+a en klik dan op het knopje weld.

Als het goed is dan zitten er nu geen zwarte vlekken meer.

Zo wel, zou je hem dan willen sturen via rapidshare.de ?

Bewerkt: door Twenty Eyes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.