Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_390867

Bedankt 20 ogen, maar waar is dat weld te vinden?

Als ik het object selecteer en rechtermuisknop klik krijg ik dit:

3dsvraag2.JPG

Of ben ik nou vreselijk blind? :clown:

Greetz Wazuup

Geplaatst:
comment_390978

nadat je moel editable poly is staat er rechts een lijstje, selecteer de 3 puntjes bovenaan(vertex)

Je ziet dan dit:

naamloosdfsfsd0nq.png

Pas op: eerst ctrl+a voordat je op weld klikt.

Bewerkt: door Twenty Eyes

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_402725

@aaa dat heet een Spam :duh:

@Wazuup:

Dat model wat je daar ziet, is volgens mij niet in 3ds gemaakt, vanwege een heel ander Wireframe, die hij al heeft laten zien (naam vergeten), maar je kan het proberen met de Brazil Plug-In, en daarmee een chroom material aanmaken, dan heb je iets in die geest ;)

Geplaatst:
comment_402757

Oke maar zit er geen metaal achtig material in 3dsmax?

En trouwens, aaaaa is waarschijnlijk weer zo'n spam account... :muur: Anders neem je niet zo'n naam...

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_403796

hmm zo is t mij al vaker verteld en heb t zo al geprobeerd, maar 3d max slaat bestande bij mij op als .max en die zijn niet te openen in sketchup. heb je daar ook n oplossing voor :$

Bewerkt: door Dikbuik

Geplaatst:
comment_403818

Dat is niet zo moeilijk.

Gewoon File > Export

Dan kies je een plekje en een naam en dat word dan een .3ds file die je in bijna alle 3ds progjes kan openen.

Waarschijnlijk moet je in sketchup dan import doen bij file.

Als het zo werkt daar.

Veel succes.

Geplaatst:
comment_404913

aaaaa, jij ook :D:D:D

Wazuup, Editalbe poly > Poly* > Poly's selecteren die je smooth wil hebben > Dan klikken op MSmooth

*Mischien kan het ook met vertex maar dat weet ik niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.