Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Jij denkt dat wij geen dier zijn?

Als je zo'n biologische classificatie gaat baseren op niveau van intelligentie dan ben je gewoon ignorant bezig. Dat is hetzelfde zeggen als dat een banaan geen fruit is omdat hij krom is, en zeggen dat geel geen kleur is omdat hij feller is dan bruin. Nonsense.

Ok, maar waarom vraag je dan aan Tompie waarom hij vrij krijgt? (Je zegt net dat wij ook dieren zijn) :puh:

Geplaatst:

Ik ben gelovig...? :7

Omdat ik het punt niet begrijp van één dag van het jaar bestempelen als dag van de dieren. Het is verschrikkelijk hypocriet, nutteloos, en idioot. Wij horen de mens altijd te "eren" en blijheid hebben met het leven. We leven maar één keer. Dat betekent überigens niet dat ik dieren eer. Wij zijn machtiger dan hun, dus als ze dood gaan is dat hun probleem. Als we ze biologisch nodig hebben, of op een sociale manier, dan moeten we ze gaan farmen, zoals bij kippen en koeien. Huisdieren is ook geweldig. Dat is net als die beren in Turkije die dansen voor pinda's. Het enige verschil is dat huisdieren sociaal normaal zijn.

Zo, weer mijn dagelijkse rant. Het zal wel weer die periode van de maand zijn.

Geplaatst:

Vrij op dierendaag OMG duuuude !!!!!

:7

Geplaatst:

Tsk. :t

Geplaatst:

Krijg je ook nog reiskosten terug betaald ?

Geplaatst:

Een vrije dag, omdat het dierendag is? :7

Dat is echt wel het lompste dat ik ooit heb gehoord. :7

Geplaatst:

Hij schrijft pwn, maar zegt ohwn. Gaarheid. Heb niet veel meer geluisterd, was net naar Drums of Death aan het luisteren :t

Geplaatst:

Goedemorgen !!

iedereen een banaantje bij de koffie??

meisje+met+banaan.jpg

Bewerkt: door GTA-top

Geplaatst:
  • Auteur

Nee, dankje. :7

Geplaatst:

:7

Overigens goed bedacht, die hard- en software topic over de PlayStation 3 en PlayStation Network. :tu:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

*dweilt het Tom-kwijl op*

Geplaatst:

Ahum? :7 Ik geef gewoon een complimentje. Zouden jullie ook eens een keer moeten doen. :t

Geplaatst:

Ik zou best complimentjes willen geven (bravo voor alles wat jullie gedaan hebben, SentaKai) voor dingen die compliment-waardig zijn. Maar ik zie niet meteen het nut van dat Playstation topic... :$

Geplaatst:

Ik zie er wel het nut van in... Als je vragen hebt, kun je het aan de LKZ members vragen (de clan dus) en krijg je niet van die amateurs... :t

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.