Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Hah, dat programma is dus voor mensen die geen flauw benul hebben van pc's, en BSOD's bestempelen als fouten van het OS.

Het register opschonen, defragmentatie, onnodige programma's zijn gewoon dingen die je zelf hoort te doen.

Geplaatst:

Hah, dat programma is dus voor mensen die geen flauw benul hebben van pc's, en BSOD's bestempelen als fouten van het OS.

Het register opschonen, defragmentatie, onnodige programma's zijn gewoon dingen die je zelf hoort te doen.

Het schakelt bijv. dingen als windows seurch uit ect. Het is erg makkelijk. Ik heb wel verstand van PC's en zie niet echt in waarom je al die programma's handmatig zou uitschakelen als het zo ook kan. Slaat nergens op dat het is voor mensen die geen verstand van PC's hebben...

Talk to the hand, bitch :t . :7

Geplaatst:

BSOD's bestempelen als fouten van het OS.

Als ik een klap tegen m'n PC geef, springt ie op een BSOD. :7 Ook als ik er iets te hard met m'n been of voet tegen tik. :7

Geplaatst:

Windows Search, waar ik nog nooit van heb gehoord, zal vast zo'n pietluttig klein programmatje zijn, waarbij het deactiveren wel een hele 0.0001 fps boost geeft. Wow.

Voorbeeld; het enige proces wat ik nu aan heb staan wat nutteloos is, is de Java Update ding. En die verbruikt wel 528 kB's! Ter vergelijking; mijn antivirus (Avira AntiVir) slurpt wel 1396kB's op. Dat is wel 00% van m'n CPU!!! Als je gewoon je pc degelijk bij elkaar houdt, dus wekelijks een virusscan door een fatsoenlijke virusscanner, wekelijks een defragmentatie, wekelijks een register opschoning (al zijn deze laatste twee niet van zó'n groot belang, ook adviseer ik een extern programma, zoals Piriform stuff), en af en toe je opstart programma's doornemen (msconfig.exe), dan is dat programma geheel overbodig.

@Sentasi; klinkt als een HDD stoornis :puh: Beetje gammele kast ofzo? xD

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

BSOD's bestempelen als fouten van het OS.

Als ik een klap tegen m'n PC geef, springt ie op een BSOD. :7 Ook als ik er iets te hard met m'n been of voet tegen tik. :7

Dat komt door je OS :7 , toch Hayte? :7

Geplaatst:

Nee, dat is een virus van Steve Jobs, dúh.

Geplaatst:

Windows Search, waar ik nog nooit van heb gehoord, zal vast zo'n pietluttig klein programmatje zijn, waarbij het deactiveren wel een hele 0.0001 fps boost geeft. Wow.

Voorbeeld; het enige proces wat ik nu aan heb staan wat nutteloos is, is de Java Update ding. En die verbruikt wel 528 kB's! Ter vergelijking; mijn antivirus (Avira AntiVir) slurpt wel 1396kB's op. Dat is wel 00% van m'n CPU!!! Als je gewoon je pc degelijk bij elkaar houdt, dus wekelijks een virusscan door een fatsoenlijke virusscanner, wekelijks een defragmentatie, wekelijks een register opschoning (al zijn deze laatste twee niet van zó'n groot belang, ook adviseer ik een extern programma, zoals Piriform stuff), en af en toe je opstart programma's doornemen (msconfig.exe), dan is dat programma geheel overbodig.

@Sentasi; klinkt als een HDD stoornis :puh: Beetje gammele kast ofzo? xD

Alle kleine beetjes helpen. Het programma is ook erg handig om alle andere processen (je kan uit ze allemaal kiezen)met een klik op de knop uit te schakelen.

Zag net dat er een 2.0 beta uit is. Dus heb 1.5 eraf gegooid en 2.0 er op gezet. Heeft net wat meer. Verteld je wat handige tools zijn (teamspeak ect.) met link en al, en wat meer. Is nog weer wa handiger. (sorry Hayte dat ik iets makkelijk doe terwijl het ook moeilijk kan :7 )

Geplaatst:

Waarom ga je een heel programma downloaden voor iets wat ook gewoon op internet staat :7

Geplaatst:

Oh yeah, *high five*

Geplaatst:

Alleen als ik een privé lapdans krijg.

Geplaatst:

Hij mag ook meedoen als hij dat wilt hoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.