Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Je kan je beter voorbereiden op het ergste, dan hopen op het beste. Dan kan het alleen nog maar beter worden.

En waarom werkt mijn a knop zo verkracht. Miskoop van het jaar, verdomme Razer Lycosa rotzooi.

Geplaatst:

Pessimist tot in de kist. :sigaar:

Geplaatst:

En dan vliegt mijn PS3 in brand, of kom ik erachter dat mijn scherm niet goed gefixt was :7

Is je scherm toevallig een iphone? :clown:

Geplaatst:

Noez, een Samsung Syncmaster T240. Met een gaar backlight wat lui is, net als moi. Begint wel ongeveer, maar dan valt hij uit.

Geplaatst:

Van tijd tot tijd verwijder ik mensen die lang niet online zijn geweest of die nooit online spelen. :7

Mij toch niet? :( Ik zit nu meer achter mijn PC dan PS3. heb eigenlijk al een paar weken niet meer achter mijn PS3 gezeten (om te gamen)

Geplaatst:

Als je je maar lang genoeg niet aanmeldt. :7

Ik zet hem soms wel aan, maar game er dan niet echt op :puh:

Geplaatst:

En wat is lang? :7

Geplaatst:

Rond een maand of twee, kennlijk

Huil huil.

Geplaatst:

Zoiets. :7 Als ik vind dat de lijst te vol wordt, kijk ik wie er al langere tijd niet online geweest is, of met wie ik haast nooit online speel, en die verwijder ik dan. :7 Ik hoef niet zo nodig een lijst van 2km lang. :7

Geplaatst:

Van tijd tot tijd verwijder ik mensen die lang niet online zijn geweest of die nooit online spelen. :7

Ik zit bijna aan de limiet en het probleem is dat ik niemand heb die minder dan een week eens niet on line komt :7

Is de limiet eigelijk 100?

Geplaatst:

Zoiets. :7 Als ik vind dat de lijst te vol wordt, kijk ik wie er al langere tijd niet online geweest is, of met wie ik haast nooit online speel, en die verwijder ik dan. :7 Ik hoef niet zo nodig een lijst van 2km lang. :7

Dus je wilt mijn 20 reserve accounts niet toevoegen? :-(

Geplaatst:

Ik dacht dat er geen limiet was. Tot op een tijd geleden was de limiet voor GTA IV 49, bij 50 of meer kon je niemand meer inviten in IV, of ze stonden offline of speelden geen GTA, terwijl dat wel zo was. :7 Is een paar maanden geleden pas gefixed met een patch. :7

@ Hierboven, nee. :7

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Ik dacht dat er geen limiet was. Tot op een tijd geleden was de limiet voor GTA IV 49, bij 50 of meer kon je niemand meer inviten in IV, of ze stonden offline of speelden geen GTA, terwijl dat wel zo was. :7 Is een paar maanden geleden pas gefixed met een patch. :7

@ Hierboven, nee. :7

Ah leuk, dan kan ik er nog eens paar toevoegen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.