Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Limiet is 250 als ik het goed heb..

EDIT:

Het limiet is 100 :7 .

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:

Wel genoeg voor mij hoor. De meeste van de mensen zijn van die kleine mietjes (meestal Fransen dus), die ik keihard own en anaal neem, en dan in mijn glorie willen meeliften door me te adden. Ofzo.

Geplaatst:

Spectaculair zeg. :t

Geplaatst:

Paradise nog wat?

Geplaatst:

Als je ons nou verteld welke kunnen we hem afkraken :t

Geplaatst:
  • Auteur

FIFA11. :D Mij zie je voorlopig niet meer. :7

Geplaatst:

O, interessant: Klik

Dan heb ik nog hogere FPS :puh: Straks maar even testen dan..

EDIT:

O ja, wat is dat nou precies Jarno?

Gamebooster is een programmatje waarmee je met 1 druk op de knop onnodige programmas die op de achtergrond draaien kan uitzetten voor (stukken) betere resultaten.

Geplaatst:

Grappig. :puh: Ga ik ook eens proberen.

En bye, Kai. :cya:

:7

Geplaatst:

Het helpt wel wat. Ik heb nog niet met bechmarks getest, en ik heb nu ook nog niet zo veel achtergrond troep draien omdat de Pc nog maar net nieuw is. Bij de Crysis 64-bit demo draait hij nu op de hoogste instellingen bij 8X AA wel beter dan eerst. Nog steeds lag (bij 4x niet, waar je BTW geen verschil in ziet door de hoge resolutie), maar wel minder. Tot nu toe aanradertje.. :D Ik zal nu even wat banchmarks van Coh draien en post straks de resultaten.

Geplaatst:

Wat kijk ik daar naar uit :7

Geplaatst:

Het helpt wel wat. Ik heb nog niet met bechmarks getest, en ik heb nu ook nog niet zo veel achtergrond troep draien omdat de Pc nog maar net nieuw is. Bij de Crysis 64-bit demo draait hij nu op de hoogste instellingen bij 8X AA wel beter dan eerst. Nog steeds lag (bij 4x niet, waar je BTW geen verschil in ziet door de hoge resolutie), maar wel minder. Tot nu toe aanradertje.. :D Ik zal nu even wat banchmarks van Coh draien en post straks de resultaten.

Ik heb hem zojuist even uitgeprobeerd, maar Flight Simulator start ineens niet meer. :7 Of het aan het programmatje ligt, weet ik niet. Maar er werd bij mij zo'n 208MB vrijgemaakt. Scheelt (bij mij) zeker wat. :puh:

Geplaatst:

Resultaten:

Normaal:

Lowest: 29.7

Highest: 62.0

Averange: 56.4

Gaming mode:

Lowest: 9.0

Highest: 63.0

Averange: 56.7

Ik weet het, bij gaming mode is de laagste lager. Ik kan je vertellen dat in eerdere benchmarks de laagste FPS (in normale mode) ook ergens daar lag. Dus deze 29 in normale is wel uitzonderlijk.

Bij mij is het verschil nog wel minimaal, maar ik denk dat als je je PC al wat langer gebruikt (en dus meer op de achtergrond hebt draaien) je het verschil beter merkt...

EDIT:

Ik heb hem zojuist even uitgeprobeerd, maar Flight Simulator start ineens niet meer. :7 Of het aan het programmatje ligt, weet ik niet. Maar er werd bij mij zo'n 208MB vrijgemaakt. Scheelt (bij mij) zeker wat. :puh:

En wat als je eens probeert me het programmatje uit? Anders moet je even in de lijst kijken. BTW, misschien heb je het over het hoofd gezien: Naast Start gaming mode staat ook configure. Daar kun je programma's selecteren die ook in gaming mode uit gaan. Gewoon alles selecteren wat je niet gebruikt en niet noodzakelijk is. De andere lijst is standaard spul.

EDIT 2:

Ook aan te raden bij een lang gebruikte PC: de tab game defrag. Zal voor snellere laadtijden zorgen. Alhoewel het natuurlijk nog beter i om je hele PC te defragmenteren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.