Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Sentasi laat ik het zo zeggen: Je kan met 1 klik op de knop je games beter draaien.

Geplaatst:

Wat slecht kan werken met bepaalde spellen, en bij een pc die een goed baasje (a.k.a. een no-lifer) heeft maar een lichte boost geeft.

Geplaatst:

Ik moet wel zeggen dat ie erg traag is geworden met de tijd.. en dat de prestaties met gamen onder de maat zijn, heb ik het idee. Maar daarvoor luister ik toch echt liever naar Hayte. :7

Ik ben ook geen fanatiek PC gamer, console FTW! :7 Enige wat ik op PC speel is de Sims en Ship Sim. :7

Ik kan iig nog GTA opstarten en spelen, zei het met iets van 15-20 fps, weet niet precies meer, te weinig om lekker te spelen iig. :7

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Wat slecht kan werken met bepaalde spellen, en bij een pc die een goed baasje (a.k.a. een no-lifer) heeft maar een lichte boost geeft.

Dat valt wel mee, en als het slecht werkt bij een spel, dan zet je hem toch weer gewoon uit? Ik snap trouwens ook niet waarom je dit programma nou zo afzeikt terwijl je hem waarschijnlijk niet eens gedownload hebt.

@Sentasi

Probeer het nou maar gewoon :7 het is veilig kan ik je vertellen. Hayte heeft het nog niet eens aangeklikt. Het kan vooral bij een oudere pc een mooie boost geven... Als het wel je hele PC naar de klote brengt val ik jou en Kai's relatie een jaar niet meer lastig :D .

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:

"Hayte heeft het vast niet eens aangeraakt". Gaan we nou op zo'n niveau praten? :7 Ik kan je vertellen dat ik hem wel heb gebruikt, het een magere boost gaf op een virus overladen pc, en me meer problemen gaf dan het echt oploste.

Ik blijf liever bij "moeilijk", als je het niet erg vindt.

Geplaatst:

"Hayte heeft het vast niet eens aangeraakt". Gaan we nou op zo'n niveau praten? :7 Ik kan je vertellen dat ik hem wel heb gebruikt, het een magere boost gaf op een virus overladen pc, en me meer problemen gaf dan het echt oploste.

Ik blijf liever bij "moeilijk", als je het niet erg vindt.

Heb je wel programmas uit de lijst gelecteerd? (Niet die standaard lijst) Gebruik je 1.5 of 2.0 beta? En virussen hebben er niks mee te maken. Dit programma schakelt gewoon wat troep uit, die je daarna weer net zo gemakkelijk aan kan zetten. Sentasi geloof me, het helpt wel :7 .

Geplaatst:

Oké, ik geloof je denk ik. :7 Ik heb het geprobeerd, en als ik die zooi laat schakelen naar game modus, kan ik een duidelijk verschil in prestatie merken. :7 En dan met name in laadtijden. :7

Geplaatst:

Oké, ik geloof je denk ik. :7 Ik heb het geprobeerd, en als ik die zooi laat schakelen naar game modus, kan ik een duidelijk verschil in prestatie merken. :7 En dan met name in laadtijden. :7

Iemand geloofd in mij! :D Ik heb een reden om te leven :D !

Geplaatst:

Wat ik precies heb gedaan kan ik mij niet meer herinneren, maar neem aan van wel. Weet ook niet welke versie ik gebruikte, dat zal nu wel een driekwart jaar geleden zijn ofzo. Het had kunnen zijn dat de virussen mijn pc dusdanig sloom maakten dat een "Booster" geen fluit uit zouden maken. Misschien dat de GameBooster nu wel iets uit zou halen bij mij, maar dat komt omdat ik al een tijdje geen defragmenatie en opschoning van mijn register heb gedaan.

En als je mij nou eens zou geloven, zou je geloven dat de GameBooster alleen maar een extra programma is, wat je net zo makkelijk zelf kan doen. Ik heb liever zelf de keuze van defragmentatie programma etc., dan dat ik een heel pakketje donwload, met gedeeltelijke defragmentatie enz.

Geplaatst:

Wat ik precies heb gedaan kan ik mij niet meer herinneren, maar neem aan van wel. Weet ook niet welke versie ik gebruikte, dat zal nu wel een driekwart jaar geleden zijn ofzo. Het had kunnen zijn dat de virussen mijn pc dusdanig sloom maakten dat een "Booster" geen fluit uit zouden maken. Misschien dat de GameBooster nu wel iets uit zou halen bij mij, maar dat komt omdat ik al een tijdje geen defragmenatie en opschoning van mijn register heb gedaan.

En als je mij nou eens zou geloven, zou je geloven dat de GameBooster alleen maar een extra programma is, wat je net zo makkelijk zelf kan doen. Ik heb liever zelf de keuze van defragmentatie programma etc., dan dat ik een heel pakketje donwload, met gedeeltelijke defragmentatie enz.

Wat bedoel je met extra programma? Dat het draait tijdens gamen? Dat is niet zo! Hij sluit zichzelf af nadat je de gaming mode hebt geactiveerd. 2.0 beta heeft trouwens ook nog een tool die wat aan wat registerwaardes doet (en nog wat meer), waardoor sommige dingen nog wat sneller gaat (opstarten/afsluiten, download via IE ect.)

Geplaatst:

Gewoon. Het is een pakket met andere programma's welke maar half werk leveren, noemen ze Gamebooster en geven ze een kinky icoontje en tadaah, je hebt een nieuw product. Is hetzelfde met Hitman Pro. En daar durven ze zelfs geld voor te vragen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.