Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Dutch is one of the most difficult languages there is.

you don't learn it fast, but I think the translaters work good enough for us to understand what you mean :7

Geplaatst:
Hoi Iedereen, alles goed? (may be totally wrong spelling but i tried ^_^)

It's correct :dans:

Keep learning and you might be able to speak Dutch fluently ^_^

seeing as it's probably for free they don't teach you to speak

And don't worry if you get stuff wrong... it's all about the general idea :puh:

Do you have german?

then you could translate Het with Das, so het is usually (as every language, Dutch has some differently) to say something doesn't have a gendre (you'll learn what that is in biology :puh:)

met can be translated with with :puh:

E.g. Met iemand is with someone

Geplaatst:

Well i guess im trying. Im learning the basics right now like, ja, dank je, goed and stuff.

My biggest problem im having is the word order, if you had to translate dutch word for word it makes no sense, its complicated.

Bewerkt: door Brandonbb10

Geplaatst:
Well i guess im trying. Im learning the basics right now like, ja, dank je, goed and stuff.

My biggest problem im having is the word order, if you had to translate dutch word for word it makes no sense, its complicated.

You'll get there, just give it time :puh:

Geplaatst:

Even I as a Dutch guy have troubels with it :puh:

*trouwens iemand die ook Need For Speed Undercover gaat kopen??

Geplaatst:

Even I as a Dutch guy have troubels with it :puh:

ik misschien, als ik nog geld over heb na een pc muis, headset en WiFi kaart

moet er trouwens wel weinig concurrentie zijn...

Geplaatst:

Ok all of that i got was someone that also need for speek undercover going, am i right?

oh just to help me can someone ask me a question in dutch to see if i can answer ( i wont cheat )

Geplaatst:

Ok all of that i got was someone that also need for speek undercover going, am i right?

oh just to help me can someone ask me a question in dutch to see if i can answer ( i wont cheat )

waarom wil je in deze clan? ^_^

Geplaatst:
waarom wil je in deze clan? ^_^

dieko is mij vriend :puh:

sorry i dont know many words to reply to that. man i need a place that has lots of words and stuff in a collum and lots of phrases all in a row with the meaning next to it, that would be very very usefull

Geplaatst:

Wie alt bist du?

oh no, wrong language...

Wat is jouw lievelings vak op school?

Geplaatst:
Wie alt bist du?

oh no, wrong language...

sorry dont understand any of those apart from what is your.........on school?

You guys got a meeting today ^_^ well, hopefully sentasi (as hes back now) or dieko, will broadcast it on justin.tv :D

Bewerkt: door Brandonbb10

Geplaatst:

'Het' is Dutch for 'the', 'met' is Dutch for 'with'. But you speak Dutch very good. If you are only learning it for some days, and you allready can understand some words and sentences. :puh:

Geplaatst:

Hallo beste LibertyKillerZ,

Een tijdje terug heb ik mij aangemeld voor deze clan en heb toen meegedaan aan een paar meetings, wat zeer leuk was. Helaas ben ik daarna niet veel actief meer geweest in deze clan. Toen ik ik de blog keek viel het me ook op dat ik geen lid meer was.

Dat ik zo onactief was kwam onder andere door veel werk voor school en een -nog steeds- kapotte pc. Ik heb nu echter een werkende (oude) pc waarop ik dit kan typen.

Ik zou graag weer bij een paar meetings van de partij willen zijn en dus willen vragen of jullie mij nog 1 kans willen geven.

Alsjeblieft?

Mvg,

David22

PS: Waarom praten jullie allemaal Engels?

Geplaatst:
Hallo beste LibertyKillerZ,

Een tijdje terug heb ik mij aangemeld voor deze clan en heb toen meegedaan aan een paar meetings, wat zeer leuk was. Helaas ben ik daarna niet veel actief meer geweest in deze clan. Toen ik ik de blog keek viel het me ook op dat ik geen lid meer was.

Dat ik zo onactief was kwam onder andere door veel werk voor school en een -nog steeds- kapotte pc. Ik heb nu echter een werkende (oude) pc waarop ik dit kan typen.

Ik zou graag weer bij een paar meetings van de partij willen zijn en dus willen vragen of jullie mij nog 1 kans willen geven.

Alsjeblieft?

Mvg,

David22

PS: Waarom praten jullie allemaal Engels?

Wat was jouw PSN-ID misschien ken ik jou wel?

Maar ik denk wel dat Kai-Shockwave je wel een kans wilt geven. :Y

Ja we spreken Engels omdat Brandonbb10 een engelsman is en hij geen nederlands kan, maar hij leert wel een beetje nederlands.

btw:Met de headset ga ik wel geen Engels beginnen praten.

Daar heb ik nou niet veel zin in.

Want ik ben wel gejoind omdat dit ook een nederlandse clan is. :{

Geplaatst:
Wie alt bist du?

oh no, wrong language...

sorry dont understand any of those apart from what is your.........on school?

You guys got a meeting today ^_^ well, hopefully sentasi (as hes back now) or dieko, will broadcast it on justin.tv :D

Sorry Brandon

I can not come to the meeting today.

I have to much homework.

But i think sentasi will be broadcast.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.