Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
GTA IV for me in a month and 4 days or 5? idk :tu:

can't wait! (till I can kill you, that is :puh:)

Geplaatst:

Oh oh, im sorry, was that a threat? Just wait till i laugh at your dead body..I can see it now.......you, lying there, dead on the floor, blood everywhere, me getting cash, yep, i can picture that. Muwahahahahah! maybe if someone like Dieko, Sentasi, Hanneswasco (i think thats how its spelt), or nick said that, i may feel intimidated. :*D

P.S (sorry to those i didnt mention that pwn Hayte, i just listed some of the 10 thousand that own him)

Geplaatst:
  • Auteur
Bijna geen dieren? Ik liep in de savanne en het stikte er van de dieren. Buffels, zebra's en nog veel meer andere dieren. Maar het is inderdaad een super spel. Landschap is zo goed gemaakt. Heb je ook al granaten? Die zijn ook zo fun. Die explosie is ook erg mooi gemaakt!

Veel plezier met No-liven spelen :puh::)

Granaten zijn idd vet, maar ik moet nog maar eens toeren door de savanne. Alleen in het introfilmpje had ik een buffel en geit gezien, maar ingame zelf alleen nog maar een zebra. Ik zag gisteren trouwens nog wel een antilope wegspringen.

Alleen wat ik 1 nadeel vindt, je hebt overal best grote bergen en het is dan ook wel is leuk om even naar boven te gaan, waardoor je bijvoorbeeld bij een missie even kan afsnijden. Maar je kan alleen via weggetjes omhoog (als die er dan is zijn) en zelfs bij kleine rotsen moet je al 5x springen voordat hij er eindelijk op staat. Of als de helling gewoon van aarde is en je zit op de helft, dan glijdt hij naar beneden. Dat is wel jammer, want je had best goed gebruik kunnen maken van die bergen, meestal zijn die weggetjes ook nog eens bewaakt dus dat heeft ook niet veel zin.

Gisteren was ik een manier aan het vinden om ongehinderd bij me missiedoel te komen, was even me wapens bijvullen en ging dus ernaartoe, maar alle wegen daarnaartoe waren vol met outposts en overal waren bergen maar daar kon je dus niet overheen.. Dus toen ik eindelijk bij me missiedoel was had ik nog maar paar kogels over door al die schietgevechten voorafgaand...

Geplaatst:

Vanavond is het weeral Deathmatch meeting om 19u00. :) Suggesties voor gamesettings mogen gegeven worden. ^_^

:$

Als Timking vanavond aanwezig is zal hij natuurlijk de meeting organiseren.

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:

Cool *as confused as brandon is, he says cool anyway to go along with the crowd* :bonk:

Geplaatst:

Oh oh, im sorry, was that a threat? Just wait till i laugh at your dead body..I can see it now.......you, lying there, dead on the floor, blood everywhere, me getting cash, yep, i can picture that. Muwahahahahah! maybe if someone like Dieko, Sentasi, Hanneswasco (i think thats how its spelt), or nick said that, i may feel intimidated. :*D

P.S (sorry to those i didnt mention that pwn Hayte, i just listed some of the 10 thousand that own him)

I'm sorry, but you've never played GTA IV?

So, you're threatening me, whilst you don't even know what the guns look like? :puh:

By the way, how can you see my body if you don't know what I look like? :puh:

Geplaatst:

Ik zal bij de meeting zijn!

Het wordt live uitgezonden door mij en hopelijk ook door Sentasi!

Geplaatst:
  • Auteur

Zondag kan ik weer online op PS3. Dus ik zal de meeting van zondag om 15:00 organiseren :)

Geplaatst:

Ik meld me af bij LibertyKillerZ (als dit nog niet was gebeurd) omdat ik toch nooit meer op een meeting kwam en het dus onnodig vind om nog langer hier te blijven, online GTA: IV spelen was toch niet helemaal wat ik ervan had verwacht. :N

Vaarwel jongens! :7

Geplaatst:
  • Auteur
Ik meld me af bij LibertyKillerZ (als dit nog niet was gebeurd) omdat ik toch nooit meer op een meeting kwam en het dus onnodig vind om nog langer hier te blijven, online GTA: IV spelen was toch niet helemaal wat ik ervan had verwacht. :N

Vaarwel jongens! :7

Ik zal je uit de ledenlijst zetten :)

:cya: ciao

Geplaatst:
I'm sorry, but you've never played GTA IV?

So, you're threatening me, whilst you don't even know what the guns look like? :puh:

By the way, how can you see my body if you don't know what I look like? :puh:

Well, ive played every single other GTA so i have the hang of gta's, yeah the controls are different, big woop, thats a couple hours to pick up, and, i know what the guns look like from watching dieko and sentasi play on justin.tv, also, i dont need to know what you look like, coz just for an update, you play with gta characters, not yourself running around......so sorry. You lose.

Geplaatst:

Gisteren weeral een meeting gehad. In het begin dacht ik dat het niet lang zou duren omdat we met moeite met 4 personen konden beginnen, maar uiteindelijk kwam iedereen online en hebben we toch nog lang kunnen spelen, met genoeg volk. De puntentelling:

Naam DM TDM DM TDM DM DM DM LKZ Totaal
Hanneswasco 10 10 9 7 10 10 7 10 73
Sentasi 7 7 10 10 7 10 6 10 67
Hayte 9 7 7 10 6 10 8 10 67
Platypus 6 10 8 7 9 5 9 10 64
Urkaandezee - - 5 10 5 5 10 10 45
Dieko 8 3 6 3 8 5 - 10 43
End Of The Riot - - 5 - - - - 10 15

In de deatmatch dat End Of The Riot meedeed stond hij samen met Urkaandezee laatste, dat is dus geen foutje. ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.