Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Today it's a Free Mode meeting, so someone can just start a room and start the meeting. I probably won't be there, because I haven't got much time. :puh:

Vandaag is het een Free Mode meeting, dus iedereen mag de meeting starten, gewoon een kamer aanmaken dus. ^_^ Ik zal er waarschijnlijk niet zijn omdat ik niet zo veel tijd heb.

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:

Its all cool. I have to do homework and then go out for a meal tonight anyway. I will be back at 9pm my time though, so i can try learn more dutch.....its very hard learning a new language on the computer although i only want to know how to write it not say it out loud coz i dont need it in real life, just on computer XD

Geplaatst:

Ik zal er zijn vandaag om 19:00. :eten:

Geplaatst:
  • Auteur
Hallo beste LibertyKillerZ,

Een tijdje terug heb ik mij aangemeld voor deze clan en heb toen meegedaan aan een paar meetings, wat zeer leuk was. Helaas ben ik daarna niet veel actief meer geweest in deze clan. Toen ik ik de blog keek viel het me ook op dat ik geen lid meer was.

Dat ik zo onactief was kwam onder andere door veel werk voor school en een -nog steeds- kapotte pc. Ik heb nu echter een werkende (oude) pc waarop ik dit kan typen.

Ik zou graag weer bij een paar meetings van de partij willen zijn en dus willen vragen of jullie mij nog 1 kans willen geven.

Alsjeblieft?

Mvg,

David22

Ik zal je weer vermelden in de ledenlijst :)

Welkom terug.

Geplaatst:

Sorry, ben wat later. Maar ik kom nu online, invite me even :)

B.V.D. :)

Edit: Update :(

Edit2: Hahaha, dit was zo fun! Hele tijd met die Rocket Launcher _O- De een na de ander vliegt weg, zo fun :) Dan lekker rijden en plotseling land er een helikopter op je dak :puh: Echt leuk deze keer! :)

Bewerkt: door Visser23

Geplaatst:
Ik zal je weer vermelden in de ledenlijst :)

Welkom terug.

Dankje!

Zo, nu nog even snel ingelogd, en daarna naar school voor een wiskundeproefwerk :S Hadden jullie gisteren ook zoveel vrij?

English:

Thanks!

A quick log in, and after this to school for a math test :S Where you also that much free yesterday?

(I know, my English sucks :puh:)

Geplaatst:

Ik moest gister maar 1 uurtje naar school. Er was een 1 of andere staking waardoor het overgrootte deel van de lessen niet door gingen. Naja, in ieder geval in mijn voordeel :D

Geplaatst:

Ja, ik had ook maar een uurtje :D

Ik heb net even een potje online IV gedaan met mennosunny, was best grappig :puh: Op een gegevens moment gingen we overgooien met granaten en probeerde hij mij te onthoofden met een Anhilator :puh:

Geplaatst:
Edit2: Hahaha, dit was zo fun! Hele tijd met die Rocket Launcher _O- De een na de ander vliegt weg, zo fun :)

hahaha. super is dat als je niet dood gaat. :schater:

Geplaatst:
  • Auteur

Net 2 dagen FarCry binnen en het is echt té nice :puh:

Dat vuur is echt geweldig gemaakt. Alleen die voertuigen reden nogal brokkelig bij opstarten en remmen omdat die controller stond ingesteld op L1 + R1, heb het ff veranderd naar R2 + L2, dan rijden ze tenminste wat natuurlijker :puh:

Graphics zijn wel echt geweldig, alleen jammer dat je bijna geen dieren ziet. Reed laatst op een soort open weide in een achtervolging en opeens kwam er van rechts een zebra aanrennen, per ongeluk aangereden, meteen auto kaduuk :sst:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

LittleBigPlanet is ook übervet :dans:

Geplaatst:
Net 2 dagen FarCry binnen en het is echt té nice :puh:

Dat vuur is echt geweldig gemaakt. Alleen die voertuigen reden nogal brokkelig bij opstarten en remmen omdat die controller stond ingesteld op L1 + R1, heb het ff veranderd naar R2 + L2, dan rijden ze tenminste wat natuurlijker :puh:

Graphics zijn wel echt geweldig, alleen jammer dat je bijna geen dieren ziet. Reed laatst op een soort open weide in een achtervolging en opeens kwam er van rechts een zebra aanrennen, per ongeluk aangereden, meteen auto kaduuk :sst:

Die arme zebra! :-(:{:cry:

Geplaatst:

Bijna geen dieren? Ik liep in de savanne en het stikte er van de dieren. Buffels, zebra's en nog veel meer andere dieren. Maar het is inderdaad een super spel. Landschap is zo goed gemaakt. Heb je ook al granaten? Die zijn ook zo fun. Die explosie is ook erg mooi gemaakt!

Veel plezier met No-liven spelen :puh::)

Geplaatst:

GTA IV for me in a month and 4 days or 5? idk :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.