Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
ik heb die advertentie nog nooit gezien :?

(wat doe ik hoer?? .... ben weer weg)

Tja, aan dat probleem kan ik niks doen. Hij staat al bijna een week op dit forum. Dus gewoon aantal keer de forumindex herladen en hij komt vanzelf wel weer eens tevoorschijn :)

0k3 (oke)

kzal het eve proberen

helemaal hoopvol zitten wachten op reclame :clown:

Bewerkt: door the_dan

Geplaatst:

Ik zal vandaag weer eens bij de meeting zijn.

Als er mensen zijn die na de meeting willen oefenen voor de film mag dat.

Het wordt live uitgezonden.

Geplaatst:

Vanavond zal ik de meeting organiseren, tenzij Timking er natuurlijk is, om 19u00! Suggesties mogen gepost worden. ^^ Natuurlijk spelen we alleen maar (Team) Deathmatch. 8)

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
Vanavond zal ik de meeting organiseren, tenzij Timking er natuurlijk is, om 19u00! Suggesties mogen gepost worden. ^^ Natuurlijk spelen we alleen maar (Team) Deathmatch. 8)

Eindelijk krijg je je zin. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zal er ook zijn :Y, als mijn internetverbinding het tenminste toelaat :ch:

Geplaatst:

Was leuk, maar ik ga nu wat anders doen. Team deathmatch, moeilijk hè, een team kiezen :7 Er waren 4 of 5 teams van 2 personen. Dan kan je net zo goed 2 teams pakken met even veel mensen. Net zo makkelijk? Toch? :puh:

Kan je niet beter van te voren al zeggen bij welk team ze horen? Lijkt me veel beter :)

Btw: TDM met melee ging wel lekker zeg :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur

WTF is er in godsnaam met dat spel aan de hand. Bij die snipermode doen al die agenten vaag, op Happiness lagt de hele boel, op Airport zit ik in een team waar je je eigen teamgenoten kan neerknallen maar je tegenstander niet, in het begin zag ik 7 mensen terwijl ik er na 3 modes maar 3 zie en ga zo maar door.. :7

Ik pak net een Heli, zit ik er 2 seconden in respawnt er nog een heli in mijn heli :bonk:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

ik vond het ook niet echt een leuke meeting...

het was echt zwaar irritant met het laggen, waardoor ik op een gegeven moment Platy de hele tijd hetzelfde stuk op zag rennen (hij flitste terug), om hem dan de hoek om te zien lopen, en door hem vermoord worden...

op het laatst ging me verbinding eruit...

Geplaatst:

I saw today's meeting, well up until the deathmatch at the airport after the sniper deathmatch, but it was a really good meeting, it made me want to be there too :D the only thing is, End Of Riot, just didn't shut up :puh: (no offence) he went on and on and on, but i guess he was just having fun :D :D

Geplaatst:

Zal wel aan m'n trage internet verbinding liggen zeker? :7

Nouja, puntentelling:

Naam DM TDM TDM TDM TDM TDM DM LKZ Totaal
Hanneswasco 9 10 10 10 5 8 9 10 71
Platypus 4 6 10 10 10 10 4 10 64
End Of The Riot 8 8 7 7 10 4 8 10 62
Nick-kerkwijck - - 10 10 10 10 10 10 60
Dieko 6 8 7 7 5 10 5 10 58
Kai-ShockWave 10 6 - 3 - - 6 10 35
Hayte 7 4 7 - 5 - - 10 33
Visser 5 10 - - - - - 10 25
Geplaatst:
Zal wel aan m'n trage internet verbinding liggen zeker? :7

Nouja, puntentelling:

Naam DM TDM TDM TDM TDM TDM DM LKZ Totaal
Hanneswasco 9 10 10 10 5 8 9 10 71
Platypus 4 6 10 10 10 10 4 10 64
End Of The Riot 8 8 7 7 10 4 8 10 62
Nick-kerkwijck - - 10 10 10 10 10 10 60
Dieko 6 8 7 7 5 10 5 10 58
Kai-ShockWave 10 6 - 3 - - 6 10 35
Hayte 7 4 7 - 5 - - 10 33
Visser 5 10 - - - - - 10 25

Wow :/ if only Nick played his first 2 matches, look at his matches he played O.O nice one.

and of course well done to everyone else :D

Geplaatst:
End Of Riot, just didn't shut up :puh: (no offence) he went on and on and on, but i guess he was just having fun :D :D

I thought that a had a lovely voice. :$

Geplaatst:

ik wil trouwens ook iets achterlaten over het punten systeem voor de Team DeathMatch

hij is heel oneerlijk

bijv. bijna elke keer dat ik oplet zitten Nick en Hannes in 1 team, de twee beste DeathMatchers...

Meestal haal ik wel redelijke punten, ergens in het midden, maar doordat je teamgenoten minder goed of niks doen (lagg/afwezigheid) kan je voor die ronde dus 4 punten halen, dus sta je ook lager in de puntenlijst, waardoor anderen misschien onrechtvaardig hoger staan...

verder waren Dieko en Platy veel aan 't laggen, maar dat kan ook komen doordat mijn verbinding niet 100 % goed werkte... (ook al viel dit alleen op bij deze twee)

Geplaatst:
ik wil trouwens ook iets achterlaten over het punten systeem voor de Team DeathMatch

hij is heel oneerlijk

bijv. bijna elke keer dat ik oplet zitten Nick en Hannes in 1 team, de twee beste DeathMatchers...

Meestal haal ik wel redelijke punten, ergens in het midden, maar doordat je teamgenoten minder goed of niks doen (lagg/afwezigheid) kan je voor die ronde dus 4 punten halen, dus sta je ook lager in de puntenlijst, waardoor anderen misschien onrechtvaardig hoger staan...

verder waren Dieko en Platy veel aan 't laggen, maar dat kan ook komen doordat mijn verbinding niet 100 % goed werkte... (ook al viel dit alleen op bij deze twee)

Je zit wel in een clan voor lol te hebben niet om een punten strijd te doen. :7

Geplaatst:
End Of Riot, just didn't shut up :puh: (no offence) he went on and on and on, but i guess he was just having fun :D :D

I thought that a had a lovely voice. :$

dont worry about it mate, im not really complaining, its just when i cant hear clearly what you are saying i just hear a voice over and over, its nothing against you personally, its ok carry on being you. :D:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.