Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
Gefeliciteerd!

Ik heb trouwens ook nog even een vriendsschapsuitnodiging (galgje :puh:) verzonden op YouTube. Ik moet overigens aan mijn surprise werken, dus ik zal niet bij de meeting zijn vanmiddag :( Maar ik krijg wel een Dazzle voor Sinterklaas, dus dan kan ik ook meetingen opnemen en uploaden :dans:

Ik heb Youtube account vanaochtend iets aangepast. Ik heb afspeellijsten per persoon gemaakt waar al zijn GTA IV vidoes in staan :)

En ik kan vanmiddag GEEN meeting organiseren, omdat ik iets af moet hebben wat een deadline heb :puh:

Als ik daarmee klaar ben kan ik weer gamen.

Moet ik dan overnemen? :puh: Nouja, ik zal aanwezig zijn en als je er niet bent neem ik over. ^^

Gefeliciteerd Hayte!

Oke is goed :) Thnx.

Geplaatst:

:dans::dans::dans:

:dans: Hayte :dans:

:dans::dans::dans:

Gefeliciteerd!

Ik kom niet naar meeting, examens :-(

Geplaatst:

GEfeliciteerd Hayte!

Ik ben er vanmiddag wel en op tijd :puh:

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:

nou alleen hannes en ik waren op de meeting vanmiddag :duh:

en hannes, sorry dat ik ineens weg was, maar ik werd afgemeld op PSN en ik kon niet meer inloggen omdat er een DNS fout was :ch:

Ik kon niet meer op de pc op internet en ook neit meer op de laptop, dus heel ons internet lag er uit, nu kan ik er pas voor het eerst op

Nick

Geplaatst:

Sorry dat ik vandaag niet bij de meeting kon zijn.

Ik had veel huiswerk.

David22 welk Dazzle krijg je?

Geplaatst:

Ik ga nog is vragen aan Dutchy3010 of wij geen strips mogen plaatsen in de BLOG. :Y

Geplaatst:

Hallo hallo :)

Om te beginnen: Proficiat stuurwonder Hayte!

Mijn PS3 is totally RIP! het betreft waarschijnlijk een defect in de videokaart (zei Sony letterlijk :puh:). Omdat ik net buiten de garantie van één jaar val, en het bonnetje helaas vernietigd is toen 't jaar verliep, kon ik mijn PS3 niet gratis omwisselen voor een gereviseerde (eentje die kapot is geweest en naar Sony is gebracht en daargehouden en vervolgens alsnog gerepareert is voor dit soort gevallen). Gelukkig heb ik 200 euro gekregen van de verzekering, hebben mijn ouders 100 euro bijgelegd en ik ook 100 euro, waardoor ik aanstaande dinsdag een nieuwe PS3 zal krijgen (waarschijnlijk), met 2 'topgames' (Bart Smit ja XD). Ik denk dat ik ga voor Midnight Club LA en NFS Underground, omdat ik erg loyaal ben naar de GTA-reeks, de Midnight Club-games, de Need For Speed-games en de Gran Turismo-reeks. :puh: Ik verwacht veel van deze spellen, eerlijk gezegd.

De reden voor mijn blog-loosheid de laatste tijd, heeft natuurlijk ook te maken met het PS3 probleem. Ik bekijk het zo: Geen PS3 is geen GTA, geen GTA is geen GTAForum, geen GTAForum is geen LibertyKillerz en geen LibertyKillerz is geen Liberty Stories. Zodra ik weer 7 kilo zwarte schoonheid op mijn tafeltje heb, zal ik terugzijn als vanouds. Deze week dus ook nog geen LibertyRacing van mij, maar mij kun je volgende week weer terugverwachten.

Even 2 vraagjes: Iemand enig idee hoe groot de schroevendraaier moet zijn om de harde schijf uit dat zwarte doosje te rukken? mijn zakmesschroevendraaier is namelijk te dik.

En wat is er gebeurt met Brandonbb? Zie al tijdje geen engels meer in dit topic :puh:

Geplaatst:
En wat is er gebeurt met Brandonbb? Zie al tijdje geen engels meer in dit topic :puh:

Hmmm my name is mentioned, you say something about english? what have i done now :?

Geplaatst:

Hmmm my name is mentioned, you say something about english? what have i done now :?

I said I was wondering where you've been, because I haven't seen your name or any english messages in this topic on the last pages I have looked.

Nice to see you again :)

How are you?

Geplaatst:

vanavond weer race meeting mensen :D

Als er nou eens veel mensen kwamen en niet weer maar 2 of 3 :duh: een keer er een drukke meeting van maken :Y

Later :tu:

Geplaatst:

Ik krijg een klein voor gevoel dat deze clan aan het uitsterfen is. :{

Geplaatst:
Ik krijg een klein voor gevoel dat deze clan aan het uitsterfen is. :{

Waarschijnlijk door de examens.

Geplaatst:
I said I was wondering where you've been, because I haven't seen your name or any english messages in this topic on the last pages I have looked.

Nice to see you again :)

How are you?

Im not bad thanks. Ive been ok. Looking forward to getting ps3 :D and gta of course, im getting my 32" HDTV on thursday :D so i will have that ready to play gta on :puh: its going to be fun.

What about you? you ok?

Geplaatst:

Hey gasten, check deze filmpjes eens uit:

En laat hier een berichtje achter!

Bewerkt: door Von-Helsing

Geplaatst:

Als ik er aan denk en genoeg tijd heb zal ik vanavond aanwezig zijn op de meeting en eventueel organiseren. See you there. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.