Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Aangezien dinsdag mijn examens beginnen en pas 2 weken later eindigen, zal ik tot dan niet meer naar de meetings komen :N , geen playstation meer spelen :N , superweinig op computer zitten. Ik ga blokken tot en met :puh: . Dit wou ik even zeggen.

Tot binnen 2 weken, :cya:

Edit:English version:

Tuesday begin my exams, and they're finished 2 weeks later. So 'till then, I won't come to the meetings :N , I won't play on my playstation :N , and I'll rarely come on the PC. I'm going to study so hard :puh: . This is what I wanted to say.

I'll see you in 2 weeks, :cya:

Bewerkt: door Platypus

Geplaatst:

Kai, ik heb jouw banner op www.justin.tv/diekothakurd gezet.

Mag dat?

Geplaatst:
  • Auteur
Kai, ik heb jouw banner op www.justin.tv/diekothakurd gezet.

Mag dat?

Jahoor, als hij maar linkt naar de blog ;)

EDIT: ik zie alleen nu dat je link doorgeschakeld is via het advertentie-systeem van gtagames. kan je dit veranderen naar deze link: http://libertykillerz.gtablog.nl/, anders heb je misschien kans dat ik téveel kliks krijg en dan wordt hij er vanaf gehaald :7 en daarnaast zal je je advertentie weer kwijt zijn als de actie afloopt op gtaforum.nl. dus miss handiger als je de banner die door imageshack gehost is gebruikt met de bovenstaande link :)

Was wel druk zo te zien bij de meeting. Helaas kon ik na meeting 2 of 3 nog alleen maar Hanneswasco en HyperHayte zien (was op happines island). Ik had ook best wel k*t verbinding, werd er steeds uitgegooid, maar was voor de rest een vermakelijke meeting :tu:

Zal wel aan m'n trage internet verbinding liggen zeker? :7

Nouja, puntentelling:

Naam DM TDM TDM TDM TDM TDM DM LKZ Totaal
Hanneswasco 9 10 10 10 5 8 9 10 71
Platypus 4 6 10 10 10 10 4 10 64
End Of The Riot 8 8 7 7 10 4 8 10 62
Nick-kerkwijck - - 10 10 10 10 10 10 60
Dieko 6 8 7 7 5 10 5 10 58
Kai-ShockWave 10 6 - 3 - - 6 10 35
Hayte 7 4 7 - 5 - - 10 33
Visser 5 10 - - - - - 10 25

Punten opgeteld in de ledenlijst :)

Geplaatst:
ik wil trouwens ook iets achterlaten over het punten systeem voor de Team DeathMatch

hij is heel oneerlijk

bijv. bijna elke keer dat ik oplet zitten Nick en Hannes in 1 team, de twee beste DeathMatchers...

Meestal haal ik wel redelijke punten, ergens in het midden, maar doordat je teamgenoten minder goed of niks doen (lagg/afwezigheid) kan je voor die ronde dus 4 punten halen, dus sta je ook lager in de puntenlijst, waardoor anderen misschien onrechtvaardig hoger staan...

verder waren Dieko en Platy veel aan 't laggen, maar dat kan ook komen doordat mijn verbinding niet 100 % goed werkte... (ook al viel dit alleen op bij deze twee)

Nick en ik zaten 2 keer bij elkaar in een team, en daarna vond ik ook wel dat het iets te makkelijk voor ons ging, dus vanaf dan gingen we uit elkaar (ik hou wel nog steeds van je, Nick! <3). Van lag had ik niet heel veel last, alleen wel wat bij die Sniper Deathmatch met politie. :7

Geplaatst:
ik wil trouwens ook iets achterlaten over het punten systeem voor de Team DeathMatch

hij is heel oneerlijk

bijv. bijna elke keer dat ik oplet zitten Nick en Hannes in 1 team, de twee beste DeathMatchers...

Meestal haal ik wel redelijke punten, ergens in het midden, maar doordat je teamgenoten minder goed of niks doen (lagg/afwezigheid) kan je voor die ronde dus 4 punten halen, dus sta je ook lager in de puntenlijst, waardoor anderen misschien onrechtvaardig hoger staan...

verder waren Dieko en Platy veel aan 't laggen, maar dat kan ook komen doordat mijn verbinding niet 100 % goed werkte... (ook al viel dit alleen op bij deze twee)

Nick en ik zaten 2 keer bij elkaar in een team, en daarna vond ik ook wel dat het iets te makkelijk voor ons ging, dus vanaf dan gingen we uit elkaar (ik hou wel nog steeds van je, Nick! <3). Van lag had ik niet heel veel last, alleen wel wat bij die Sniper Deathmatch met politie. :7

:7

Geplaatst:
  • Auteur

Iemand straks zin om beetje te klooien in Free Mode?

Ik heb trouwens op ons LibertyKillerZ-youtube account verschillende filmpjes toegevoegd als favoriet. Zo kunnen gasten op het account zien welke filmpjes door LKZ-leden zijn gemaakt.

Tot nu toe heb ik bij de volgende mensen hun filmpjes toegevoegd:

- DiekoThaKurd

- KaiShockWave

- WienishA

- Sentasi88

Heb jij ook een youtube-account? Stuur dan even een vriendschaps-uitnodiging naar het algemene account:

http://www.youtube.com/user/LibertyKillerZ

Geplaatst:

Hangt er vanaf. Welk uur?

Geplaatst:
  • Auteur

Nu, ben alleen op dit moment ff SP doen.

Zie net een Feltzer rijden mét dak. Heb ze daarvoor alleen met open dak gezien xD

Geplaatst:

Zie net een Feltzer rijden mét dak. Heb ze daarvoor alleen met open dak gezien xD

Nu? Nee, sorry. Ik moet nog wat leren voor de examens. Vanavond kan ik héél misschien.

Geplaatst:
:7

Nice signiture banner picture thing :D

Geplaatst:

Ik heb die roze Feltzer van die missie gepikt. :7

Zalig bakie. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
haytexs7.png

Geplaatst:

Gefeliciteerd!

Ik heb trouwens ook nog even een vriendsschapsuitnodiging (galgje :puh:) verzonden op YouTube. Ik moet overigens aan mijn surprise werken, dus ik zal niet bij de meeting zijn vanmiddag :( Maar ik krijg wel een Dazzle voor Sinterklaas, dus dan kan ik ook meetingen opnemen en uploaden :dans:

Bewerkt: door David22

Geplaatst:
  • Auteur
Gefeliciteerd!

Ik heb trouwens ook nog even een vriendsschapsuitnodiging (galgje :puh:) verzonden op YouTube. Ik moet overigens aan mijn surprise werken, dus ik zal niet bij de meeting zijn vanmiddag :( Maar ik krijg wel een Dazzle voor Sinterklaas, dus dan kan ik ook meetingen opnemen en uploaden :dans:

Ik heb Youtube account vanaochtend iets aangepast. Ik heb afspeellijsten per persoon gemaakt waar al zijn GTA IV vidoes in staan :)

En ik kan vanmiddag GEEN meeting organiseren, omdat ik iets af moet hebben wat een deadline heb :puh:

Als ik daarmee klaar ben kan ik weer gamen.

Geplaatst:
Gefeliciteerd!

Ik heb Youtube account vanaochtend iets aangepast. Ik heb afspeellijsten per persoon gemaakt waar al zijn GTA IV vidoes in staan :)

En ik kan vanmiddag GEEN meeting organiseren, omdat ik iets af moet hebben wat een deadline heb :puh:

Als ik daarmee klaar ben kan ik weer gamen.

Moet ik dan overnemen? :puh: Nouja, ik zal aanwezig zijn en als je er niet bent neem ik over. ^^

Gefeliciteerd Hayte!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.