Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Een goedenavond

^_^

urkaandezeeca0.png

Nieuw lid voor de Playstation 3:

.$Big-Den$.

:dans: HAPPY BIRTHDAY URKAANDEZEE :dans:

Geplaatst:
Is volgens mij best een redelijke pc, alleen is de processorsnelheid per processor, of beide samen?

Ik zou er zelf nog 1GB geheugen bijzetten, 3gig is niet overdreven veel voor vista, 2gig is het minimum.

Ik heb een topic aangemaakt bij computers en dan hardware.

Daar staan paar andere pc's die ik mischien ga kopen.

mischien zijn die andere wat beter

Geplaatst:
  • Auteur
Een auteursrechthouder claimt eigenaar te zijn van de volledige audio-inhoud of een deel hiervan voor de video GTA IV - Invisibly Car Glitch. De audio-inhoud die in je video is gevonden, is Zombie van Fela Kuti. We moeten je helaas meedelen dat je video niet meer kan worden afgespeeld vanwege een probleem met de muziekrechten.

:7 No life, kan ik me tijd er weer aan verdoen om er een ander nummer onder te zetten...

Gelukkig kan dat bij YouTube :7

Geplaatst:
Een auteursrechthouder claimt eigenaar te zijn van de volledige audio-inhoud of een deel hiervan voor de video GTA IV - Invisibly Car Glitch. De audio-inhoud die in je video is gevonden, is Zombie van Fela Kuti. We moeten je helaas meedelen dat je video niet meer kan worden afgespeeld vanwege een probleem met de muziekrechten.

:7 No life, kan ik me tijd er weer aan verdoen om er een ander nummer onder te zetten...

Ik snap er niets van :7

Geplaatst:

WOWW

Ik snap het niet :7

Geplaatst:
  • Auteur

WOWW

Ik snap het niet :7

Jammer dan :7

Me video op joeptoep is verwijderd wegens de reden die in de quote stond :7

Geplaatst:

O

Heb je gta iv op de pc?

Ik had het ook een keer.

Ik had die liedje van we are the champions.

Geplaatst:

Ik zal vanavond niet bij de meeting aanwezig zijn ivm sinterklaas :7

Ik denk dat dat wel bij meer mensen zo is, mss een idee om de meeting een dagje op te schuiven?

Geplaatst:
  • Auteur
Ik zal vanavond niet bij de meeting aanwezig zijn ivm sinterklaas :7

Ik denk dat dat wel bij meer mensen zo is, mss een idee om de meeting een dagje op te schuiven?

Inderdaad goed idee :)

Meeting vervalt en verschuift naar Zaterdag 6 december 2008 om 15:00

Geplaatst:

Ik zend nu live uit dus als er mensen zijn die willen kijken of meedoen.

Geplaatst:

Dieko?

er is geen meeting?

ik zal er morgen misschien niet zijn, moet onderdelen zoeken voor mijn computer (een GeForce 8300 GS zuigt...)

Geplaatst:

Mensen, ik ben terug op Playstation Network!

Aan de mensen die er de laatste tijd bij zijn gekomen: ajb even Wienish toevoegen op PSN zodat ik jullie kan inviten voor meetings :) Graag in het vriendenverzoek achterlaten dat je van LKZ bent!

Geplaatst:
Mensen, ik ben terug op Playstation Network!

Aan de mensen die er de laatste tijd bij zijn gekomen: ajb even Wienish toevoegen op PSN zodat ik jullie kan inviten voor meetings :) Graag in het vriendenverzoek achterlaten dat je van LKZ bent!

Welkom terug Wienish, ik had je al een paar keer gezien :tu:

Geplaatst:

Pfff.. :{

Ik voel me echt niet lekker hoofdpijn en, moeten hoesten maar ik heb geen koorts. :(

Geplaatst:
Pfff.. :{

Ik voel me echt niet lekker hoofdpijn en, moeten hoesten maar ik heb geen koorts. :(

Welkom bij de club :7

Ik ben vorige week de hele week strontziek geweest, ben nu alleen nog aan de hoest :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.