Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ja :puh:

Je kan nu zelfs al dingen uit de PSN store downloaden en die dan overzetten op je PS3

Bewerkt: door GTA-top

Geplaatst:

Ja. Weet alleen nog niet hoe (niet dat als ik het wist ik het wel zou zeggen), kon niks handigs op internet vinden. Met zo'n hack kan je vrijwel elk spel volledig gratis spelen, ik geloof ook online.

Geplaatst:

Zolang ik maar niet met die idioten in een game kan komen te zitten. :-(

Geplaatst:

Ja. Weet alleen nog niet hoe (niet dat als ik het wist ik het wel zou zeggen), kon niks handigs op internet vinden. Met zo'n hack kan je vrijwel elk spel volledig gratis spelen, ik geloof ook online.

Wil je het weten dan ? ;)

Geplaatst:

Niet hacken volgens mij, maar wel jailbreaken. :puh:

*facepalm*

Wat is jailbreaken dan volgens jou? :7

Het programmatje vraagt niet vriendelijk aan meneer Sony of hij toegang mag tot belangerijke bestanden en sleutels, nee, hij verkracht de bewaker en laat op zo'n manier allemaal programma's toe.

@Hierboven; ja, natuurlijk. Ik wil niet meer betalen voor spellen, veels te duur. Vooral bij spellen zoals TDU2 waarvan ze al voor de release aankondigen dat ze met betaalde DLC aan komen. Nou, dan heb ik al iets van, fuck jullie.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

Als je het weet, meld het dan even! :D :D :D

Geplaatst:

Niet hacken volgens mij, maar wel jailbreaken. :puh:

*facepalm*

Wat is jailbreaken dan volgens jou? :7

Het programmatje vraagt niet vriendelijk aan meneer Sony of hij toegang mag tot belangerijke bestanden en sleutels, nee, hij verkracht de bewaker en laat op zo'n manier allemaal programma's toe.

@Hierboven; ja, natuurlijk. Ik wil niet meer betalen voor spellen, veels te duur. Vooral bij spellen zoals TDU2 waarvan ze al voor de release aankondigen dat ze met betaalde DLC aan komen. Nou, dan heb ik al iets van, fuck jullie.

Wist ik het dat je je PS3 kon hacken? :t

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Hoe anders wil je toegang tot allemaal belangrijke dingen krijgen :7

@Kloep; :t

Als je het echt wilt, poke je me maar op MSN (deze keer zal ik proberen online te blijven :engel:), ik ga nou even nog een google search doen... Het probleem is dat het geen enkele naam heeft, sommigen noemen het jailbreak, sommigen CFW, al weet ik niet meer waar dat voor staat.... Hoe noemt die niet zo hete GeoHot het...

Geplaatst:

Nu ga ik je elke dag poken.. :D

Geplaatst:

Wat dan?

Geplaatst:

Joepie, Apple laat weer iets aan de boom groeien. Ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig vindt aan iCrap hoor? :7

Geplaatst:

Das Apple:

Gadgets maken met bewust een aantal beperkingen ingestoken die ze dan voor vet veel verkopen, om dan vervolgens nog geen jaar later een nieuwe versie uit te brengen met een paar verbeteringen (maar niet genoeg om het geld waard te zijn) aan een nog hogere prijs.

En zo gaan ze wel een paar jaar verder.

En bijna iedereen trapt erin.

Ik ook trouwens.. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.