Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Das Apple:

Gadgets maken met bewust een aantal beperkingen ingestoken die ze dan voor vet veel verkopen, om dan vervolgens nog geen jaar later een nieuwe versie uit te brengen met een paar verbeteringen (maar niet genoeg om het geld waard te zijn) aan een nog hogere prijs.

En zo gaan ze wel een paar jaar verder.

En bijna iedereen trapt erin.

Ik ook trouwens.. :7

ik niet ;)

Geplaatst:

Ik wel. :7 Maar ik ben sowieso van plan geen iPhone meer te nemen als die kapot gaat of weet ik veel wat.

Geplaatst:

Nou, alle mobieltjes van deze tijden zijn flut. iPhone is van Apple, wat resulteert in koppelverkoop. Bijvoorbeeld; je kan niet liedjes op je iPhone/Pod zetten als je geen iTunes wilt gebruiken (en legaal wilt zijn). Ik wil gewoon klik en sleep, die nazi Jobs hoeft mij niet "handige en gebruiksvriendelijke" tools te geven.

Android zuigt als de pleuris, omdat het zo open is. Retard bedrijven denken dan, hé, we maken het persoonlijk en stouwen onze eigen skin erop. Resultaat; Mobieltjes (zoals bij Sony Ericsson, meteen een super voorbeeld), waarbij de updates nu meer dan een half jaar achter lopen (correct me if I'm wrong), zodat zij hun niet bepaald speciale skin er op kunnen duwen. Extra probleem van Android; niet alle Android telefoons hebben dezelfde specs. Dus als je een super scherm hebt op HD etcetera zal je daar geen penis van merken tijdens games, het zal er zelfs slechter uit zien. Ook verschillen prestaties behoorlijk. Zó erg zelfs, dat de makers van Angry Birds bezig zijn aan een Lite versie voor de el cheapo's onder ons.

Symbian is van Nokia en alles behalve gebruiksvriendelijk, dus kut, en Blackberry's zien er ongelofelijk gay uit. Meer zijn er volgens mij niet.

Dan de iPods. Het geluid is niet geweldig te noemen, weer iTunes, de Shuffle is gewoon een 2de gen (of 3de gen, weet ik veel) met liposuctie, Nano heeft de oppervlakte van je duim dus het touchscreen is nutteloos, Touch is overpriced en krast ontiegelijk snel, en de Classic is te groot. Vorige generatie Nano was de beste iPod ooit.

iPad is gewoon voor retards die nooit van het fenomeen "laptop" hebben gehoord. Allebei de markten waar het zich in probeert te plaatsen werkt het niet.

Geplaatst:

Nou, alle mobieltjes van deze tijden zijn flut. iPhone is van Apple, wat resulteert in koppelverkoop. Bijvoorbeeld; je kan niet liedjes op je iPhone/Pod zetten als je geen iTunes wilt gebruiken (en legaal wilt zijn). Ik wil gewoon klik en sleep, die nazi Jobs hoeft mij niet "handige en gebruiksvriendelijke" tools te geven.

Android zuigt als de pleuris, omdat het zo open is. Retard bedrijven denken dan, hé, we maken het persoonlijk en stouwen onze eigen skin erop. Resultaat; Mobieltjes (zoals bij Sony Ericsson, meteen een super voorbeeld), waarbij de updates nu meer dan een half jaar achter lopen (correct me if I'm wrong), zodat zij hun niet bepaald speciale skin er op kunnen duwen. Extra probleem van Android; niet alle Android telefoons hebben dezelfde specs. Dus als je een super scherm hebt op HD etcetera zal je daar geen penis van merken tijdens games, het zal er zelfs slechter uit zien. Ook verschillen prestaties behoorlijk. Zó erg zelfs, dat de makers van Angry Birds bezig zijn aan een Lite versie voor de el cheapo's onder ons.

Symbian is van Nokia en alles behalve gebruiksvriendelijk, dus kut, en Blackberry's zien er ongelofelijk gay uit. Meer zijn er volgens mij niet.

Dan de iPods. Het geluid is niet geweldig te noemen, weer iTunes, de Shuffle is gewoon een 2de gen (of 3de gen, weet ik veel) met liposuctie, Nano heeft de oppervlakte van je duim dus het touchscreen is nutteloos, Touch is overpriced en krast ontiegelijk snel, en de Classic is te groot. Vorige generatie Nano was de beste iPod ooit.

iPad is gewoon voor retards die nooit van het fenomeen "laptop" hebben gehoord. Allebei de markten waar het zich in probeert te plaatsen werkt het niet.

:schater: :schater: Spreek voor jezelf. Ik heb een nokia 5230, met de nieuwste versie van de 5de generatie S60 software (Nokia's variant van Symbian). En die zuigt echt niet. Hij werkt prima, net als de mobiel. Ik heb nog NOOIT gedonder gehad met de software, terwijl het 1 van de goedkoopste smartphones op de markt is, wat niet perse slechter hoeft te betekenen.

Als jij zo goed weet hoe je software voor mobiels moet schrijven, waarom doe je het dan niet? Ik zal zeggen: Start een bedrijfje en schrijf de beste software die er is. Veel succes ermee!

Wat je natuurlijk ook kan doen is dat je gewoon toegeeft dat je een beetje 'verwend' bent met de moderne technieken die in computers ect. zit, en daarom ga je er maar van uit dat een moebiel apparaat die in je broekzak past, net zo snel is als een moderne i7 PC.

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:

Pardon? :7

Laat ik jou eens wat vertellen; Op het gebied van snelheid en moderne zooi ben ik totaal niet verwend. Mijn huidig mobieltje is een Sony Ericsson W300i, zo'n open klap ding, werkt voor mij perfect. Mijn huidige pc is een Pentium D met een 9800GT, wat zo'n 5 jaar geleden wel snel was. Ik ben nu GTA IV aan het downloaden, terwijl ik haast zeker weet dat hij het niet gaat doen op mijn pc. En over je Nokia verhaal; Mijn vader heeft een Nokia N85, soms moet ik er liedjes op zetten, het is ongelofelijk lastig om in te stellen. Het koste me vijf minuten voor ik doorhad hoe je bij het start menu geval kon kopen, de homescreen was gewoon compleet nutteloos met rommel icoontjes waarbij ik geen idee had wat ze voor moesten stellen, ook is de bouwkwaliteit flut. De camera is al 2 keer kapot gegaan, en volgens verhalen op het internet is dit geen apart geval.

Oh, en over je "schrijf software" bullcrap verhaal; ik mag alleen kritiek leveren als ik het zelf beter kan? Oké. De volgende keer dat jij iets afkraakt geef ik je ook een absurd verhaal zonder achtergrond informatie over jou.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

Ik gebruik Android en ben er erg tevreden over. Vindt het een enorme verbetering tov Nokia. Ik heb de laatste 10 jaar zo'n beetje elk gangbaar Nokia toestel gehad, maar ze halen het niet bij Android. (Htc Desire)

Geplaatst:

Als ik een nieuw mobieltje ga kopen (omdat dit geval oud begint te worden en omdat ik perhaps een abbo nodig heb), ga ik voor de Desire Z. De beste slider telefoon welke je op dit moment kan kopen, zo ver ik weet.

Geplaatst:

Ik ben nog gelukkig met m'n aloude Samsung D900. :puh: Alleen batterij valt er veel uit omdat ik het kapje perongeluk gebroken heb maar hij is voor mij ook nog snel zat voor de rest.

Hoi, btw :D

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

Hai,

Ik heb GTA IV ge"kocht", en hij doet het verrassend goed. Ik haal zelfs bijna de 20 fps!

Geplaatst:

Toch wel speelbaar op een pentium D dan? :puh: Of snap ik de sarcastische grap niet? :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

Toch wel speelbaar op een pentium D dan? :puh: Of snap ik de sarcastische grap niet? :7

Allebei :puh:

Geplaatst:

Spamwijk! :D

Goeiedag! nerd-emoticon.gif

Allebei :puh:

Oke. :puh:

Geplaatst:

Godv** Piep!

Mijn PS3 heeft kuren. Hij geeft de foutmelding 80010514 bij het opstarten van een game of ziet de games helemaal niet meer. Dit kan eigenlijk alleen maar betekenen dat de lens aan het overlijden is :'( . Morgen maar even Sony bellen.

Geplaatst:

Dat snap ik eigenlijk niet, ik heb mijn PS3 zo'n 3 á 4 jaar en nog nooit kuren mee gehad. :7 En hoelang hebben jullie die van jullie al? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.