Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Wist niet dat zo'n ding kon teleporteren.

Geplaatst:

Nog even en ik ben de laatste die nog op een mooie Fat speelt.. :7

Die van mij werkt ook nog steeds. :t Alleen onbetrouwbaar. :7

Die van mij ook.

Staat nu op de kast als verzamelobject.. :7

Geplaatst:

Ik heb zelf ook nog zo'n fat, hoor. :puh: Alleen werkt die nog heel goed, dus ik hoef niet bang te zijn dat hij overlijdt. ^_^

Dat dacht ik ook van de mijne. Tot het spel ineens vastliep. Hij ziet de spellen nog wel, en start ze vaak ook wel op, maar tijdens het opstarten (van het menu) loopt hij vast, als hij daar uberhaupt al aan begint. Heb Sony gebeld. Die zeggen dat ik even backupje moet maken en dan een system recovery. Was ik zowiezo al van plan maarja :) .

@ Hayte

Ik dacht dat ik het bonnetje nog had ja. DACHT. Maar dat ding is spoorloos verdwenen. Als die system recovery niet helpt moet ik nog maar eens heeeeeeeeeeeeel goed zoeken. En als ik hem wel weer vind, heb ik recht op een nieuwe PS3, een kosteloze reparatie of mijn AANKOOPBEDRAG terug. Dus jazeker dat ik recht heb dan op die 400 euro ;) .

-----

Backup is going slow. :( Stupid USB 2.0 :)

Geplaatst:

Oh wacht, geldbedrag op zo'n manier. Nee, ik dacht dat je hem voor 300 had gekocht en dat je 400 terug zou krijgen... maar je moet natuurlijk nog een nieuwe ps3 kopen van die 400 euro, waardoor je dus... jaahaa, ik snap het. :puh:

Maar ik ga je zo hard uitlachen als dat bonnetje spoorloos is :7 Je kant gaan kassaén wat je wil, je krijgt hem nooit meer vergoed. Tot ik je vertel dat je ook met een bankafschrift waarop te zien is wanneer je hem hebt gekocht kunt aantonen dat jij hem hebt gekocht. Behalve als je met cash betaald hebt natuurlijk, maarja... wie neemt er nou weer 400 euro mee naar een winkel met het doel een PS3 te kopen :7

Maar je probleem klinkt bij mij als een RAM probleem. Wat voor RAM gebruikt de PS3 eigenlijk...?

Edit; hmm, niet normale DDR2 Ram... Ik vraag me trouwens af of je hem kunt verwisselen (perhaps vastgelast aan mobo), en zo ja, zou je hem dan sneller kunnen maken...?

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

Oh wacht, geldbedrag op zo'n manier. Nee, ik dacht dat je hem voor 300 had gekocht en dat je 400 terug zou krijgen... maar je moet natuurlijk nog een nieuwe ps3 kopen van die 400 euro, waardoor je dus... jaahaa, ik snap het. :puh:

Maar ik ga je zo hard uitlachen als dat bonnetje spoorloos is :7 Je kant gaan kassaén wat je wil, je krijgt hem nooit meer vergoed. Tot ik je vertel dat je ook met een bankafschrift waarop te zien is wanneer je hem hebt gekocht kunt aantonen dat jij hem hebt gekocht. Behalve als je met cash betaald hebt natuurlijk, maarja... wie neemt er nou weer 400 euro mee naar een winkel met het doel een PS3 te kopen :7

Maar je probleem klinkt bij mij als een RAM probleem. Wat voor RAM gebruikt de PS3 eigenlijk...?

Edit; hmm, niet normale DDR2 Ram... Ik vraag me trouwens af of je hem kunt verwisselen (perhaps vastgelast aan mobo), en zo ja, zou je hem dan sneller kunnen maken...?

De foutcode die hij ook meerdere keren heeft gegeven is een code die naar de laser wijst.. Dus ram denk ik niet. Back-up is bijna klaar, dus ik gooi straks die recovery's er overheen.

En bedankt voor de tip van de bankafschrift ;) .

Geplaatst:

Het probleem klinkt niet als een laser-probleem als hij al vast gaat lopen lopen als hij aan het opstarten is en nog spellen kan spelen en zulk soort dingen.

Geplaatst:

Het probleem klinkt niet als een laser-probleem als hij al vast gaat lopen lopen als hij aan het opstarten is en nog spellen kan spelen en zulk soort dingen.

Ik weet :)

Geplaatst:

Ik heb vorige maand m'n TV van 500 euro nog handje contantje betaald aan de kassa, express de laatste 100 euro met 10'tjes, 20'tjes en klein geld betaald. God wat hadden die zuurpruimen achter me een kuthoofd ervan gekregen. schater.gif

Geplaatst:

Hehe, ik kan contant geld nooit lang genoeg sparen. Meestal heb ik een pre-order staan (zoals nu meerdere, Bulletstorm, TDU2 en Portal 2 (<3), waarvan ik waarschijnlijk alleen Portal 2 zal kunnen kopen), maar moet ik het uiteindelijk annuleren omdat de weekeindes iets duurder waren dan ik eerst had gedacht... :7

Geplaatst:

Ik kan juist goed sparen, sowieso houd ik meester 20 euro los ervan voor in m'n portomonnee als noodgeval. Daarnaast heb ik veel geld staan op me rekening. Dus tja, maar van de spaarrekening haal ik nooit iets af. icon_mrgreen.gif

Geplaatst:

Jammer.. :-(

Geplaatst:

:D Mijn doel is bereikt. :D

Ik ben bang voor je volgende doel.. :7

Hihi. :$

:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.