Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Fappen! :clown:

:7

Geplaatst:

Ik heb hacks voor de PS3. bloos.gif Maar ik gebruik ze alleen offline ( dus in partylobby's enzo ). Bijv met vrienden, online doe ik er echt niet aan... binnen de kortste keren ben je gereport. puh2.gif

Geplaatst:

Jezus, wat ziet de PSP2 er toch ongelofelijk lame uit. Het OS lijkt op een amateuristische rommelhoop wat een kind in vijf seconden even heeft getekend, de achterkant ziet er gewoon uit alsof iemand stoned was en een lavalamp wou overtekenen, en de knuppels lijken me zeer oncomfortabel. Hij is wel supersnel, maarja. Zou me niks verbazen als hij ook nog eens rete duur is, een touchscreen op de voorkant en een aanraak gevoelig ding aan de achterkant, zulke specs, een nieuwe vorm van umd. Nope, dit wordt het niet voor mij.

Geplaatst:

Ik ben ook niet van plan hem te nemen, aangezien ik eigenlijk weinig doe op handheld-consoles. Ik heb mijn huidige PSP in tijden niet meer gebruikt... Sowieso lijkt het me trouwens ook ongemakkelijk met die 2 stickjes.

Geplaatst:

3G is inderdaad mobiel internet. Alleen ik heb liever gewoon Wi-Fi, aangezien er nogal vaak wordt gezegd dat 3G traag is in sommige gevallen. Althans, ik hoor weleens dat mensen klagen dat ze een pagina willen openen, maar dat dit dan langer duurt dan bij het openen van een pagina met Wi-Fi. Sowieso gebruik ik op me iPhone Wi-Fi. Best snel voor op een iPhone 3G, moet ik je nageven. :puh:

Geplaatst:

Wat heeft een iPhone en Wi-Fi hier mee te maken? :7 Ik zie bij die PSP een 3G icoontje en een signaal sterkte indicator, wat mij doet denken aan mobiel internet -> simkaart -> telefoneren? Wat jij zegt heeft hier naar mijn idee niks mee te maken.. :7

Of zou het iets zijn als de iPad? Daar kan je toch ook simkaartjes insteken, maar dan speciaal voor mobiel internet?

Geplaatst:

3G is inderdaad langzamer, maar er staat wel tegenover dat je het op dezelfde plekken kunt bereiken als het mobiele netwerk. Maar ik vraag mij af hoe ze dit willen gaan doen? Moeten we straks onze NGP's halen bij dezelfde winkels als bij de iPad 3G? Ik neem namelijk aan dat je niet zomaar gratis 3G internet op je PSP2 hebt.

@Sentasi; de PSPhone gaat waarschijnlijk wel bestaan, al zal dit geen PlayStation Portable zijn. Het zal dan gewoon een Android telefoon (net als jouw HTC Desire) zijn, alleen dan van Sony (dus waarschijnlijk hun eigen skin, wat waarschijnlijk zal betekenen dat het op een veroudert besturingssysteem zal lopen) en heeft het, net als bij de Desire Z (alleen is het uitschuif mechaniek anders) een uitschuifbaar deeltje waar de onderste helft van de PSPGo is, om het makkelijk te zeggen. Het is dan gewoon een Android Telefoon van Sony (Ericsson?) met toegevoegde knoppen. Al vraag ik mij af of deze wel meteen zullen werken bij elk spel...

Edit; @Sentasi hierboven; Het zal inderdaad iets zijn als bij de iPad, en je zult er waarschijnlijk niet mee kunnen bellen. Dan zou het apparaat onvoorstelbaar duur worden, én lijkt het me totaal niet handig om met zo'n ding te bellen. Edit2; Ook zouden ze dan hun eigen versie van Android moeten maken, wat ook veel tijd en geld in beslag zou nemen. Nee, neem maar van mij aan dat het een handheld blijft waarmee je, net als de iPad 3G, vrijwel overal online kan.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

Online gamen met een 3G verbinding lijkt me niet echt perfect denk ik, en vooral ook duur. (gebruikt veel data?) Ben ook niet op de hoogte met prijzen voor dit soort abonnementen. Heb zelf bij m'n telefoon "eindeloos online" voor een paar euro in de maand, maar dat zal voor iets als dit niet opgaan denk ik.. :puh:

Maar ik zal hem sowieso niet kopen, heb ooit is een PSP gehad, even op gespeeld, vervolgens maanden niks mee gedaan, en toen maar verkocht. :7

Geplaatst:

Het zal zeer zeker niet goed werken, zelfs Wi-Fi is eigenlijk al te... instabiel om fatsoenlijk te kunnen gamen. Over contracten weet ik niks, dat hangt af van wat Sony van plan is met zijn draadloze verbindingen. Als het echt voor online gamen is, en dus niet voor internet of andere internet applicaties (zoals muziek streamen, welke best een goed idee zou zijn als je het mij vraagt), dan zal het waarschijnlijk inderdaad niet onbeperkt zijn.

Het grootste probleem wat ik heb met de PSP2, is het touchscreen, nu ik er aan denk. Het hele idee van een touchscreen is ruimte besparing, dus wat doet Sony? Duwt er gewoon extra knoppen op, zelfs meer dan het origineel. Ik zie zelf geen enkele meerwaarde van een touchscreen dan bij normale knoppen.

Geplaatst:

3G is inderdaad mobiel internet. Alleen ik heb liever gewoon Wi-Fi, aangezien er nogal vaak wordt gezegd dat 3G traag is in sommige gevallen. Althans, ik hoor weleens dat mensen klagen dat ze een pagina willen openen, maar dat dit dan langer duurt dan bij het openen van een pagina met Wi-Fi. Sowieso gebruik ik op me iPhone Wi-Fi. Best snel voor op een iPhone 3G, moet ik je nageven. :puh:

Hij ondersteund ook gewoon Wifi, hoor.

Ik vind het design redelijk, kan beter. Maar het kan ook zeker slechter.

Vooral de specs laten met slijmen. Kracht van een PS3, touchscreen, 2 joysticks ect. Als hij een redelijke prijs heeft koop ik hem zekerste weten! :tu:

---

EDIT: zie die uncharted gameplay! EPIC!

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:

"Kracht van een PS3". Eh, no way, José. Jij wilt dus zeggen dat een ding wat zonder fans (en dus koeler moet zijn) genoeg power bezit om een Full HD scherm te laten spetteren met graphics zoals die van de PS3? (al zijn die van de PS3 niet heel erg geweldig, dat is bijzaak)

Geplaatst:

EDIT: zie die uncharted gameplay! EPIC!

Link? :puh:

Klik

"Kracht van een PS3". Eh, no way, José. Jij wilt dus zeggen dat een ding wat zonder fans (en dus koeler moet zijn) genoeg power bezit om een Full HD scherm te laten spetteren met graphics zoals die van de PS3? (al zijn die van de PS3 niet heel erg geweldig, dat is bijzaak)

Inderdaad, Techniek verbeterd schat. Misschien is de resolutie wat lager, namelijk 966*544 pixels, wat ook nog bizar hoog is voor een handheld, maar de games die tot nu tioe geshowd zijn, zoals Uncharted, zijn rechtstreeks geport van de PS3 ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.