Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Nou, ik heb niks te klagen als het om Antivirus-'rommel' gaat, hoor. :7 Ik betaal het niet, maar mijn vader. Daarom gebruik ik zulke 'troep'. :7

Geplaatst:

Je moet je juist zorgen maken als hij helemaal niks opvangt. Ik denk dat ik elke kwart van het jaar een (vaak verwachtte) melding krijg. En ik ben blij dat ik die meldingen krijg, anders zou het zo lek als een mandje zijn. Al is niet elke virusscanner compleet hé, elke virusscanner laat wel iets door. MBAM haalt meestal de hardnekkige eruit.

Geplaatst:

Heb hem zojuist geïnstalleerd. :) Nu maar hopen dat het zelfs mijn laptop sneller maakt dan normaal. :7

Geplaatst:

Om het sneller dan voorheen te maken zal je waarschijnlijk gewoon de complete hardeschijf moeten wissen en Windows opnieuw installeren. Daarmee krijg je de beste resultaten.

Geplaatst:

Maar ja, dan ben ik alles kwijt. :7 En ik weet heel dat gedoe over het maken van een back-up niet... :7 Anders had ik het allang gedaan, hoor. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Alles wat belangrijk is, foto's en filmpjes en allemaal andere rommel waar je waarschijnlijk nooit iets mee zal doen maar tóch wilt bewaren voor vreemde redenen die ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen duw je gewoon op een USB stickje of mail je naar jezelf (als je het naar jezelf mailt wel in een Zip bestand), dan gewoon op nieuw installeren.

Geplaatst:

Maar hoe zit dat dan met zo'n back-up schijf? Aangezien het toch zo bedoeld is om bestanden juist daarop te zetten? Aangezien ik dat weleens heb zien staan hier op het forum. En anders, tja... Dan zit er niets op. Als het er niet beter op wordt, zal ik maar eens gaan uitzoeken wat ik wil houden en dan mijn laptop formatteren... :7

Geplaatst:

Het hoeft trouwens niet aan je Windows te liggen, het kan ook gewoon, zoals ik al zei, dat je laptop naar de kloten aan het gaan is en dat bijvoorbeeld je processor zich langzamer laat lopen omdat hij onvoldoende koeling krijgt.

Geplaatst:

Ik zou het eigenlijk niet weten. :7 Ik ben niet bepaald een computer-kenner. :7 Sowieso is mijn laptop nog niet zo oud (vanaf juli heb ik hem 3 jaar). Het gaat om een HP Compaq CQ60-300ED, mocht dat wat uitmaken...

Geplaatst:

3 Jaar is niet zo heel erg "jong" voor een laptop. Ook is HP een redelijk slecht merk, heb ik gehoord.

Geplaatst:

Nou ja, zoals ik al vertelde straks, ben ik aan het sparen voor een nieuwe, maar dat gaat nog zeer lang duren. Ik zou mijn vader bij wijze van spreken moeten vragen of hij er eentje koopt voor mij en dat ik dan later betaal. :7 Maar dat doet ie toch niet. En dat HP een slecht merk is, heb ik ook gehoord. Maar ik heb mijn laptop ook gewoon niet voor niets gekregen van mijn vader, net als mijn zus. Dus op die manier krijg je sowieso gewoon slechte laptops. :7 Zelfs mijn vaders HP van zeker 5 jaar oud is nog beter dan die van mij. :7

Geplaatst:

Neh, ik draai zelf op een Windows Vista besturingssysteem en mijn vader op Windows XP. Ik wil liever niet lager gaan dan Vista. :7 En ik ga niet een los besturingssysteem kopen. :puh:

Geplaatst:

Je hoeft niks te kopen ;)

Ik ga voor mijn volgende systeem ook geen Windows meer kopen, dat is mij veel te duur. 90-100 euro zodat ik mijn pc kan gebruiken? Dan koop ik liever een leukere grafische kaart.

Geplaatst:

Dat heb ík dan weer liever niet. :7 Ik ben niet echt een PC-gamer. Ondanks dat GTA SA zelfs op mijn laptop werkt. :7 En nog niet eens zo slecht. :puh: Maar ik gebruik mijn laptop eigenlijk min of meer alleen voor school (huiswerk, werkstukken etc.) en prive (forums, MSN, mail etc.), maar voor de rest niets. Dus geef mij maar gewoon een desktop met een goede processor en verder een ethernet-kabel, want mijn internet is zo sloom als de pest. Althans, het loopt vaak even vast en het internet van de router valt altijd uit als mijn vader content aan het downloaden is. Ik en mijn zus hebben daar dan last van. Soms wel uren. :7 Dus mja, dan heb ik in dat geval dus liever een ethernet-kabel. Ook voor mijn PlayStation 3 overigens.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.