Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Hij bedoeld dat hij nu GTA IV als disc erin heb zitten en dat hij TLAD on TBOGT heeft gedownload via PNS dus niet als disc.

Hmm ok.

Maar dan nog, waar gaat het dan mis? Kun je dan niet gewoon het spel opstarten? Hij staat nu toch in je lijst bij games?

Geplaatst:

maar dat bedoelde ik dus niet. Nou ken ik niet meer Lost and Damned en Basis neit meer spelen...

Druk op start ga naar games en laad degene die je wilt. :puh:

Geplaatst:

maar dat bedoelde ik dus niet. Nou ken ik niet meer Lost and Damned en Basis neit meer spelen...

Druk op start ga naar games en laad degene die je wilt. :puh:

Okee thnx!

Geen zin om hem nu te proberen. Wie is er trouwens online? Verveel me nml :puh:

Geplaatst:

Ik ben eerst nog met een project bezig momenteel.

Ik kom over een paar uur pas weer online, dus zie maar of je er dan nog bent. :puh:

Geplaatst:

20.15 gaat ik naar beneden. Dan dan ben ik er niet meer :puh:

Het werkt trouwens niet. Even dan load op new proberen.

Load:

Het werkt =D Danken Sie Sehr!

Geplaatst:

Ik wil ook een Mac, zit opgescheept met een crap Vista en die thema's lijken sommige voor geen meter op Leopard of dergelijke. :7

Geplaatst:

Ik heb ook weleens zo'n skin uitgeprobeerd, maar heb hem na een tijdje verwijderd. Nu zit ik opgescheept met een aantal wijzigingen die ik maar niet weg krijg... :7

Geplaatst:

Het is een wonder. Sentasi is aan de Mac. :7

Dus je had toch nog een grotere DVD-schijf gehaald? :7

Geplaatst:

Na net bij LibertyKillerZ te zitten neem ik toch weer sneller afscheid dan gedacht voor onbepaalde tijd. (Tenminste als dat kan)

Ik kan zoizo de komende tijd niet met meetings meedoen omdat ik iedergeval een half jaar of langer in het buitenland ga wonen.

Ik heb er voor gekozen om geen PS3 mee te nemen dus word ook geen GTA spelen daar. Wel zou ik zo nu en dan het forum komen bezoeken.

Graag zou ik over hoe lang dan ook gewoon weer willen mee doen met meetings ect, wanneer ik weer een ps3 tot mijn beschikking heb.

Dus word ik dan op non-actief gezet ofzo of moet ik mij even opnieuw aanmelden in de toekomst?

Gr GTARM

Geplaatst:

Jammer dat je (tijdelijk) vertrekt.

Veel succes in het buitenland. :cya:

Geplaatst:
  • Auteur

Het is me gelukt. :dans:

Geplaatst:

Het is me gelukt. :dans:

Bijna, ik had hem alweer gesloopt. :7

-------------------------

Na net bij LibertyKillerZ te zitten neem ik toch weer sneller afscheid dan gedacht voor onbepaalde tijd. (Tenminste als dat kan)

Ik kan zoizo de komende tijd niet met meetings meedoen omdat ik iedergeval een half jaar of langer in het buitenland ga wonen.

Ik heb er voor gekozen om geen PS3 mee te nemen dus word ook geen GTA spelen daar. Wel zou ik zo nu en dan het forum komen bezoeken.

Graag zou ik over hoe lang dan ook gewoon weer willen mee doen met meetings ect, wanneer ik weer een ps3 tot mijn beschikking heb.

Dus word ik dan op non-actief gezet ofzo of moet ik mij even opnieuw aanmelden in de toekomst?

Gr GTARM

Je zal gewoon lid blijven in de tijd dat je in het buitenland zit, als je terug bent zien we je wel weer verschijnen.

Bedankt voor het melden, en veel plezier in het buitenland. Waar ga je naartoe? :puh:

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Geen Burger King ? :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.