Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Edit; OH MY GOSHH; mijn pc kan GTA IV aan op Full HD (oké, iets hoger) en met de textures op Medium! :D Oké, de schaduwen staan uit, en oké, het water lijkt op een papje, maar toch. Het ziet er super kinky uit :D (en nee, schaduwtjes ga ik niet aanzetten, want die kosten te veel powerrr en zien er butt-ugly uit op Low, dan heb ik liever niks)

OMG! Mijn PC kan GTA EfLC op de hoogste instellingen aan op 1920*1080*60hz. Op de schaduw na dan. Die staat niet eens op 'Very high' maar slechts op 'High'. :t

Tsss, goedkope rommel dat ik heb :t .

:7

Maar jouw pc is geen budget hoeren Acer pc uit ~2007. Maar mijn scherm ownt jouw scherm. 1920-1200 ftw!

@Nick; misschien eens stof uitblazen?

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat mn laptop op 100% cpu draait en enorm hard blaast voor al dik een half uur lang? :7

Oooooh dat deed de mijne ook toen ie nog leefde. Werdt zo heet dat de Mirosoft sticker op de onderkant voor de helft weggebrand was. :7 Alleen geen 100% CPU gebruik. :7

@Hierboven: Ik heb maar 1440x900, ben ik nu slecht? :-(

Geplaatst:

Senta, jij bent geen gamer die staat te pronken met z'n Full HD scherm. Ik wou Jarno even laten weten dat ik een Fuller dan Full HD scherm heb. :D

Geplaatst:

De tv die hier beneden staat ook. De monitor wat bij de beneden pc staat.... geloof van niet, geloof dat die tussen HD Ready en Full HD in zit...

Geplaatst:

Driekwart HD. :7

Hoe moeilijk is het trouwens om Mac OSX op een gewone PC te installeren? Kan dat zo of moet je dan minder legale handelingen verrichten?

En kan ik dan ook nog van Windows gebruik blijven maken?

Geplaatst:

Over moeilijkheid kan ik weinig zeggen, maar je moet vooral veel geluk hebben. Het probleem is dat Apple maar ondersteuning biedt voor maar een paar stukken hardware, simpelweg omdat zij maar weinig verschil in hun hardware hebben bij hun pc's. Dan zou het ook idioot zijn om ondersteuning te bieden voor hardware wat je niet verkoopt. Dus alleen als je hardware volledig overeen komt met die van een Apple pc, kan je OSX draaien. Er zal ook vast wel op de zwarte gedeeltes van het internet wat drivers zijn, maar hoeveel weet ik allemaal niet. Dat gaat mij te ver, en heb ik ook nooit nodig gehad. Ik ben blij met Windows, heb er ook totaal geen problemen mee. Doet wat ik wilt, loopt vloeiend, vrijwel nooit virussen (en als ik die heb vangt mijn virusscanner(s) ze wel op).

Geplaatst:

Hmm.. okee. Ik heb op zich wel intresse in Mac, maar niet voor die belachelijke prijzen die ze ervoor vragen. :7 Als het nou zo op mijn PC'tje zou kunnen, leek het me wel is aardig om te proberen. :puh:

Geplaatst:

Dan zouden jullie eens moeten kijken wat er allemaal met mijn (simpele) laptop aan de hand is. :7 Om één of andere manier krijg ik de < en > knoppen in schermen, zoals het configuratiescherm, documenten etc. niet meer weg, nadat ik een Mac OSX thema had geïnstalleerd. :7 Bijna alles daarvan is weg, maar die pijlknoppen niet. Ik krijg het bestandje ervan nergens meer gevonden... En zo zit ik met nog ergere problemen; mijn laptop is enorm traag, waar ik weer niks van begrijp, want mijn zus heeft dezelfde laptop en die download en doet veel meer dan mij. En dan moet de mijne zonodig weer zo traag zijn als een ezel. :7 Serieus, als jullie zouden weten wat er wel niet met mijn laptop aan de hand is, zouden jullie flauwvallen. :7

Ik spaar sowieso voor een desktop, maar dat gaat nog wel even duren, aangezien ik ook een scherm en toetsenbord erbij wil...

Geplaatst:

Welke knoppen? Bedoel je de Terug en Vooruit knoppen, zoals in je browser? En CTRL Alt Del eens, kijk dan bij processen. Staat daar een proces bij welke extreem veel gebruikt? Zoja, welke?

Geplaatst:

Ehm, er is niks mis met mijn PC? Waarom trek je dan een vergelijking met die van jou? :7

Ik heb gewoon een intresse in Mac. :puh:

Ik trok ook geen vergelijking, hoor. Althans, in mijn ogen. En anders heb ik het op de verkeerde manier geschreven. :7

Welke knoppen? Bedoel je de Terug en Vooruit knoppen, zoals in je browser? En CTRL Alt Del eens, kijk dan bij processen. Staat daar een proces bij welke extreem veel gebruikt? Zoja, welke?

Ik bedoel inderdaad de Terug en Voorruit knoppen, zoals in de browser. Er is geen proces die extreem veel gebruikt. De enigste zijn Safari (de browser die ik gebruik) en Windows Taakbeheer, als ik hem gebruik... Maar er is geen proces welke veel gebruikt...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Senta, kijk hier eens even naar?

@Tom; scan eens met Malwarebytes' Anti-Malware. Als dat het niet is kan het een hardwarematig probleem zijn, vrees ik. Over je terug en vooruit probleem weet ik niks van, ik weet vrij weinig over skins. Ook daarvoor heb ik nooit de behoefte gehad :7

Geplaatst:

Nou, het probleem is dat ik alleen maar Norton Internet Security heb, wat dus wel zeggen dat ik niet de rest van mijn hardware kan scannen. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Huh? Gewoon MBAM downloaden, die laten scannen, en dan weet je of je een virus hebt of niet. Betaalde troep zoals Norton is rommel. Gratis is de toekomst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.