Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb de rolled over en de walk free trophy gehaals vandaag. ^_^

De One man army kon ik niet halen want er waren geen heli's. :(

@Haakon: Je hebt een A/V kabel nodig en een ps3 kabel (die krijg je bij je ps3). :Y

Je Ps3 mag niet via HDMI zijn aangesloten. (denk ik toch)

En je hebt een Dazzle nodig waarmee je filmpjes kan Opslaan en verspreiden via internet op de computer.

Das alles denk ik.

Maar bij mij lukt het nu niet vanwege ik nu geen beeld kan krijgen via scart kabels. (ik gebruik normaal HDMI)

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
Sven, wtf was je aan het doen vandaag man :7:puh:

Ik was kwaad omdat het niet lukte met mijn dazzle en zocht ik naar filmpjes op het internet. :Y

Maar toen was me headset plat en toen was het compleet. :@:duh:

Toen dacht ik ******************** technologie. :D

Geplaatst:

EOTR, correct me if I'm wrong, op de achterkant van de PS3 heb je toch outputs voor Scart en HDMI?

Geplaatst:
Ik heb de rolled over en de walk free trophy gehaals vandaag. ^_^

De One man army kon ik niet halen want er waren geen heli's. :(

@Haakon: Je hebt een A/V kabel nodig en een ps3 kabel (die krijg je bij je ps3). :Y

Je Ps3 mag niet via HDMI zijn aangesloten. (denk ik toch)

En je hebt een Dazzle nodig waarmee je filmpjes kan Opslaan en verspreiden via internet op de computer.

Das alles denk ik.

Maar bij mij lukt het nu niet vanwege ik nu geen beeld kan krijgen via scart kabels. (ik gebruik normaal HDMI)

Wat voor A/V kabel precies?

En ik hoorde ook ooit iets over splitters?

Maarja in ieder geval heel erg bedankt ;)

Sven, wtf was je aan het doen vandaag man :7:puh:

Ik was kwaad omdat het niet lukte met mijn dazzle en zocht ik naar filmpjes op het internet. :Y

Maar toen was me headset plat en toen was het compleet. :@:duh:

Toen dacht ik ******************** technologie. :D

Heb ik soms ook wel eens :D

BTW!

Ik heb vandaag de Teamplayer trophy gewonnen :D

PS:

Ik heb zojuist uit de losse pols deze sigjes uit de hoed getoverd, alleen kan ik maar niet besluiten welke ik zal nemen.

Als je wilt mogen jullie ze allemaal nemen hoor, maar ik weet niet welke IK zal nemen :/

lkzsig1wd7.png

lkzsig2ok4.png

lkzsig3xt4.png

lkzsig4iq5.png

Geplaatst:
Kai, wanneer is de eerstvolgende clanwar weer?

Ik probeer a.s. zaterdag weer een afspraak te maken en met de clanwar die al geaccepteerd is.

Kai, op colony en happiness island doe ik niet mee, kan je alvast rekening mee houden. Er zijn zat die wel in willen vallen. Andere maps ben ik inn op zaterdag.

Geplaatst:
EOTR, correct me if I'm wrong, op de achterkant van de PS3 heb je toch outputs voor Scart en HDMI?

Dat bovenste noem ik de Ps3 kabel het ééne steek je in je ps3 en de rode, witte, geele kabels steek je in dat scart ding eronder dat scart ding steek je dan in je TV (dit krijg je allemaal bij je ps3)

Zo kan je spelen met scart aansluiting. :Y

ps2_av_cable.jpg

En dan heb je dit nog nodig:

vel_AVB021.jpg

Het ééne steek je in je dazzle en het ander steek je gewoon in de Tv.

Correct me if i'm wrong sentasi.

Geplaatst:

Klopt als een bus Sven, maar, als je geen UITgang heb op je tv, zoals ik, zal je het signaal van je ps3 moeten splitten met de zgn. splitters.

En natuurlijk niet vergeten de beeldinstellingen op de ps3 van HDMI naar RGB te switchen, als je normaal via HDMI speelt zoals ik.

Geplaatst:

En wat als je op je TV alleen een witte en een gele aansluiting hebt? :schater:

Geplaatst:
Klopt als een bus Sven, maar, als je geen UITgang heb op je tv, zoals ik, zal je het signaal van je ps3 moeten splitten met de zgn. splitters.

En natuurlijk niet vergeten de beeldinstellingen op de ps3 van HDMI naar RGB te switchen, als je normaal via HDMI speelt zoals ik.

Bij mij staat er audio in moet ik dan ook splitters hebben? :?

Geplaatst:
En wat als je op je TV alleen een witte en een gele aansluiting hebt? :schater:

Kijk is goed op je Tv misschien staat die wel aan de zijkant van je TV. :Y

Geplaatst:
ik denk dat ik nieuwe easter egg gevonden heb,

you say you need 100% which isnt true ^_^ ive seen that man. i have 88.75%

also so many people go to clan meetings now, just because i don't have online i bet

when i move up with an old save game it gives me a wanted star, witch in that case the guys aren't there because they move to you.

i dont get a wanted star :/ weird

Geplaatst:

Audio in op je tv?

Je moet een uitgang hebben, dus bv. 'Video out' (video is de gele tulp, geluid rood en wit :puh:)

Als je dat niet heb, veel tv's schijnen dat niet te hebben, moet je het signaal van je ps3 splitten met splitters.

Dan stuur je het signaal uiteraard naar je tv, maar ook naar je dazzle.

Geplaatst:

Audio in op je tv?

Je moet een uitgang hebben, dus bv. 'Video out' (video is de gele tulp, geluid rood en wit :puh:)

Als je dat niet heb, veel tv's schijnen dat niet te hebben, moet je het signaal van je ps3 splitten met splitters.

Dan stuur je het signaal uiteraard naar je tv, maar ook naar je dazzle.

Vdorie bij mij is het Audio-In en video-In. :(

Kan je is een foto posten van jou splitter liefst met verpakking. :Y

Geplaatst:

Op mijn tv staat gwn voor de gele Video en voor de witte Audio zal toch wel goed zijn?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.