Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Haakon,ik heb ook alleen gele en witte out.

En het lukt.

Ik woon tegenover je :7 als je vragen hebt over de Dazzle.

Geplaatst:
Kai, op colony en happiness island doe ik niet mee, kan je alvast rekening mee houden. Er zijn zat die wel in willen vallen. Andere maps ben ik inn op zaterdag.

Maar ik kan net het beste spelen op colony island... Happiness Island kan ik begrijpen, maar Colony kan ik toch echt wel het best.

Nouja, ik denk dat we deze topspeler niet willen kwijtraken, en dan alleen maar op Algonquin en Bohan spelen zeker?

Geplaatst:
Kai, op colony en happiness island doe ik niet mee, kan je alvast rekening mee houden. Er zijn zat die wel in willen vallen. Andere maps ben ik inn op zaterdag.

Maar ik kan net het beste spelen op colony island... Happiness Island kan ik begrijpen, maar Colony kan ik toch echt wel het best.

Nouja, ik denk dat we deze topspeler niet willen kwijtraken, en dan alleen maar op Algonquin en Bohan spelen zeker?

Ik heb die glitches gevonden op colony Island :Y

Geplaatst:

Ik heb die glitches gevonden op colony Island :Y

Jij alleen? :schater:

Maar Kai, ik doe waarschijnlijk soieso niet mee, kan niet eens meer een game joinen zonder gedissconnected te worden :duh:

Geplaatst:

Maak je niet druk om mij :puh: De enigste reden waarom ik niet op die eilanden speel is omdat ik het gevoel heb dat ik niet genoeg me steentje bijdraag aan het team. omdat ik te slecht ben op die maps. Als er niemand is die in kan vallen ben ik er toch, maar als er wel iemand is die op die maps goed speelt dan mag diegene mijn plaats hebben..

Geplaatst:

Maak je niet druk om mij :puh: De enigste reden waarom ik niet op die eilanden speel is omdat ik het gevoel heb dat ik niet genoeg me steentje bijdraag aan het team. omdat ik te slecht ben op die maps. Als er niemand is die in kan vallen ben ik er toch, maar als er wel iemand is die op die maps goed speelt dan mag diegene mijn plaats hebben..

Jij bent niet te missen in ons team, net als Dieko, Nick en Sentasi...

Geplaatst:

Jij bent niet te missen in ons team, net als Dieko, Nick en Sentasi...

Ach, ik ben er niet..

Vind het wel jammer dat ik er niet kan zijn, had er best wel zin in.

Maar Gemertenaar, ik denk dat het toch wel beter is als jij meedoet, we hebben toch met jou telkens geoefend. :)

Geplaatst:

goth-lol.jpg

geak denk eens in als je met hem thuis zou komen 0 M G

Geplaatst:
Ik ben er a.s zaterdag ook niet... ik ga morgen weer voor een week, mss 2 weken, maar dat hoor ik nog.

Ben jij net als op dat programma op discovery channel, Deadliest Catch? (dutch harbor in alaska) Zoiets doe jij dat ook ofwat? :puh:

Geplaatst:
Ik ben er a.s zaterdag ook niet... ik ga morgen weer voor een week, mss 2 weken, maar dat hoor ik nog.

Ben jij net als op dat programma op discovery channel, Deadliest Catch? (dutch harbor in alaska) Zoiets doe jij dat ook ofwat? :puh:

Haha bijna :puh:

Nee, ik doe 'gewoon' binnenvaart :puh:

dsc02130go7.jpg

Geplaatst:

dsc02130go7.jpg

nice ook gewoon besturen, want vissen zal je dan wel niet doen :puh: Of wat zijn je taken dan tijdens z'n boot trip :puh:

Geplaatst:

dsc02130go7.jpg

nice ook gewoon besturen, want vissen zal je dan wel niet doen :puh: Of wat zijn je taken dan tijdens z'n boot trip :puh:

Niet veel bijzonders, gewoon zorgen dat het schip veilig van A naar B komt, en van B weer terug naar A :puh:

Geplaatst:
Ik heb zojuist uit de losse pols deze sigjes uit de hoed getoverd, alleen kan ik maar niet besluiten welke ik zal nemen.

Als je wilt mogen jullie ze allemaal nemen hoor, maar ik weet niet welke IK zal nemen :/

lkzsig1wd7.png

lkzsig2ok4.png

lkzsig3xt4.png

lkzsig4iq5.png

Ik zal ze binnenkort in het Graphcs-item van de blog plaatsen met je naam erbij, als je dat wil :puh:

Iedereen die trouwens signature's wil maken voor de clan komen in het Graphics-item.

Haahaha ok doe maar :puh:

Ze zijn wel 300 KB, maar niks tegen de Mods en Admins zeggen :engel:

Ik ben trouwens bezig met een random sig script, waardoor de plaatjes dan dus random verschijnen in mijn sig :puh:

Haakon,ik heb ook alleen gele en witte out.

En het lukt.

Ik woon tegenover je :7 als je vragen hebt over de Dazzle.

Zal ik doen ;)

Maar met geel en wit heb je alleen mono geluid en het is beter en cooler voor je vids als je stereo hebt.

Dat is ook mooier ;)

dsc02130go7.jpg

ooooh dat doe je dus :puh:

Geplaatst:

Mooi gevonden, maar volgens mij zal dat nooit kunnen werken.

Tenzij je een scart-UITgang heb, dan zou het eventueel kunnen werken.

Hoe had jij gedacht dit aan te sluiten?

de kabel werkt niet bij een PS3, omdaat één zo'n tulp geval in de console moet, de andere in je dazzle, en de scart in je tv

maar aangezien er geen tulp output achter de ps3 is, werkt die niet :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.