Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Wanneer komt er weer een leuk evenement?? Ben trouwens vandaag level 3 geworden, op naar level 4 voor deze newby. :dans:

Geplaatst:
Wanneer komt er weer een leuk evenement?? Ben trouwens vandaag level 3 geworden, op naar level 4 voor deze newby. :dans:

wij zouden zo'n maand geleden informatie krijgen over Destruction Derby :puh:

Geplaatst:
ja zoiets mijne ziet er ongeveer zo uit voor de video uitgang

Splitter-1.jpg

nog 2 van die erbij en ik heb zowel geluid als film, nu alleen film -.-'

Stimmt, ich heb ook 2 van die dingen ongeveer maar dan anders :puh:

Waarom heb ik het gevoel dat jij de enige bent die snapt wat een av splitter is? :schater:

( No offense people :puh:)

ik snap ongeveer wel wat het inhoud :puh:

jullie kopen alleen 3 verschillende splitters, terwijl je ook 1 doosje kan kopen :puh:

Maar één zo'n doosje is soms duurder dan twee zo'n mini doosjes. XD :7

Geplaatst:
ja zoiets mijne ziet er ongeveer zo uit voor de video uitgang

Splitter-1.jpg

nog 2 van die erbij en ik heb zowel geluid als film, nu alleen film -.-'

Stimmt, ich heb ook 2 van die dingen ongeveer maar dan anders :puh:

Waarom heb ik het gevoel dat jij de enige bent die snapt wat een av splitter is? :schater:

( No offense people :puh:)

ik snap ongeveer wel wat het inhoud :puh:

jullie kopen alleen 3 verschillende splitters, terwijl je ook 1 doosje kan kopen :puh:

He fuck waar is mijn post gebleven???

Edit2 ohww daar.. :7

Edit3 :puh:

Ik heb het niet zo op mysterieuze doosjes, doe mij maar splitter :puh:

Ben al heel wat uurtjes ermee bezig geweest, diverse opstellingen geprobeerd om uiteindelijk de beste kwaliteit te krijgen.

En neem daarom maar van mij aan dat als je geen splitters gebruikt en de kabels rechtstreeks in de tv douwt, de kwaliteit veel minder is.

Vraag me niet waarom, maar zo heb ik het ervaren :puh:

Bewerkt: door sentasi

Geplaatst:

De volgende meeting is vrijdag.

Georganiseerd door: MOI! :*D:*D

PSN-ID= svenw1

Geplaatst:

haha sentasi misschien komt dat omdat wij 2 18+ zijn? ^_^

edit: Ja ik lees net jouw edit sentasi, en ik heb me toch ook een partij liggen pielen om te kijken wat de beste kwaliteit was, zelfs een beetje draaien en die uiteindes helpte nog een beetje positief bij mij lol..

Bewerkt: door gemertenaar

Geplaatst:
haha sentasi misschien komt dat omdat wij 2 18+ zijn? ^_^

edit: Ja ik lees net jouw edit sentasi, en ik heb me toch ook een partij liggen pielen om te kijken wat de beste kwaliteit was, zelfs een beetje draaien en die uiteindes helpte nog een beetje positief bij mij lol..

Haha dat zal het zijn ^_^

Ik heb zelf de splitter in het scartblokje van de ps3 zitten, voor geluid achter in de home cinema set.

Op de een of andere manier denk ik dat dan de kwaliteit beter is dan wanneer je de splitters in de dazzle steekt.

Mss zit het tussen de oren, maar ach.. :7

Geplaatst:

PSN-ID= svenw1

Toegevoegd, zijn er nog meer ID'S die ik kan toevoegen voor de PS3? Ik bedoel natuurlijk leden die regelmatig GTA 4 voor PS3 spelen en zin hebben in een potje mp?

Geplaatst:
wat een drukte hier....lijkt wel spitsuur :)

dit noem je communiceren

alleen kan ik het nog niet goed spellen, volgens mij...

nog nooit van gehoord...comMuWatte?

is rouwens wel goed geschreven BTW ;)

Geplaatst:

PSN-ID= svenw1

Toegevoegd, zijn er nog meer ID'S die ik kan toevoegen voor de PS3? Ik bedoel natuurlijk leden die regelmatig GTA 4 voor PS3 spelen en zin hebben in een potje mp?

Kai-Shockwave moet je ook toevoegen voor de meeting van zondag

En Wienish voor de meeting van maandag :Y

Geplaatst:
ik denk dat ik weet wat je nodig hebt

Wat je nodigt hebt is een speciaal doosje, waar van er 1 tulp input is en 2 (of meer, maakt niet uit) tulp outputs in zitten

speakers.jpg

zoiets als dat, alleen dan met rood wit geel draden :puh:

PSN-ID= svenw1

En mij moet je ook toevoegen.

PSN ID: Haakontje

Omdat ik het waard ben! (Loreal Reclame)

Maar mensen al dat gediscussieer, nu ben ik helemaal de weg kwijt :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:

Beste Hayte :puh:

Ik heb zekers een probleem.

Een paar dagen geleden, deed ik vaak FreeMode op een dag, in verschillende servers op GTA. Totdat ik onverwachts een nieuw modum had .

Ik zag gemiddeld wel rond de 10a12 mensen.

Ik kon ook vrolijk spelen met o.a Dieko, Sentasi, Sven, Haakon , Hannes en Robinb.

Nu als ik een invite krijg, zie ik of alleen Sentasi, of er staat je bent gedisconnected, waar ik eerder nooit last van had.

Nu als ik een willekeurige Freemode game join, zie ik of Disconnected from the game, of ik zie maar 1 speler.

Zelfs met de vertrouwde vriendengroep kan ik niet eens meer gamen :puh:

Dus ik heb zeker een internet probleem!

Ik heb Nat 2, UPnP ingeschakeld, en nog zie ik veel mensen niet.

BIJVOORBEELD: Hannes invite mij voor Freemode ( Nee geen DM :puh: )

Dan kom ik in een game waarin ik alleen Sentasi zie, en Hannes en Haakon en Sven DAYLIGHT IN MY LIFE hoor zingen terwijl ik hun niet eens zie :?:7

Naja, genoeg ABN geluld, I'm Out :sigaar:

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:

Hannes en Haakon en Sven DAYLIGHT IN MY LIFE hoor zingen terwijl ik hun niet eens zie :?:7

Daylight daylight in my life!!! :D

Geintje maar dat je mij hoord komt omdat Sentai (die je kan zien) denk ik dicct bij zijn TV zit waardoor je Echo's hoord en zo kan je mij hannes of haakon op de achtergrond horen. :Y

Geplaatst:

Hannes en Haakon en Sven DAYLIGHT IN MY LIFE hoor zingen terwijl ik hun niet eens zie :?:7

Daylight daylight in my life!!! :D

Geintje maar dat je mij hoord komt omdat Sentai (die je kan zien) denk ik dicct bij zijn TV zit waardoor je Echo's hoord en zo kan je mij hannes of haakon op de achtergrond horen. :Y

Kan kloppen, ik heb 3 boxen voor me en 2 achter me :D

Geplaatst:
ik denk dat ik weet wat je nodig hebt

Wat je nodigt hebt is een speciaal doosje, waar van er 1 tulp input is en 2 (of meer, maakt niet uit) tulp outputs in zitten

speakers.jpg

zoiets als dat, alleen dan met rood wit geel draden :puh:

PSN-ID= svenw1

En mij moet je ook toevoegen.

PSN ID: Haakontje

Omdat ik het waard ben! (Loreal Reclame)

Maar mensen al dat gediscussieer, nu ben ik helemaal de weg kwijt :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Tot nu tie iedereen toegevoegt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.