Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
@gtamastah: Wij hebben ook een FritzBox! en hij werkt uitstekend :D

Maar wel kut van het innemen van je PS3 :N

Maar mensen nog 1 keer dus, ik heb het volgende voor mijn dazzle nodig:

- Een Dazzle (De Dazzle DVD Recorder) deze dus:

imagephpfj0.jpg

- 2 AV Splitters zoals deze:

composite%20cable.jpg

Maar wat moet ik dan waar insteken?

En als laatst dan nog de AV Kabel die ik sowieso al bij de PS3 kreeg ;)

Correct me if im wrong!

Die dazzle waarvan je nu een foto hebt is geen goede dazzle. :N

Dat is een dazzle waarvan wat je opneemt op een DVD word gezet en het blijft niet op je computer staan. :N

En die foto eronder is een foto van een A/V kabel A/V splitter is nog iets anders maar ik weet zelf niet goed wat een A/V splitter is. :(

Geplaatst:
@gtamastah: Wij hebben ook een FritzBox! en hij werkt uitstekend :D

Maar wel kut van het innemen van je PS3 :N

Maar mensen nog 1 keer dus, ik heb het volgende voor mijn dazzle nodig:

- Een Dazzle (De Dazzle DVD Recorder) deze dus:

imagephpfj0.jpg

- 2 AV Splitters zoals deze:

composite%20cable.jpg

Maar wat moet ik dan waar insteken?

En als laatst dan nog de AV Kabel die ik sowieso al bij de PS3 kreeg ;)

Correct me if im wrong!

Die dazzle waarvan je nu een foto hebt is geen goede dazzle. :N

Dat is een dazzle waarvan wat je opneemt op een DVD word gezet en het blijft niet op je computer staan. :N

En die foto eronder is een foto van een A/V kabel A/V splitter is nog iets anders maar ik weet zelf niet goed wat een A/V splitter is. :(

Wat moet ik dan nemen? :cry: :cry: :cry: :cry:

Geplaatst:

jij bent echt gek, check marktplaats voor dazzle. Elke dazzle voldoet de mijne heeft ongeveer 2 tientjes gekost excl verzendkosten en heb er plezier van.

Splitter, dat woord kenden ze niet bij de speciaalzaak voor electronica in me dorpje. Ik moest het helemaal gaan uitleggen. Hij vroeg eerst wat wil je gaan doen ik zeg ja van me TV opnemen op de PC. Hij zo ja maa rjongeman dat gaat niet zomaar dan moet je blablabla totale kosten 300 euro. Ik zo geef mij maar dat ding wat bij jouw in de lade ligt en ik heb het gemaakt voor onder de 30 euro.

Wat een scammers :puh:

@ haakon: Ja die 2 dingen op dat plaatje heb ik ook + een "splitter" maar ik neem op zonder geluid wat wel raar is maar ik denk dat het op te lossen is door nog een splitter er tussen te doen voor de audio. Heb nu die splitter gebruikt voor video anders had ik alleen maar beeld op me pc en niet op me tv. En nu wel, heb op alletwee beeld maar geen geluid. Nog maar splitter ertussen frotten bij die andere kleur i geuss.

http://link.marktplaats.nl/222382970

die dazzle heb ik maar ik had er een gevonden die 35 koste en 20 op had geboden.

Bewerkt: door gemertenaar

Geplaatst:

ik denk dat ik weet wat je nodig hebt

Wat je nodigt hebt is een speciaal doosje, waar van er 1 tulp input is en 2 (of meer, maakt niet uit) tulp outputs in zitten

speakers.jpg

zoiets als dat, alleen dan met rood wit geel draden :puh:

Geplaatst:
jij bent echt gek, check marktplaats voor dazzle. Elke dazzle voldoet de mijne heeft ongeveer 2 tientjes gekost excl verzendkosten en heb er plezier van.

Splitter, dat woord kenden ze niet bij de speciaalzaak voor electronica in me dorpje. Ik moest het helemaal gaan uitleggen. Hij vroeg eerst wat wil je gaan doen ik zeg ja van me TV opnemen op de PC. Hij zo ja maa rjongeman dat gaat niet zomaar dan moet je blablabla totale kosten 300 euro. Ik zo geef mij maar dat ding wat bij jouw in de lade ligt en ik heb het gemaakt voor onder de 30 euro.

Wat een scammers :puh:

@ haakon: Ja die 2 dingen op dat plaatje heb ik ook + een "splitter" maar ik neem op zonder geluid wat wel raar is maar ik denk dat het op te lossen is door nog een splitter er tussen te doen voor de audio. Heb nu die splitter gebruikt voor video anders had ik alleen maar beeld op me pc en niet op me tv. En nu wel, heb op alletwee beeld maar geen geluid. Nog maar splitter ertussen frotten bij die andere kleur i geuss.

http://link.marktplaats.nl/222382970

die dazzle heb ik maar ik had er een gevonden die 35 koste en 20 op had geboden.

Klopt, bij mij was het hetzelde, die mensen willen gewoon geld verdienen :puh:

Voor geluid heb je dan idd nog een extra splitter nodig.

Wil je helemaal tiptop geluid moet je 2 splitters nemen, voor zowel rood als wit.

Bewerkt: door sentasi

Geplaatst:

my cable still hasnt come, it will be here before 24th is what they said, i must wait forever, i dont think it will work, but now nick has my problem, maybe he can figure it out :)

Geplaatst:
my cable still hasnt come, it will be here before 24th is what they said, i must wait forever, i dont think it will work, but now nick has my problem, maybe he can figure it out :)

Sorry to be a rain on your parade, but I don't think Nick has a problem, I think it was just a unlucky connection error :puh:

Brandon, is everything in your house connected wireless?

otherwise you could try "borrowing" someone else's cable to try to see if it works :puh:

Geplaatst:

ja zoiets mijne ziet er ongeveer zo uit voor de video uitgang

Splitter-1.jpg

nog 2 van die erbij en ik heb zowel geluid als film, nu alleen film -.-'

Geplaatst:

Sorry to be a rain on your parade, but I don't think Nick has a problem, I think it was just a unlucky connection error :puh:

Brandon, is everything in your house connected wireless?

otherwise you could try "borrowing" someone else's cable to try to see if it works :puh:

Oh ok then, well he hasnt been able to connect today to me on cod or anything which he used to be able to do, it just says game unavailable which it does to me, but, my mum and sisters laptop are wireless, and the only thing that isnt is obviously the computer, and i ordered the cable a while ago, anyway, why you always so negative :(

Geplaatst:
wat een drukte hier....lijkt wel spitsuur :)

dit noem je communiceren

alleen kan ik het nog niet goed spellen, volgens mij...

Geplaatst:

Splitter-1.jpg

Stimmt, ich heb ook 2 van die dingen ongeveer maar dan anders :puh:

Waarom heb ik het gevoel dat jij de enige bent die snapt wat een av splitter is? :schater:

( No offense people :puh:)

Geplaatst:

Splitter-1.jpg

Zo'n splitter heb ik ook is gekocht maar de Als ik de kabels er in stak vielen ze eruit. :7:schater:

Geplaatst:

Splitter-1.jpg

Stimmt, ich heb ook 2 van die dingen ongeveer maar dan anders :puh:

Waarom heb ik het gevoel dat jij de enige bent die snapt wat een av splitter is? :schater:

( No offense people :puh:)

ik snap ongeveer wel wat het inhoud :puh:

jullie kopen alleen 3 verschillende splitters, terwijl je ook 1 doosje kan kopen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.