Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

ethernet cable doesn't work got nat 2 and upnp. all ports i need forwarded, still no luck time to sell gta i guess :(

Geplaatst:
ethernet cable doesn't work got nat 2 and upnp. all ports i need forwarded, still no luck time to sell gta i guess :(

You've got Nat 2?

Geplaatst:

You've got Nat 2?

yeah....weird hey

Geplaatst:
  • Auteur

2 mensen stuurde mij laatst een mail over Robin (RobinB). Hij zou graag weer in de clan willen. Ik gooi het even in de groep om te kijken wat jullie vinden.

Geschiedenis Robin:

- Banned van gtaforum.nl wegens zijn gedrag.

Geplaatst:
2 mensen stuurde mij laatst een mail over Robin (RobinB). Hij zou graag weer in de clan willen. Ik gooi het even in de groep om te kijken wat jullie vinden.

Geschiedenis Robin:

Ik denk dat we hem beter niet officieel toelaten in de clan, aangezien we nog altijd ondersteunt worden door GTAForum.nl... Wat me wel goed lijkt is dat ie meedoet, maar dan geen punten krijgt en dergelijke?

Geplaatst:
ik wil de clan wel weer in maar ik denk dat ik alleen zondag kan en als er plaat is.

en ja als jullie me wel weer terug willen misschien niet anderes kan ik het wel begrijpen :Y

mzzl,

BOY070

ik reager ff op mezlef :7 ik vroeg of ik ook terug mag. als jullie me wel terug willlen naturrljik.?

Geplaatst:
  • Auteur
ik wil de clan wel weer in maar ik denk dat ik alleen zondag kan en als er plaat is.

en ja als jullie me wel weer terug willen misschien niet anderes kan ik het wel begrijpen :Y

mzzl,

BOY070

ik reager ff op mezlef :7 ik vroeg of ik ook terug mag. als jullie me wel terug willlen naturrljik.?

Jahoor prima. Zal je naam weer vermelden in de ledenlijst.

BTW: ledenlijst geüpdatet van zondag+maandag. Meeting van EOTR verschoven naar vrijdag.

Geplaatst:

mzzl,

BOY070

Jahoor prima. Zal je naam weer vermelden in de ledenlijst.

BTW: ledenlijst geüpdatet van zondag+maandag. Meeting van EOTR verschoven naar vrijdag.

Bedankt kai!!! en natuurlijk de andere leden van de CLAN. :cya:

Geplaatst:

Geschiedenis Robin:

Jouw geschiedenis is ook wel negatief. :7

Mijn Geschiedenis: :puh:

Ex-libertykillerz lid

Ex- Wilde gans

Co-Leader geweest van dubbel O soldaten

Gebaned van Gtaforum wegens gedrag.

Geplaatst:
  • Auteur

@ EOTR: lol :puh:

Ah, als ik een bericht op me ps3 open (zonder spel), dan moet ik steeds paar seconden wachten totdat ik weer terug kan (rondje). Lijkt net of hij steeds vastloopt :? Nogal irritant..

btw, eerst weer Firmware 2.6 downloaden :ch:

Tering, ding blijft hangen op 0%..

Geplaatst:

F*ck aan youtube!

Die (....) hebben de muziek onder mijn SA plane vid er onderweg gesloopt omdat het patentbreuk was!

En ik ben niet de eerste waarbij ze het flikken: Ik zie steeds meer filmpjes waar bijstaat dat het niet de orginele muziek is vanwege patentbreuk.

Als youtube zo door blijft gaan stap ik wel over naar metacafe ofzo...

Geplaatst:
F*ck aan youtube!

Die (....) hebben de muziek onder mijn SA plane vid er onderweg gesloopt omdat het patentbreuk was!

En ik ben niet de eerste waarbij ze het flikken: Ik zie steeds meer filmpjes waar bijstaat dat het niet de orginele muziek is vanwege patentbreuk.

Ik gebruik metacafe alleen voor het Adult gedeelte :D

Maar je hebt gelijk.

Is bij mij ook gebeurd.

download hier je muziek voor youtube filmpjes.

www.downloads.nl

Geplaatst:

my nat is 2 then it just changes to nat 3 a few minutes later

Geplaatst:
F*ck aan youtube!

voordat je de video eronder zet in moviemaker of iets dergelijks doe dan de naam van het liedje wijzigen. Ik zet er altijd neer: My_own_remixlol en werkt vooralsnog.

Geplaatst:
my nat is 2 then it just changes to nat 3 a few minutes later

automatlicy?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.