Nissan Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Denk ik . Trouwens, dit topic werkt goed voor onze postcount . >>> Door Hanneswasco: Als je zo denkt kan ik hier zo een slotje aan hangen hoor. Enkel posten indien nodig aub.<<<
NikaBelic15 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik denk dat ik het spel opnieuw ga spelen! om die one time only auto's te krijgen!
GunsNroses61 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik heb gehoord dat deze auto hier moet De PMP 600 Maffia edition met een rode gloed kom je alleen tegen in de missie Pest Control (tot nu toe dan) Screens : Achterkant : Bovenkant :
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Ik heb gehoord dat deze auto hier moet De PMP 600 Maffia edition met een rode gloed kom je alleen tegen in de missie Pest Control (tot nu toe dan) Screens : Achterkant : Bovenkant : Ik heb de missie Pest Control ook gedaan maar bij mij was hij de eerste keer zwart. En daarna toen ik hem opnieuw deed had hij ook die Rode Gloed. Dus deze kan er wel bij C G Bewerkt: 23 juli 2009 door Tommy-Vercetti
GunsNroses61 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik heb gehoord dat deze auto hier moet De PMP 600 Maffia edition met een rode gloed kom je alleen tegen in de missie Pest Control (tot nu toe dan) Screens : Achterkant : Bovenkant : Ik heb de missie Pest Control ook gedaan maar bij mij was hij de eerste keer zwart. En daarna toen ik hem opnieuw deed had hij ook die Rode Gloed. Dus deze kan er wel bij C G is er misschien laatst een patch geweest? want misschien hebben ze d'r deze toen ook ingedaan? (waarschijnlijk niet maar zou kunnen)
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Die blauwe LCPD truckInfernus Witte Cognoscenti Roman's Taxi ---? Die blauwe LCPD truck is een Police Stockade. Nice bus!
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Die blauwe LCPD truckInfernus Witte Cognoscenti Roman's Taxi ---? Die blauwe LCPD truck is een Police Stockade. Nice bus! Dat is al 2 keer vermeld, onder andere door mij.
Phoenyxar Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik heb gehoord dat deze auto hier moet De PMP 600 Maffia edition met een rode gloed kom je alleen tegen in de missie Pest Control (tot nu toe dan) Screens : Achterkant : Bovenkant : Ik heb de missie Pest Control ook gedaan maar bij mij was hij de eerste keer zwart. En daarna toen ik hem opnieuw deed had hij ook die Rode Gloed. Dus deze kan er wel bij C G is er misschien laatst een patch geweest? want misschien hebben ze d'r deze toen ook ingedaan? (waarschijnlijk niet maar zou kunnen) Nee ik denk niet dat het aan de patch ligt, misschien is er gewoon de mogelijkheid dat je hier een roodgloeiende PMP600 kunt verkrijgen.
Nissan Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik maakte maar een grapje Hanneswasco . Ik zal de Pest Control PMP 600 even toevoegen ^^. Want op de XBOX versie (die ik dus heb) heeft de wagen ook zo'n rode gloed.
Phoenyxar Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik zou het niet weten, maar ik denk dat hij ook rood was bij mij, dus het klopt .
Nissan Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Hearv, we werken hier met feiten ^^. Trouwens, iemand zei dat je de Police Stockade kan tegenkomen als je zelf in een N.O.O.S.E. Enforcer rijd. Kan iemand dit natrekken?
Phoenyxar Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Hearv, we werken hier met feiten ^^. Trouwens, iemand zei dat je de Police Stockade kan tegenkomen als je zelf in een N.O.O.S.E. Enforcer rijd. Kan iemand dit natrekken? Ik bedoel dat ik het niet met zekerheid kan zeggen, want ik blaas die dinen gewoon op, misschien kan ik dit wel ook is proberen, dan heeft Tommy vrije tijd .
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Hearv, we werken hier met feiten ^^. Trouwens, iemand zei dat je de Police Stockade kan tegenkomen als je zelf in een N.O.O.S.E. Enforcer rijd. Kan iemand dit natrekken? Ik bedoel dat ik het niet met zekerheid kan zeggen, want ik blaas die dinen gewoon op, misschien kan ik dit wel ook is proberen, dan heeft Tommy vrije tijd . Ik heb het voor je Getest en er kwamen alleen N.O.O.S.E Patriots en Enforcers dus ik denk niet dat de Stockade op een andere manier is te bemachtigen.
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Dat wordt dan terug groen licht voor de Stockade op ons topic .
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Hehe, Hearv word ego. Ons topic . Nou, je hebt een beetje gelijk. Wij zijn de enige die actief nieuwe auto's zoeken die posten. Bedankt daarvoor, Hearv en Tommy .
Recommended Posts