Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Kijk even bij wie in dit topic heeft gepost : buiten ons 3 GTA Bram, Mevin,... Maar even Ontopic verder: zijn er eigenlijk nog voertuigen die we missen? Misschien boten uit bvb. Babysitting maar die kun je wel niet opslaan .
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Dat maakt in principe niks uit. Het gaat erom dat ze er ZIJN ^^. Maar Hearv, ik had het over de mensen die specifiek veelvuldig posten hier .
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Dat zeg ik toch , maar even terug Ontopic: als Tommy mijn theorie even kan bewijzen over de boten .
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Waarom altijd Tommy . Dat kan ik ook wel hoor. Je kan ze niet opslaan, tenminste, niet totdat er een Mod is zodat de Packer voertuigen kan meenemen.
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Tommy, omdat we dan met zekerheid kunnen zeggen dat het klopt , snap je wel.
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Waarom kan hij wat ik niet kan xD. Het kon in vorige GTA's ook niet. Waarom hier ineens wel?
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Laten we terug van opnieuw beginnen , moet gewoon bevestiging hebben dat de boten die je moet gebruiken of door iemand gebruikt worden exclusief zijn, en Tommy omdat hij meestal dit dan is allemaal gaat testen maar als jij dit wil doen, GO ON .
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Voor zover ik weet in de missie Buoys Ahoy en in Out of Commision/A Revenger's Tragedy. Hier zitten exclusieve boten in . Ik zal nog wel even uitzoeken welke kleuren ze hebben . EDIT: Hearv, antwoord mijn nieuwe PB effe ^^. Bewerkt: 25 juli 2009 door Cuban Gangster
Hanneswasco Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Waarom altijd Tommy . Dat kan ik ook wel hoor. Je kan ze niet opslaan, tenminste, niet totdat er een Mod is zodat de Packer voertuigen kan meenemen. Met een teleporter zou het wel moeten lukken, niet?
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Waarschijnlijk wel Hannes, een boot voor de deur ziet er wel eens anders uit, maar eerst proberen op een gewone manier(wat toch op voorhand al onmogelijk lijkt ).
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Waarom altijd Tommy . Dat kan ik ook wel hoor. Je kan ze niet opslaan, tenminste, niet totdat er een Mod is zodat de Packer voertuigen kan meenemen. Met een teleporter zou het wel moeten lukken, niet? Dat weet ik. Maar ik heb geen PC versie . Ik heb de Xdoos . EDIT: Met heel erg veel geduw en getrek is het gelukt. Ik heb een Squalo gesaved op mijn parkeerplaats Bewerkt: 25 juli 2009 door Cuban Gangster
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Hearv94: Cuban Gangster mag ook wel wat dingen testen hoor. Dat kan ik niet allemaal en waarom altijd ik? Ik heb het ook druk
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Even naar boven kijken en dan heb ik ongeveer hetzelfde gezegt als jij , PS: je inbox zit vol, ik en Cuban kunnen nix sture .
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Even naar boven kijken en dan heb ik ongeveer hetzelfde gezegt als jij ,PS: je inbox zit vol, ik en Cuban kunnen nix sture . Dat ligt aan mijn instellingen. Die moet ik nog eens bekijken.
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Waarom altijd Tommy . Dat kan ik ook wel hoor. Je kan ze niet opslaan, tenminste, niet totdat er een Mod is zodat de Packer voertuigen kan meenemen. Met een teleporter zou het wel moeten lukken, niet? Dat weet ik. Maar ik heb geen PC versie . Ik heb de Xdoos . EDIT: Met heel erg veel geduw en getrek is het gelukt. Ik heb een Squalo gesaved op mijn parkeerplaats Dus het is mogelijk, impessive, dan nog checken ofdat een van deze boten in missie's exclusief zijn, maar ik denk van niet .
Recommended Posts