Zero-two Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik vind Sega Rally best wel een slecht spel. De oude Arcade-Sega Rally? Ik weet niet welke je bedoeld maar ik bedoel die op de Playstation portable. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Big rigs Plaatje Hoe kun je zo iets zeggen!! Dat is het beste Race spel ooit! Reageren
1974 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Big Rigs....Hoe bedoel je Kut Speel nog liever A2 Racer dan die shit, zelfs nog goedkopere games dan dat, het is het zelfs gewoon niet eens waard om er naar te kijken op Youtube, laat staan in de winkel . Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Big rigs Plaatje Hoe kun je zo iets zeggen!! Dat is het beste Race spel ooit! Ik denk dat hij bedoelt dat big rigs de winnaar is van deze topic! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 monstertruck 4x4 world tour ofzo. Heel vaag, je kan allemaal stunts maken met je monstertruck en je kan ik de fik staan en allemaal andere vage dingen. gewoon, hugo Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 YOU'RE WINNER! Big Rigs Plaatje Dit plaatje komt te staan als je een level hebt gewonnen. Maar dat plaatje komt ook gewoon bij een start van een level. Dus je wint ALTIJD! Reageren
frankyyguy Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Ik weet het, hilarisch spel. Het is één van de slechtste spellen ooit! Volgens mij was het spel gewoon niet af. Bewerkt: 9 augustus 2009 door frankyyguy Reageren
BV_1993 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 A2 Racer Het ziet er vreselijk uit maar je kan tenminste niet overal door rijden en je wint ook niet altijd Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 ik neem aan dat iedereen het er over eens is dat big rigs het slechtste spele ooit is? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 ik neem aan dat iedereen het er over eens is dat big rigs het slechtste spele ooit is? Die vaststelling is al 3 keer gemaakt , vele leden vinden gewoon dat het sucked![/font] Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik speel liever spellen op Spele.nl. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Big Rigs: Over the Road Racing, heb ik ergens in onze schuur liggen Wat de NFS serie betreft: de enige die ik een beetje leuk vind is Carbon Reageren
OnbekendeGTA Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) de eerst burnout was echt saai als je chraste is echt nep ! Bewerkt: 11 augustus 2009 door OnbekendeGTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.