NickOwnage Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Dat nieuwste race spel van Sega, die is echt zo slecht. Hoe heet ie dan want met deze info hebben we niks Weet ik veel. Reageren
ikt Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Dat nieuwste race spel van Sega, die is echt zo slecht. Hoe heet ie dan want met deze info hebben we niks Weet ik veel. Dat is hem niet: Klikkie Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik dacht SEGA rally, maar ik bedoel een oudere. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Pimp my ride echt dat spel is echt niet te doen super saai. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Burnout Legends op de Nintendo DS. , wat een schijtspel was dat zeg. Bewerkt: 15 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik heb zelf de hele A2 Racer reeks altijd erg slecht gevonden. Vond het ook niks aan, was altijd hetzelfde in alle A2 Racers. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 A2 Racer Het ziet er vreselijk uit maar je kan tenminste niet overal door rijden en je wint ook niet altijd Ik vind A2 Races ook het kutste racespel, maar nog niet het allerslechtste ooit gemaakt . Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Pimp my ride echt dat spel is echt niet te doen super saai. Ik heb die spel altijd gewilt (aangezien ik geen PS2 heb). Opeens zie ik een negatieve post. >>> Door Visser23: Zo'n post vind ik best, alleen zet er dan wél bij wat jij het slechtste racespel ooit gemaakt vindt. Bedankt <<< Bewerkt: 18 augustus 2009 door Visser23 Reageren
PorZ19 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 alle racegames op de ds zijn bagger a2 races zijn ook slecht en ik had ook een spel Toyko Race nog wat die was ook bagger NFSUC en NFSPS vallen mij tegen maar niet slecht Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Alles van de Need for Speed serie (behalve Hot Pursuit 2). Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Euh ... Wat ik slecht vind is ... Need for speed. (Behalve Most Wanted , die was leuk) . De rest was niet echt leuk , mede door de politie die er niet was . Reageren
weaponmr Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Big Rigs: Over the Road Racing dit is idd de slechtste race game ooit zo te zien. Reageren
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 need for speed undercover. wat een lelijk spel is dat. en geen fluit aan ook. need for speed shift is wel goed heb ik gehoort. maar ik heb zo mijn twijfels. Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Grand Turismo op de PSP . Qua gameplay is hij heel goed , qua realisme super . Maar de graphics zijn gewoon *** . Ze hebben de mogelijkheden van de PSP niet helemaal benut . Het is echt zo slecht . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Big Rigs - Over The Roads Racing Nadat ik dat filmpje had gezien... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.