Jump to content

Slechtste racegame ooit gemaakt?

Recommended Posts

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

12

• onbekendeIV

8

• Ottoman 47

7

• Wienish

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb zelf de hele A2 Racer reeks altijd erg slecht gevonden. Vond het ook niks aan, was altijd hetzelfde in alle A2 Racers.

Geplaatst:
A2 Racer :7

Het ziet er vreselijk uit maar je kan tenminste niet overal door rijden en je wint ook niet altijd :schater:

Ik vind A2 Races ook het kutste racespel, maar nog niet het allerslechtste ooit gemaakt :7.

Geplaatst: (bewerkt)
Pimp my ride echt dat spel is echt niet te doen super saai.

Ik heb die spel altijd gewilt (aangezien ik geen PS2 heb). Opeens zie ik een negatieve post. :7

>>> Door Visser23: Zo'n post vind ik best, alleen zet er dan wél bij wat jij het slechtste racespel ooit gemaakt vindt. Bedankt :) <<<

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:

alle racegames op de ds zijn bagger

a2 races zijn ook slecht

en ik had ook een spel Toyko Race nog wat die was ook bagger

NFSUC en NFSPS vallen mij tegen maar niet slecht

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Euh ... Wat ik slecht vind is ... Need for speed. (Behalve Most Wanted , die was leuk) . De rest was niet echt leuk , mede door de politie die er niet was .

Geplaatst:

need for speed undercover. wat een lelijk spel is dat. en geen fluit aan ook. need for speed shift is wel goed heb ik gehoort. maar ik heb zo mijn twijfels.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Grand Turismo op de PSP . Qua gameplay is hij heel goed , qua realisme super . Maar de graphics zijn gewoon *** . Ze hebben de mogelijkheden van de PSP niet helemaal benut . Het is echt zo slecht .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...