Jump to content
Joriz

Eerste screenshots GTA4: The Ballad of Gay Tony online!


Zojuist heeft GTAGames.nl van Rockstar Games de eerste screenshots ontvangen van The Ballad of Gay Tony.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze tweede downloadbare episode zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te downloaden zijn via Xbox LIVE tegen een prijs van 1600 Microsoft Points. Tevens zal het spel aan het eind van het jaar samen met de vorige uitbreiding The Lost and Damned op schijf in het verzamelpakket GTA: Episodes from Liberty City verkrijgbaar zijn voor de Xbox 360.



gallery_1_5_42770.jpg

In de eerste paar screenshots is een heleboel actie te zien. Alle screenshots zijn te vinden in onze galerij. Op 1 september zal de eerste trailer van GTA4: The Ballad of Gay Tony online komen. Een exact tijdstip vanaf hoe laat de trailer op GTAGames.nl te bekijken is zal nog worden bekend gemaakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

is er nou geen enkele xboxer die ps3ers dit gunt? :tu:

geweldige screen's

ben erg onder de indruk van die jacht en die motor

dat plaatje met die politieheli had nog wel kunnen doorgaan voor gta IV normaal plaatje vinden jullie niet want ik zag er niks in wat specifiek met TBOGT te maken had

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:blauw:.

Erg mooie screenshots. Die nieuwe aanvalsheli lijkt me een erg leuk ding, net als de missie waarin je op die jacht moet schieten. Je kan er niet mee varen gezien de grootte (kijk naar de squalo die ernaast ligt), maar het ziet er wel erg leuk uit. Ook die motor ziet er gelikt uit. Ik zou enkel nog graag de parachute zien, en of er een nieuwe auto bij zit. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

niet allen de foto hierboven in online gezet maar ook deze 3

rockstar heeft ook een foto online gezet die uit de trailer is gehaalt waar je luiz uit een helicopter ziet springen hij heeft ook een soort tas achter op zijn rug ik denk zelf dat de parachute er weer bij zit

Bewerkt: door NICKY!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...