Jump to content
Joriz

Eerste screenshots GTA4: The Ballad of Gay Tony online!


Zojuist heeft GTAGames.nl van Rockstar Games de eerste screenshots ontvangen van The Ballad of Gay Tony.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze tweede downloadbare episode zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te downloaden zijn via Xbox LIVE tegen een prijs van 1600 Microsoft Points. Tevens zal het spel aan het eind van het jaar samen met de vorige uitbreiding The Lost and Damned op schijf in het verzamelpakket GTA: Episodes from Liberty City verkrijgbaar zijn voor de Xbox 360.



gallery_1_5_42770.jpg

In de eerste paar screenshots is een heleboel actie te zien. Alle screenshots zijn te vinden in onze galerij. Op 1 september zal de eerste trailer van GTA4: The Ballad of Gay Tony online komen. Een exact tijdstip vanaf hoe laat de trailer op GTAGames.nl te bekijken is zal nog worden bekend gemaakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het jammer dat hij niet voor de ps3 komt, en ga niet zeggen dat wij lcs en vcs want ik heb nooit een ps2 gehad. (net of er 2 clubjes zijn ps VS xbox) Het is gewoon balen, en dat zegt nog niet dat wij fanboys zijn want jullie lokken het wel een klein beetje uit met koop gwn een xbox. :clown: ja maar die kost ons wel wat centjes XD

Bewerkt: door redfire18

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het stikt hier van de fanboys... Allemaal GTA fanboys! _O_

En het is balen als de ene fan langer ergens op moet wachten dan de ander, daar zijn we het geloof ik wel allemaal over eens. Maar tegelijkertijd kunnen wij er allemaal zelf niets aan veranderen, dus is het zinloos om te blijven roepen "jullie toen wel en wij toen niet" en vice versa..

The Ballad of Gay Tony gaat volgens mij straks als eerste in de IV era als een over the top game de boeken in. We zullen zien.. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

The Ballad of Gay Tony gaat volgens mij straks als eerste in de IV era als een over the top game de boeken in. We zullen zien.. :Y

voor de meeste gamers is GTA al lang dood voor hun hoor. dus verwacht maar niet dat het heel veel verkocht gaat worden.

(dit geld niet voor dit forum, maar voor alle games forums)

al zou ik m wel kopen als hij voor de PS3 kwam.

Bewerkt: door FGras

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

heel mooi vooral die helikopter :eten::tu::dans:

op dit soort momenten krijg ik spijt dat ik geen xbox heb

nou ja ik altijd nog dromen dat hij naar de ps3 komt

gelukkig komt de trailer al overmorgen

shit kan niet wachten :dans:

laterz Vice :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk dat het zeker is dat er skydiving kei naar dit filmpje en je ziet de medewerkers van rockstar de game testen ( op het einde van de video )

Als je het doet, doe het dan goed :

Klik

Bewerkt: door Forumrunner

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk dat het zeker is dat er skydiving kei naar dit filmpje en je ziet de medewerkers van rockstar de game testen ( op het einde van de video )

Als je het doet, doe het dan goed :

Klik

scheit aan me pa,hij ziet het verschil tussen the lost and damned en gta 4 zelf al niet :puh:

ik koop the ballad of gay tony oook gewoon :puh: :P :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo contract loopt over een tijdje af waarschijnlijk...

En in die tijd kunnen wij PS3'ers genieten van Agent(Rockstars Droomproject) en LA noire!!!

Rockstar is nogal een Playstation Fanboy en door die 50Miljoen kan Rockstar eindelijk Agent maken erg aardig van MicroSoft tegenover Sony :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

is er nou geen enkele xboxer die ps3ers dit gunt? :tu:

geweldige screen's

ben erg onder de indruk van die jacht en die motor

dat plaatje met die politieheli had nog wel kunnen doorgaan voor gta IV normaal plaatje vinden jullie niet want ik zag er niks in wat specifiek met TBOGT te maken had

ik gun iedereen alles, behalve als PC'ers en PS3'ers gaan lopen zeiken over de xbox360...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

is er nou geen enkele xboxer die ps3ers dit gunt? :tu:

geweldige screen's

ben erg onder de indruk van die jacht en die motor

dat plaatje met die politieheli had nog wel kunnen doorgaan voor gta IV normaal plaatje vinden jullie niet want ik zag er niks in wat specifiek met TBOGT te maken had

als je goed bij die foto van de politieheli kijket zie luiz lopez op de trein lopen met politie er achter aan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...