Jump to content
Joriz

Eerste screenshots GTA4: The Ballad of Gay Tony online!


Zojuist heeft GTAGames.nl van Rockstar Games de eerste screenshots ontvangen van The Ballad of Gay Tony.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze tweede downloadbare episode zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te downloaden zijn via Xbox LIVE tegen een prijs van 1600 Microsoft Points. Tevens zal het spel aan het eind van het jaar samen met de vorige uitbreiding The Lost and Damned op schijf in het verzamelpakket GTA: Episodes from Liberty City verkrijgbaar zijn voor de Xbox 360.



gallery_1_5_42770.jpg

In de eerste paar screenshots is een heleboel actie te zien. Alle screenshots zijn te vinden in onze galerij. Op 1 september zal de eerste trailer van GTA4: The Ballad of Gay Tony online komen. Een exact tijdstip vanaf hoe laat de trailer op GTAGames.nl te bekijken is zal nog worden bekend gemaakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

is er nou geen enkele xboxer die ps3ers dit gunt? :tu:

geweldige screen's

ben erg onder de indruk van die jacht en die motor

dat plaatje met die politieheli had nog wel kunnen doorgaan voor gta IV normaal plaatje vinden jullie niet want ik zag er niks in wat specifiek met TBOGT te maken had

ik gun iedereen alles, behalve als PC'ers en PS3'ers gaan lopen zeiken over de xbox360...

kijk,dat klopt,met jou kan ik praten,ik haat die kut fanboys,altijd maar: "nee,die is gewoon beter".en als ze argumenten moeten noemen zeggen ze niks meer :duh:

en dat met die trein is erg fet nick

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

is er nou geen enkele xboxer die ps3ers dit gunt? :tu:

geweldige screen's

ben erg onder de indruk van die jacht en die motor

dat plaatje met die politieheli had nog wel kunnen doorgaan voor gta IV normaal plaatje vinden jullie niet want ik zag er niks in wat specifiek met TBOGT te maken had

ik gun iedereen alles, behalve als PC'ers en PS3'ers gaan lopen zeiken over de xbox360...

kijk,dat klopt,met jou kan ik praten,ik haat die kut fanboys,altijd maar: "nee,die is gewoon beter".en als ze argumenten moeten noemen zeggen ze niks meer :duh:

en dat met die trein is erg fet nick

the magic ps3 has blue ray

wij krijgen binnenkort vidzone daar kunnen we films,muziek,tv programmas etc downloaden (waarschjinlijk deze donderdag)

wij hebben gratis online

de hoeveelheid ps3's die kapot gaan is 1/5 van het aantal xboxen

wij hebben ps3 home

we hebben een internetbrowser

we kunnen oneindige gameaccounts aanmaken

noem de voordelen van een xbox tegenover ps3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

the magic ps3 has blue ray

wij krijgen binnenkort vidzone daar kunnen we films,muziek,tv programmas etc downloaden (waarschjinlijk deze donderdag)

wij hebben gratis online

de hoeveelheid ps3's die kapot gaan is 1/5 van het aantal xboxen

wij hebben ps3 home

we hebben een internetbrowser

we kunnen oneindige gameaccounts aanmaken

noem de voordelen van een xbox tegenover ps3

Hier gaan we weer... :zz:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

the magic ps3 has blue ray

wij krijgen binnenkort vidzone daar kunnen we films,muziek,tv programmas etc downloaden (waarschjinlijk deze donderdag)

wij hebben gratis online

de hoeveelheid ps3's die kapot gaan is 1/5 van het aantal xboxen

wij hebben ps3 home

we hebben een internetbrowser

we kunnen oneindige gameaccounts aanmaken

noem de voordelen van een xbox tegenover ps3

Hier gaan we weer... :zz:

hij vroeg om feiten

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wel hier is een voordeel

1;bepaalde uitbereidingen worden alleen voor de 36o gereleased hahahahahaha

2:je hebt een betere besturing door de controller nuhahahab

bv:op de ps3 is gas geven x terwijl het op de 360 makkelijker is voor je handen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waarom als er infomatie bekend gemaakt word over een dlc , waarom moeten de ps3er altijd zeuren wij willen info wie we misschien nog niet weten we willen geen zielige verhalen aan horen , misschien over een jaar komt er een gta of een ander spel uit zoals agent ( ofzoiets ) uit voor de ps3 wie weet en dan hebben jullie weer lol en nu hebben wij lol :puh::D:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit lijkt me echt waardeloos. Ik zie alleen een paar nieuwe voertuigen en dezelfde actie die we in GTA IV ook al hadden? :duh:

Bijna geen vernieuwing, ik vind er zo in eerste instantie niks aan..

Apple-Mac

Ja dat zeg je omdat je een PS3 hebt. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit lijkt me echt waardeloos. Ik zie alleen een paar nieuwe voertuigen en dezelfde actie die we in GTA IV ook al hadden? :duh:

Bijna geen vernieuwing, ik vind er zo in eerste instantie niks aan..

Apple-Mac

Ja dat zeg je omdat je een PS3 hebt. :7

wrm zou ik hier kijken als ik geen xbox heb en ik denk dat ik zelf wel beter weet wat ik heb

en ik ga niet over me zelf zo zitten praten dat ik zielig ben en zo !!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit lijkt me echt waardeloos. Ik zie alleen een paar nieuwe voertuigen en dezelfde actie die we in GTA IV ook al hadden? :duh:

Bijna geen vernieuwing, ik vind er zo in eerste instantie niks aan..

Apple-Mac

Ja dat zeg je omdat je een PS3 hebt. :7

wrm zou ik hier kijken als ik geen xbox heb en ik denk dat ik zelf wel beter weet wat ik heb

en ik ga niet over me zelf zo zitten praten dat ik zielig ben en zo !!

Dvt had het over Apple-Mac's reactie?

Ik weet niet waarom jij nu uitvalt op Dvt maar volgens mij heb je het niet begrepen :schater:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit lijkt me echt waardeloos. Ik zie alleen een paar nieuwe voertuigen en dezelfde actie die we in GTA IV ook al hadden? :duh:

Bijna geen vernieuwing, ik vind er zo in eerste instantie niks aan..

Apple-Mac

Ja dat zeg je omdat je een PS3 hebt. :7

wrm zou ik hier kijken als ik geen xbox heb en ik denk dat ik zelf wel beter weet wat ik heb

en ik ga niet over me zelf zo zitten praten dat ik zielig ben en zo !!

Dvt had het over Apple-Mac's reactie?

Ik weet niet waarom jij nu uitvalt op Dvt maar volgens mij heb je het niet begrepen :schater:

srry mensen maar mijn broertje heeft de hele avond op de pc gezeten srr dat hij rot deed :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...