Jump to content
Joriz

Eerste screenshots GTA4: The Ballad of Gay Tony online!


Zojuist heeft GTAGames.nl van Rockstar Games de eerste screenshots ontvangen van The Ballad of Gay Tony.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze tweede downloadbare episode zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te downloaden zijn via Xbox LIVE tegen een prijs van 1600 Microsoft Points. Tevens zal het spel aan het eind van het jaar samen met de vorige uitbreiding The Lost and Damned op schijf in het verzamelpakket GTA: Episodes from Liberty City verkrijgbaar zijn voor de Xbox 360.



gallery_1_5_42770.jpg

In de eerste paar screenshots is een heleboel actie te zien. Alle screenshots zijn te vinden in onze galerij. Op 1 september zal de eerste trailer van GTA4: The Ballad of Gay Tony online komen. Een exact tijdstip vanaf hoe laat de trailer op GTAGames.nl te bekijken is zal nog worden bekend gemaakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het lijkt erop dat die nieuwe heli rocket launchers bezit. ^_^:eten: Is die Uzi op screen 3 soms niet goud of lijkt het alleen maar zo?

Die is volgens mij inderdaad goud. Verder kan ik echt neit wachten op de trailer en ik hoop natuurlijk dat hij ook op PC of PS3 komt :dans:

EDIT : @ Nicky deze staan ook in de galerij

Bewerkt: door GunsNroses61

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt erop dat die nieuwe heli rocket launchers bezit. ^_^:eten: Is die Uzi op screen 3 soms niet goud of lijkt het alleen maar zo?

Die is volgens mij inderdaad goud. Verder kan ik echt neit wachten op de trailer en ik hoop natuurlijk dat hij ook op PC of PS3 komt :dans:

EDIT : @ Nicky deze staan ook in de galerij

nou jaa dan heb je ze hier nog een keer :tu::D:puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

damn,

een nieuwe jacht,

nieuwe helikopter

Nieuwe motor

parachute springen... :(

Waarom Microsoft Waarom?!?!?!

* Ik zal eeuwige haat over microsoft spreiden :@

ik blijf dat dus zielig vinden he, maar blijven janken omdat de xbox 2 dlc's krijgt, daarbij vergeet je dat je 2 complete gta's hebt gekregen voor de ps3, en elke gta sinds gta3 kwam ruim een half jaar eerder voor ps2 uit, dus houd aub op met janken want jullie hebben veel meer gekregen dan de xbox en pc gamers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

damn,

een nieuwe jacht,

nieuwe helikopter

Nieuwe motor

parachute springen... :(

Waarom Microsoft Waarom?!?!?!

* Ik zal eeuwige haat over microsoft spreiden :@

ik blijf dat dus zielig vinden he, maar blijven janken omdat de xbox 2 dlc's krijgt, daarbij vergeet je dat je 2 complete gta's hebt gekregen voor de ps3, en elke gta sinds gta3 kwam ruim een half jaar eerder voor ps2 uit, dus houd aub op met janken want jullie hebben veel meer gekregen dan de xbox en pc gamers.

gta lbs & vcs waren zo geweldig helemaal niet en dat zijn de 2 uitbredingen wel dus dit vind ik een nutteloze vergelijking

en bij gta 3 gta vice city en volgens mij ook san andreas kregen de xbox'ers ze wel ietsje later maar zij kregen ze tenminste nog wij zullen deze uitbredingen waarschijnlijk nooit op de ps3 zien

Sony & microsoft zijn hiervan de schuld hun moeten minder zeiken en meer samenwerken

van mijn part kwam alles tegelijk uit en kreeg de xbox netzoveel als de ps2

ik wil helemaal geen exclusives ik wil gewoon elk spel kunnen kopen die ik graag wil spelen en ik speel graag op de ps3 omdat veel van mijn vrienden die hebben en ik vind het een fijne console

ik ben ook gewoon een gta fan en wil graag de uitbredingen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

serieus, ga ergens anders fanboy spelen.

Je zegt dat die lcs en vcs neit veel voorstellen, dat is wel een volledig spel, daabrij stellen de 2 dlc's minder voor, het voegt een paar autos toe, een paar functies en een korte verhaallijn, dus ga neit huilen van 'die vergelijking gaat niet op', en als het dan toch zo is dan heb je gelijk, jullie hebben dan namelijk meer gekregen.

GTA3 en Vice city kwamen ruim een jaar later pas uit op de xbox, dus daar haddne jullie ook een dikke exclusive.

Leg mij eens uit wat je aan het janken bent aangezien jullie vele malen meer hebben gekregen dan die xbox gamers, maar kennelijk ligt het gewoon aan de ps spelers, die worden snel jaloers ofzo, zielig...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

serieus, ga ergens anders fanboy spelen.

Je zegt dat die lcs en vcs neit veel voorstellen, dat is wel een volledig spel, daabrij stellen de 2 dlc's minder voor, het voegt een paar autos toe, een paar functies en een korte verhaallijn, dus ga neit huilen van 'die vergelijking gaat niet op', en als het dan toch zo is dan heb je gelijk, jullie hebben dan namelijk meer gekregen.

GTA3 en Vice city kwamen ruim een jaar later pas uit op de xbox, dus daar haddne jullie ook een dikke exclusive.

Leg mij eens uit wat je aan het janken bent aangezien jullie vele malen meer hebben gekregen dan die xbox gamers, maar kennelijk ligt het gewoon aan de ps spelers, die worden snel jaloers ofzo, zielig...

ik ben niet aan het janken

ik heb liever die 2 uitbredingen dan lcs en vcs

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

serieus, ga ergens anders fanboy spelen.

Je zegt dat die lcs en vcs neit veel voorstellen, dat is wel een volledig spel, daabrij stellen de 2 dlc's minder voor, het voegt een paar autos toe, een paar functies en een korte verhaallijn, dus ga neit huilen van 'die vergelijking gaat niet op', en als het dan toch zo is dan heb je gelijk, jullie hebben dan namelijk meer gekregen.

GTA3 en Vice city kwamen ruim een jaar later pas uit op de xbox, dus daar haddne jullie ook een dikke exclusive.

Leg mij eens uit wat je aan het janken bent aangezien jullie vele malen meer hebben gekregen dan die xbox gamers, maar kennelijk ligt het gewoon aan de ps spelers, die worden snel jaloers ofzo, zielig...

ik ben niet aan het janken

ik heb liever die 2 uitbredingen dan lcs en vcs

Koop dan een 360 :duh: , want het zeuren gaat het toch niet oplossen hoor, ik kijk er in ieder geval naar uit.

@Onder mij: spaar het geld gewoon.

Bewerkt: door Hearv94

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

serieus, ga ergens anders fanboy spelen.

Je zegt dat die lcs en vcs neit veel voorstellen, dat is wel een volledig spel, daabrij stellen de 2 dlc's minder voor, het voegt een paar autos toe, een paar functies en een korte verhaallijn, dus ga neit huilen van 'die vergelijking gaat niet op', en als het dan toch zo is dan heb je gelijk, jullie hebben dan namelijk meer gekregen.

GTA3 en Vice city kwamen ruim een jaar later pas uit op de xbox, dus daar haddne jullie ook een dikke exclusive.

Leg mij eens uit wat je aan het janken bent aangezien jullie vele malen meer hebben gekregen dan die xbox gamers, maar kennelijk ligt het gewoon aan de ps spelers, die worden snel jaloers ofzo, zielig...

ik ben niet aan het janken

ik heb liever die 2 uitbredingen dan lcs en vcs

Koop dan een 360 :duh: , want het zeuren gaat het toch niet oplossen hoor, ik kijk er in ieder geval naar uit.

schiet jij me het geld voor?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

niet allen de foto hierboven in online gezet maar ook deze 3

rockstar heeft ook een foto online gezet die uit de trailer is gehaalt waar je luiz uit een helicopter ziet springen hij heeft ook een soort tas achter op zijn rug ik denk zelf dat de parachute er weer bij zit

ja duidelijk een parschute

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...