Jump to content

Wie is nou de baas op straat?


NickyHendriks

Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    12

  • Nissan

    9

  • FireFighter

    8

  • NickyHendriks

    8

De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog.

Nee, bij mij heb ik weinig last van de jongeren. Misschien komt dat omdat ik er zelf ook aan mee doe, niet dat ik nou ruitjes in ga gooien, al word dat hier heel weinig gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

nou bedankt ga jullie ons ook nog eens discrimineren iedereen is blij hoe weinig allochtonen ie in zijn wijk heeft, iedereen zeikt over ons

bij mij was het nou eenmaal zo dat er alleen maar hangjongeren waren van marokkaanse of turkse afkomst waren,kan je discriminatie noemen maar het is gewoon zo.

Link to comment
Delen op andere websites

In Delfzijl-Noord woonden op 30 september 2007 4345 mensen, waarvan 800 niet-westerse allochtonen (18.4%).

Valt dus mee. Daarnaast vind ik het niet discrimineren. Ik denk dat het wel goed is als mensen weten hoeveel allochtonen er in de stad/dorp wonen. Is helemaal niks mis mee. Vind het ook helemaal niet erg dat ze hier wonen als ik er geen last van heb. In de buurt waar ik woon wonen wel wat Allochtonen en daar hebben we geen last van :)

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

nou bedankt ga jullie ons ook nog eens discrimineren iedereen is blij hoe weinig allochtonen ie in zijn wijk heeft, iedereen zeikt over ons

Kijk, en daar ben ik zwaar tegen, buitenlandse jongeren gaan lopen kutten, alles verkloten voor anderen, en word er iets gedaan gaan ze zeuren dat het discriminatie is... Te belachelijk voor woorden toch?

En zo'n teller zul je ook vast wel in het Arabisch hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

nou bedankt ga jullie ons ook nog eens discrimineren iedereen is blij hoe weinig allochtonen ie in zijn wijk heeft, iedereen zeikt over ons

Kijk, en daar ben ik zwaar tegen, buitenlandse jongeren gaan lopen kutten, alles verkloten voor anderen, en word er iets gedaan gaan ze zeuren dat het discriminatie is... Te belachelijk voor woorden toch?

En zo'n teller zul je ook vast wel in het Arabisch hebben...

Inderdaad, ik ben het volkomen met je eens. Dan gaan ze liggen zeiken dat wij ze discrimineren... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik ben het volkomen met je eens. Dan gaan ze liggen zeiken dat wij ze discrimineren... :duh:
Er is een verschil tussen zeiken over allochtone onruststokers en het beoordelen van allochtonen op basis van alleen hun afkomst. Het laatste is inderdaad gewoon discriminatie. Ik begrijp best dat er veel allochtone jeugd is die de boel loopt te verkankeren, maar om dan gelijk een gehele bevolkingsgroep over één kam te scheren gaat me wat te ver. Nu is het wel zo dat de meeste allochtonen die het hardst roepen gediscrimineerd te worden er meestal zelf ook om vragen. De 'goede' allochtonen hoor je bijna niet, die werken zelf aan een goede reputatie en functioneren wel goed in onze samenleving.
Link to comment
Delen op andere websites

Check hoeveel buitenlanders er in je wijk zijn! Bij mij: 1085! 6,7% procent van de 100% procent is dus buitenlander, het valt bij mij in de wijk reuze mee! :D Check hoeveel er in jouw wijk zijn!

Allochtoon-O-Meter

@Hierboven:

Bwehehe. :7

''In Diemen (regio 1112) woonden op 30 september 2007 7515 mensen, waarvan 2115 niet-westerse allochtonen (28.1%). ''

Ik geloof dit eigenlijk niet, want ik zie naar mijn mening veel meer buitenlanders. Maar het kan ook zo zijn dat ik gewoon toevallig zoveel buitenlanders zie. :)

En mensen, jullie moeten wel beseffen dat niet alle Marrokanen/Turken slecht zijn. Het is gewoon een groep extremisten oftewel relschoppers die het verpesten voor alle anderen Marrokanen. Dus het heeft geen nut om, zoals Jowx al zei, de Turken en Marrokanen over één kam te scheren.

Ja, ik weet het, ik dacht ook in het begin dat alle marrokanen slecht zijn, maar ik ben er achtergekomen dat dat zeker niet het geval is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...