Jump to content

Wie is nou de baas op straat?


NickyHendriks

Recommended Posts

De baas op de straat bestaat niet.. ik woon midden in een stad vol buitenlanders die menen dat ze de baas op straat zijn.. Maar wat is nou de baas op straat? Als je iedereen die om 11 uur door je straat loopt met een mes bedreigt, heb je na een tijdje niks meer om de baas over te zijn (ja, dat heb ik al eens zo meegemaakt).. En als je iedereen met rust laat laat je weer niet merken wie de baas is op straat..

Ik ga geen Turken, Marokkanen of Molukken in hun kloten trappen dmv een post waarin ik ze sterk bekritiseer.. Ik wil alleen zeggen dat er kleine aantallen zijn die het verkloten. Mensen die denken dat alles mag hier in Nederland, maar niets is minder waar: rij 20 meter over de stoep met de fiets omdat je een auto wilt langslaten in een drukke straat waar jullie niet beide tegelijk langs elkaar passen en politie wacht je aan het eind van de straat op.

De baas op straat is voor mij nog altijd de insectengroep, die vind je overigens het meeste.

Maak maar van ''kleine'' ''grote'' tallen die het verkloten. ;)

jij maakt mij niet wijs dat de meerderheid van de buitenlanders crimineel is..

Dan toch niet? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    12

  • Nissan

    9

  • FireFighter

    8

  • NickyHendriks

    8

De baas op de straat bestaat niet.. ik woon midden in een stad vol buitenlanders die menen dat ze de baas op straat zijn.. Maar wat is nou de baas op straat? Als je iedereen die om 11 uur door je straat loopt met een mes bedreigt, heb je na een tijdje niks meer om de baas over te zijn (ja, dat heb ik al eens zo meegemaakt).. En als je iedereen met rust laat laat je weer niet merken wie de baas is op straat..

Ik ga geen Turken, Marokkanen of Molukken in hun kloten trappen dmv een post waarin ik ze sterk bekritiseer.. Ik wil alleen zeggen dat er kleine aantallen zijn die het verkloten. Mensen die denken dat alles mag hier in Nederland, maar niets is minder waar: rij 20 meter over de stoep met de fiets omdat je een auto wilt langslaten in een drukke straat waar jullie niet beide tegelijk langs elkaar passen en politie wacht je aan het eind van de straat op.

De baas op straat is voor mij nog altijd de insectengroep, die vind je overigens het meeste.

Maak maar van ''kleine'' ''grote'' tallen die het verkloten. ;)

jij maakt mij niet wijs dat de meerderheid van de buitenlanders crimineel is..

Dan toch niet? :7

Wat noem jij crimineel? de meeste van ons zijn hangjongeren de media bestempelt dat as crimineel maar dat is het niet. Een crimineel is iemand die overvallen pleegt enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Wat noem jij crimineel? de meeste van ons zijn hangjongeren de media bestempelt dat as crimineel maar dat is het niet. Een crimineel is iemand die overvallen pleegt enzo

De meeste van jullie zijn inderdaad hangjongeren, maar zover ik weet en heb meegemaakt, brengen ze veel overlast. Met hun knetter scootertjes om 12 uur 's nachts door de straten heen scheuren. Keihard praten en onrust stoken. En ik zeg niet dat alleen marrokanen dat doen, want er zijn ook Nederlanders bij, maar over het algemeen veroorzaken hangjongeren overlast. En wanneer je overlast bezorgt, ben je in feite een crimineel, want je mag geen overlast veroorzaken.

En criminelen plegen niet alleenmaar overvallen. Criminelen doen ook inbraken, moorden plegen, etc..

Link to comment
Delen op andere websites

De baas op de straat bestaat niet.. ik woon midden in een stad vol buitenlanders die menen dat ze de baas op straat zijn.. Maar wat is nou de baas op straat? Als je iedereen die om 11 uur door je straat loopt met een mes bedreigt, heb je na een tijdje niks meer om de baas over te zijn (ja, dat heb ik al eens zo meegemaakt).. En als je iedereen met rust laat laat je weer niet merken wie de baas is op straat..

Ik ga geen Turken, Marokkanen of Molukken in hun kloten trappen dmv een post waarin ik ze sterk bekritiseer.. Ik wil alleen zeggen dat er kleine aantallen zijn die het verkloten. Mensen die denken dat alles mag hier in Nederland, maar niets is minder waar: rij 20 meter over de stoep met de fiets omdat je een auto wilt langslaten in een drukke straat waar jullie niet beide tegelijk langs elkaar passen en politie wacht je aan het eind van de straat op.

De baas op straat is voor mij nog altijd de insectengroep, die vind je overigens het meeste.

Maak maar van ''kleine'' ''grote'' tallen die het verkloten. ;)

jij maakt mij niet wijs dat de meerderheid van de buitenlanders crimineel is..

Dan toch niet? :7

Wat noem jij crimineel? de meeste van ons zijn hangjongeren de media bestempelt dat as crimineel maar dat is het niet. Een crimineel is iemand die overvallen pleegt enzo

Ja, hangjongeren. Slechte hangjongeren, keihard gaan praten als de mensen en kinderen liggen te slapen. Focking hard met de scooters sprint wedstrijdjes houden door de straat, inbreken. En voor inbreken ben je volgens jou geen crimineel? Tuurlijk zijn het niet alleen Marokkanen, ook Nederlanders. Maar van jullie Marokkanen hebben wij het meeste last van. ;)

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

@ GTA Haas,

pannekoek dat jij bent. Met 'jullie' probeer je weer alle Marokkanen in een hokje te duwen. Als ik ergens al een hekel aan heb is het wel aan mensen die met zulk taalgebruik aan komen.

Kom dan een met een reeks goede argumenten voor je beschuldiging.

Want aangezien ik ook een 'Marokaan' ben ben ik volgens jouw ook een van 'jullie'.

nukubu die je bent. Elke keer dat ik weer een topic bekijk word ik een beetje zieker.

Dit gaat de slechte kant op... :N

Link to comment
Delen op andere websites

"Jullie" marrokaantjes zijn niet allemaal "slecht,irritant,crimineel etc... het is een kleine groep(naja,klein?! :7 ) die het voor de rest verpest...maar het is een mengelmoes van antilianen,surinamers,afrikanen,nederlanders ,marrokanen, turken etc..

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

"Jullie" marrokaantjes zijn niet allemaal "slecht,irritant,crimineel etc... het is een kleine groep(naja,klein?! :7 ) die het voor de rest verpest...maar het is een mengelmoes van antilianen,surinamers,afrikanen,nederlanders ,marrokanen, turken etc..

greets :cya:

Wat heb ik een medelijde met jouw omgeving zeg.. dat iemand zo door en door verziekt kan worden. Niet normaal :N

In een ander topic zei je dat ze terug moesten om zandkorrels te gaan tellen? En nou zjin ze ineens niet allemaal even slecht. Wat een absolute onzin kraam jij trouwens uit.

Link to comment
Delen op andere websites

@ GTA Haas,

pannekoek dat jij bent. Met 'jullie' probeer je weer alle Marokkanen in een hokje te duwen. Als ik ergens al een hekel aan heb is het wel aan mensen die met zulk taalgebruik aan komen.

Kom dan een met een reeks goede argumenten voor je beschuldiging.

Want aangezien ik ook een 'Marokaan' ben ben ik volgens jouw ook een van 'jullie'.

nukubu die je bent. Elke keer dat ik weer een topic bekijk word ik een beetje zieker.

Dit gaat de slechte kant op... :N

Te-n pizda matii, ik geef toch argumenten? Wat wil je nog meer van me hebben gast? En ik probeer niet alle Marokkanen in een hokje te duwen, maar de meeste wel, want die doen het. Ga een fiets stelen fzo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Juist denken dat ze sterk en stoer zijn, maar dat soort groeperingen moeten gewoon een pak klappen van de ME ofzo krijgen, maar als dat dan gebeurt dan zeggen mensen weer dat de politie te hard was. Word je niet goed van hoe het allemaal in elkaar zit soms...

Link to comment
Delen op andere websites

Hooligans van Feyenoord, Ajax, Reading enzovoort. Hier kunnen de politie en ME niet tegen, als er weer een grote rel is komen ze met paarden... nou die supporters trekken die politieman er gewoon af en rammen hem in mekaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...