Jump to content

Wie is nou de baas op straat?


NickyHendriks

Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    12

  • Nissan

    9

  • FireFighter

    8

  • NickyHendriks

    8

Lees dit maar eens, en dan nog zeggen dat Marokkanen braaf zijn. :7

'Marokkaans tuig terroriseert park'

Van onze correspondent

WATERINGEN - Een grote groep voornamelijk Marokkaanse raddraaiers zorgt voor constante overlast in het Hofpark in Wateringen. De situatie is zo ernstig dat het buurtpreventieteam zich voorlopig niet meer in het park laat zien.

De problemen concentreren zich op en rond de parkeerplaats die geregeld wordt gebruikt als illegaal racecircuit. Daarbij zijn onlangs zelfs twee auto's in het water beland. Ook worden er met grote regelmatig ernstige vernielingen gepleegd.

Triest dieptepunt was begin deze maand de aanrijding van een 84-jarige vrouw die met haar rollator over de parkeerplaats liep. Zij werd van haar sokken gereden door een negentienjarige joyrider die met hoge snelheid de macht over het stuur was verloren. De dame liep daarbij een schedelbasisfractuur en een gebroken rugwervel op. De jongeman sloeg op de vlucht, maar kon korte tijd later alsnog in de boeien worden geslagen.

De raadsfractie van LPF Westland wil van het gemeenbestuur weten waarom er nog geen schoon schip in het Hofpark is gemaakt. "Het is uitgegroeid tot een verzamelplaats van raddraaiers die het de Westlandse bevolking welhaast onmogelijk maken om het park op een normale manier te bezoeken", zegt fractievoorzitter John Witkamp.

Surveilleren

Het gaat volgens hem om een groep van ruim twintig jongvolwassen Marokkanen uit Wateringen. "De problemen zijn niet met de inzet van jongerenwerkers of praatsessies op te lossen. Het is niet voor niets dat buurtpreventie niet langer in het park wil surveilleren. Er zal eerst een duidelijk plan van aanpak moeten komen." Het is Witkamp een doorn in het oog dat de gemeente wel snel is met het opruimen van alle rotzooi en het herstellen van de aangerichte schade. "Kennelijk is dat bedoeld om in de beeldvorming te doen voorkomen dat er niets aan de hand is."

De eenvoudigste maatregel om de overlast te beteugelen is volgens de coalitiepartij het afsluiten van de toegangsweg naar de parkeerplaats. Alleen bij evenementen in de Hofboerderij zou de blokkade tijdelijk ongedaan kunnen worden gemaakt. Het college zal vanavond tijdens de raadsvergadering tekst en uitleg geven.

Bron: Telegraaf.nl

Link to comment
Delen op andere websites

oww,gedist,wie moet er nou zn bronnen checken :7

OT:

Ik heb vaak meer het idee dat de jeugd de baas is op straat dan dat de overheid dat is...

Ja man, wie moet er nu z'n bronnen checken. Ik praat nu straattaal, ik ben stoer 8).

Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven en Utrecht zijn de grootste steden van Nederland. Loop niet zo op mij te bashen maar ga ABN leren ofzo,,

Link to comment
Delen op andere websites

oww,gedist,wie moet er nou zn bronnen checken :7

OT:

Ik heb vaak meer het idee dat de jeugd de baas is op straat dan dat de overheid dat is...

Ja man, wie moet er nu z'n bronnen checken. Ik praat nu straattaal, ik ben stoer 8).

Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven en Utrecht zijn de grootste steden van Nederland. Loop niet zo op mij te bashen maar ga ABN leren ofzo,,

Doe het zelf, achter het woord ''ofzo'' hoorde een punt. Geen twee komma's. :7

Link to comment
Delen op andere websites

oww,gedist,wie moet er nou zn bronnen checken :7

OT:

Ik heb vaak meer het idee dat de jeugd de baas is op straat dan dat de overheid dat is...

Ja man, wie moet er nu z'n bronnen checken. Ik praat nu straattaal, ik ben stoer 8).

Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven en Utrecht zijn de grootste steden van Nederland. Loop niet zo op mij te bashen maar ga ABN leren ofzo,,

Eindhoven staat op de 5de plaats, met 40.000 minder inwoners ongeveer ter opzichte van Utrecht.

En als we over de grootste steden van Nederland praten, zullen de eerste 4 steden Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht zijn, Eindhoven word er (niet vaak) bij genoemd.

Overigens is Eindhoven wel een van de gevaarlijkste steden, met de vele allochtonen die daar wonen (35.000 ongeveer (2004), van de 210.000 inwoners) heb je er dus veel criminaliteit. Dit bedoel ik overigens niet om te zeggen dat alle allochtonen fout zijn, nee, ik ben geen racist, maar de cijfers zeggen het :$

Zie tabel over de allochtonen in Eindhoven (2004)

Allochtonen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is de baas? Heel simpel, gewoon de politie. Dan kan er nog wel overlast zijn door mensen, maar zodra de politie komt is het ook over. En waarom vluchten mensen die een misdaad hebben begaan weg? Omdat ze niet gepakt willen worden door de politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe het zelf, achter het woord ''ofzo'' hoorde een punt. Geen twee komma's. :7

Tja, de puntjestoets deed het niet. En wat doe je anders... Nu werkt hij wel weer :D.

Wie is de baas? Heel simpel, gewoon de politie. Dan kan er nog wel overlast zijn door mensen, maar zodra de politie komt is het ook over. En waarom vluchten mensen die een misdaad hebben begaan weg? Omdat ze niet gepakt willen worden door de politie.

Ze worden altijd gepakt. Enne, zodra de politie weer weg is gaan ze vrolijk verder hoor ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe het zelf, achter het woord ''ofzo'' hoorde een punt. Geen twee komma's. :7

Tja, de puntjestoets deed het niet. En wat doe je anders... Nu werkt hij wel weer :D.

Wie is de baas? Heel simpel, gewoon de politie. Dan kan er nog wel overlast zijn door mensen, maar zodra de politie komt is het ook over. En waarom vluchten mensen die een misdaad hebben begaan weg? Omdat ze niet gepakt willen worden door de politie.

Ze worden altijd gepakt. Enne, zodra de politie weer weg is gaan ze vrolijk verder hoor ^^.

Ja, daar heb je gelijk in. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...