Jump to content

Wie is nou de baas op straat?


NickyHendriks

Recommended Posts

Check hoeveel buitenlanders er in je wijk zijn! Bij mij: 1085! 6,7% procent van de 100% procent is dus buitenlander, het valt bij mij in de wijk reuze mee! :D Check hoeveel er in jouw wijk zijn!

Allochtoon-O-Meter

@Hierboven:

Bwehehe. :7

''In Diemen (regio 1112) woonden op 30 september 2007 7515 mensen, waarvan 2115 niet-westerse allochtonen (28.1%). ''

Ik geloof dit eigenlijk niet, want ik zie naar mijn mening veel meer buitenlanders. Maar het kan ook zo zijn dat ik gewoon toevallig zoveel buitenlanders zie. :)

En mensen, jullie moeten wel beseffen dat niet alle Marrokanen/Turken slecht zijn. Het is gewoon een groep extremisten oftewel relschoppers die het verpesten voor alle anderen Marrokanen. Dus het heeft geen nut om, zoals Jowx al zei, de Turken en Marrokanen over één kam te scheren.

Ja, ik weet het, ik dacht ook in het begin dat alle marrokanen slecht zijn, maar ik ben er achtergekomen dat dat zeker niet het geval is.

dit gaat over 2007,er zouden dus in 2 jaar tijd veel niet-westerse allochtonen bij zijn gekomen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    12

  • Nissan

    9

  • FireFighter

    8

  • NickyHendriks

    8

Ik doelde er ook niet op om alle allochtonen over één kam te scheren, maar het valt me wel op, alle buitenlandse hangjeugd die relletjes gaan maken, problemen maken, de boel verkloten, dat soort jeugd, allemaal zeiken op discriminatie, terwijl er gewoon rechtvaardig gereageerd word. En dat is dus mijn probleem, ik heb niks tegen de allochtonen die gewoon werken, gewoon een goede reputatie hebben, die zich gewoon normaal gedragen zonder iemand kwaad te doen.

Zo ook, ik heb iemand in mijn klas, half Turks, echt een aardige jongen, veroorzaakt geen problemen.

Het valt me ook op, mensen denken slecht over allochtonen, en dan Marokkaanse en Turkse het meest, omdat je over de relschoppers het meeste hoort, de mensen die gewoon een leven opbouwen, zich gedragen zoals iedereen zich zou moeten gedragen, daar hoor je niks over.

En weten jullie wat ze roepen 's nachts? "Wij nemen de buurt hier over!" Dat is wat ze schreeuwen door die megafonen, en dat vinden zij normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doelde er ook niet op om alle allochtonen over één kam te scheren, maar het valt me wel op, alle buitenlandse hangjeugd die relletjes gaan maken, problemen maken, de boel verkloten, dat soort jeugd, allemaal zeiken op discriminatie, terwijl er gewoon rechtvaardig gereageerd word. En dat is dus mijn probleem, ik heb niks tegen de allochtonen die gewoon werken, gewoon een goede reputatie hebben, die zich gewoon normaal gedragen zonder iemand kwaad te doen.

Zo ook, ik heb iemand in mijn klas, half Turks, echt een aardige jongen, veroorzaakt geen problemen.

Het valt me ook op, mensen denken slecht over allochtonen, en dan Marokkaanse en Turkse het meest, omdat je over de relschoppers het meeste hoort, de mensen die gewoon een leven opbouwen, zich gedragen zoals iedereen zich zou moeten gedragen, daar hoor je niks over.

En weten jullie wat ze roepen 's nachts? "Wij nemen de buurt hier over!" Dat is wat ze schreeuwen door die megafonen, en dat vinden zij normaal.

Dan is het goed. En die relschoppers en overlastveroorzakers moeten ze ook goed, hard en effectief aanpakken. Ik heb misschien al een ideetje.

Alle Buitenlanders met een niet-Nederlandse nationaliteit of paspoort moeten net zoals in Amerika eerst een ''greencard'' aanvragen. De politie kijkt dan of de betreffende persoon eventueel een strafblad heeft of gezocht wordt e.d. Is dat zo? Hij komt niet binnen. Wel zo? Hij kan binnenkomen, maar moet accepteren dat hij naar Nederlandse les gaat om minimaal goed Nederlands te spreken.

Als de persoon dan een ''greencard'' heeft, moet hij een proefperiode van 4 á 5 jaar lang moeten doorstaan. Komt hij binnen die proefperiode in aanraking met de politie? (Bijvoorbeeld een strablad/proces verbaal krijgen o.i.i.d.r) Greencard afpakken en het land uitzetten, én een verbod om in Nederland te mogen verblijven.

In mijn ogen worden op de bovengenoemde manier twee problemen opgelost:

  • Het aantal criminele buitenlanders neemt af. Ze weten dat ze het land anders uitgezet worden.
  • De overvolheid van Nederland.

Ik snap niet dat de regering dit niet invoert. Het valt niet te missen, het is niet te moeilijk, het kan alleen veel geld kosten. Maar de overheid heeft zekerweten genoeg geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Er stond vandaag op de voorkant van de Elsevier heel groot: "Nederland is blut, wie betaalt?"

De burger natuurlijk. Maar omdat Nederland geen geld meer heeft door de crisis gaan we bezuinigen. Bezuigen op wat? De Politie... Ik kon het bijna niet geloven toen ik het hoorde...

Ik vraag mij echt af waar het nou heen gaat in dit land... Je hoort bijna geen Nederlands meer op straat.

In ieder geval: De politie is niet de baas. Ik vrees toch dat de Nieuwe-Nederlanders dat zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

nou bedankt ga jullie ons ook nog eens discrimineren iedereen is blij hoe weinig allochtonen ie in zijn wijk heeft, iedereen zeikt over ons

ik wil niet lullig doen maar jullie verpesten wel veel voor nederland jullie zeggen: ''we krijgen geen werk''

dat komt doordat jullie niet leren en allemaal in aanraking met de politie is geweest denk daar maar eerst over na.

Link to comment
Delen op andere websites

De baas op de straat bestaat niet.. ik woon midden in een stad vol buitenlanders die menen dat ze de baas op straat zijn.. Maar wat is nou de baas op straat? Als je iedereen die om 11 uur door je straat loopt met een mes bedreigt, heb je na een tijdje niks meer om de baas over te zijn (ja, dat heb ik al eens zo meegemaakt).. En als je iedereen met rust laat laat je weer niet merken wie de baas is op straat..

Ik ga geen Turken, Marokkanen of Molukken in hun kloten trappen dmv een post waarin ik ze sterk bekritiseer.. Ik wil alleen zeggen dat er kleine aantallen zijn die het verkloten. Mensen die denken dat alles mag hier in Nederland, maar niets is minder waar: rij 20 meter over de stoep met de fiets omdat je een auto wilt langslaten in een drukke straat waar jullie niet beide tegelijk langs elkaar passen en politie wacht je aan het eind van de straat op.

De baas op straat is voor mij nog altijd de insectengroep, die vind je overigens het meeste.

Link to comment
Delen op andere websites

De baas op de straat bestaat niet.. ik woon midden in een stad vol buitenlanders die menen dat ze de baas op straat zijn.. Maar wat is nou de baas op straat? Als je iedereen die om 11 uur door je straat loopt met een mes bedreigt, heb je na een tijdje niks meer om de baas over te zijn (ja, dat heb ik al eens zo meegemaakt).. En als je iedereen met rust laat laat je weer niet merken wie de baas is op straat..

Ik ga geen Turken, Marokkanen of Molukken in hun kloten trappen dmv een post waarin ik ze sterk bekritiseer.. Ik wil alleen zeggen dat er kleine aantallen zijn die het verkloten. Mensen die denken dat alles mag hier in Nederland, maar niets is minder waar: rij 20 meter over de stoep met de fiets omdat je een auto wilt langslaten in een drukke straat waar jullie niet beide tegelijk langs elkaar passen en politie wacht je aan het eind van de straat op.

De baas op straat is voor mij nog altijd de insectengroep, die vind je overigens het meeste.

Maak maar van ''kleine'' ''grote'' tallen die het verkloten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De baas op de straat bestaat niet.. ik woon midden in een stad vol buitenlanders die menen dat ze de baas op straat zijn.. Maar wat is nou de baas op straat? Als je iedereen die om 11 uur door je straat loopt met een mes bedreigt, heb je na een tijdje niks meer om de baas over te zijn (ja, dat heb ik al eens zo meegemaakt).. En als je iedereen met rust laat laat je weer niet merken wie de baas is op straat..

Ik ga geen Turken, Marokkanen of Molukken in hun kloten trappen dmv een post waarin ik ze sterk bekritiseer.. Ik wil alleen zeggen dat er kleine aantallen zijn die het verkloten. Mensen die denken dat alles mag hier in Nederland, maar niets is minder waar: rij 20 meter over de stoep met de fiets omdat je een auto wilt langslaten in een drukke straat waar jullie niet beide tegelijk langs elkaar passen en politie wacht je aan het eind van de straat op.

De baas op straat is voor mij nog altijd de insectengroep, die vind je overigens het meeste.

Maak maar van ''kleine'' ''grote'' tallen die het verkloten. ;)

jij maakt mij niet wijs dat de meerderheid van de buitenlanders crimineel is..

Link to comment
Delen op andere websites

jij maakt mij niet wijs dat de meerderheid van de buitenlanders crimineel is..

De buitenlanders die naar hier komen zijn meestal crimineel hoor..:N

Ik zal eens wat nummertjes op gaan zoeken ;)

Allochtonen

Volgens het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) telt Nederland zo'n 3 miljoen personen met een niet-Nederlandse achtergrond. Bijna 1 miljoen hiervan is afkomstig uit Europa of Amerika. Door hun Westerse achtergrond kunnen zij met mainstream marketing bereikt worden.

...

Ga ervan uit dat Nederland op dit moment 17 miljoen inwoners telt (dit is een overschatting met opzet), hiervan zijn dus 3miljoen-1miljoen=2miljoen niet-Westerse allochtonen. Dat is een kleine 11,7% van de Nederlandse bevolking.

Jullie komen met de harde vooroordelen dat de meeste allochtonen (jullie doelen 100% zeker vooral op de niet-Europese/Amerikaanse) crimineel zijn. Jullie maken mij niet wijs, dat 1 op de 18 mensen in Nederland buitenlands én crimineel is. Ik kan er prima mee inkomen dat één op de 4, 5 mensen wel eens te maken heeft gehad met de politie, en dat brengt me gelijk bij de volgende vraag: wanneer is iemand crimineel? Is iemand crimineel als ie ooit is stilgehouden door politie? Is iemand crimineel als ie uitgebroken is uit de gevangenis? Is iemand crimineel als ie crimele dingen WILT doen? Voor mij is iemand crimineel zodra hij de status krijgt van iemand die CONTINU de wetten overtreedt, niet gewoon één keer in de zoveel jaar. Ik word regelmatig beboet voor overtredingen die ik maak op de fiets. Vaak zat lul ik me er ook onderuit. Maakt dat mij een crimineel? Maakt het te hard rijden over openbare weg mij een crimineel? Maakt het door rood rijden vóór de uitrit van de garage van een politiebureau mij crimineel? Maakt over de stoep rijden mij crimineel? Maakt wildplassen mij crimineel? Ik denk het niet.

Niemand maakt mij wijs dat wij samen meer dan één miljoen buitenlanders kennen die vaak strafbare feiten plegen.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Jonge, de gevangenissen zitten vol met buitenlanders..:duh: Ik heb géén vooroordelen, ik ken genoeg buitenlanders, slechte én goede. De meeste buitenlanders die naar hier komen zijn crimineel, of je het nou wilt of niet. Tenzij je met je ogen dicht en je oren toegestopt over straat loopt en al dat gescheld van die buitenlanders op je negeert, kan ik geloven dat je zoiets plaatst. Ik heb nog een Turk gekend die heel duidelijk tegen me zei: "Ik schaam me voor m'n afkomst." Niks vooroordelen, harde waarheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...