Jump to content

Wie is nou de baas op straat?


NickyHendriks

Recommended Posts

Hooligans van Feyenoord, Ajax, Reading enzovoort. Hier kunnen de politie en ME niet tegen, als er weer een grote rel is komen ze met paarden... nou die supporters trekken die politieman er gewoon af en rammen hem in mekaar.

Eerst worden de supporters met traangas en pepperspray bestoven (kan ook door waterkanon) , dus dan kunnen ze (bijna) niks meer doen. :7

Voorbeeldje:

voetbalrellen_29279b.jpg

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    12

  • Nissan

    9

  • FireFighter

    8

  • NickyHendriks

    8

Hier kunnen de politie en ME niet tegen, als er weer een grote rel is komen ze met paarden... nou die supporters trekken die politieman er gewoon af en rammen hem in mekaar.

Tegenwoordig is het niet meer zo.

Uhm bron? Er word nog steeds gerelt alleen het komt nog heel weinig op tv..... Dat is iets anders. Er word nog steeds gevochten/gerelt in nederland tegen de politie maar idd het is wat minder geworden. In engeland/rusland zijn ze nog steeds even gek(de hooligans;)) en polen/turkije kunnen er ook wat van.

Sowieso worden er nog wel op een geheime locatie nog steeds gevochten tussen 2 hooligans groepen.

Eerst worden de supporters met traangas en pepperspray bestoven (kan ook door waterkanon) , dus dan kunnen ze (bijna) niks meer doen.

Word al best wel lang gedaan(al zo'n 5 jaar ofso), en ik zweer het je, als je zo als vroeger wat ze ook in rusland/engeland nog doen met 100 man tegen de politie gaan dus dat ze allemaal naar hun toe rennen zijn ze niets met hun gassen. Soms winnen ook de hooligans nog steeds, maar niet zoveel maar als vroeger.

Pepperspray enzo helpen soms niet tegen hooligans, zo als rellen bij rotterdam in bevrijdingsdag. Hun gebruikte waarschuwings schoten en dat werkte wel.:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm bron?

Het schijnt algemeen bekend te zijn dat de ME tegenwoordig vaker "wint" van hooligans.

Toch maar even een quote van een willekeurig forum van een "even-zo-willekeurig-lid" :

Soms winnen ook de hooligans nog steeds, maar niet zoveel maar als vroeger.
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm bron?

Het schijnt algemeen bekend te zijn dat de ME tegenwoordig vaker "wint" van hooligans.

Toch maar even een quote van een willekeurig forum van een "even-zo-willekeurig-lid" :

Soms winnen ook de hooligans nog steeds, maar niet zoveel maar als vroeger.

Waar staat dat? Algemeen bekend ja stuur dan bron ofso..... Want ik wist het niet.;)

Nou ik bedoelde ook in een andere landen mijn vriend. Ik weet niet of je er wel verstand van hebt maar hoe het in rusland/engeland er aan toegaat hebben die gassen geen nut en worden de politie nog steeds in elkaar geslagen. In nederland weet ik niet, maar laatst was in belgie nog een groep mensen die een heel politie buraeu hebben aangevallen en dus de politie verslagen hadden..... Als ze al een groep mensen die geen hooligans zijn niet aankunnen, wat als er 1000 hooligans voor hun staan?-.-

@Cuban gangster:Waarom jat je me woorden?:(

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm bron?

Het schijnt algemeen bekend te zijn dat de ME tegenwoordig vaker "wint" van hooligans.

Toch maar even een quote van een willekeurig forum van een "even-zo-willekeurig-lid" :

Soms winnen ook de hooligans nog steeds, maar niet zoveel maar als vroeger.

Waar staat dat? Algemeen bekend ja stuur dan bron ofso..... Want ik wist het niet.;)

Nou ik bedoelde ook in een andere landen mijn vriend. Ik weet niet of je er wel verstand van hebt maar hoe het in rusland/engeland er aan toegaat hebben die gassen geen nut en worden de politie nog steeds in elkaar geslagen. In nederland weet ik niet, maar laatst was in belgie nog een groep mensen die een heel politie buraeu hebben aangevallen en dus de politie verslagen hadden..... Als ze al een groep mensen die geen hooligans zijn aankunnen, wat als er 1000 hooligans voor hun staan?-.-

@Cuban gangster:Waarom jat je me woorden?:(

Ja ik heb er wel verstand van "vriend".

En ik reageerde op een Nederlands filmpje over Nederlandse hooligans.

Nederlandse hooligans zijn uiteraard niets vergeleken met veel buitenlandse hooligans.

En maar goed ook, want dat tuig is nergens goed voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Cuban gangster:Waarom jat je me woorden?:(

Zeg vriend. Geef dan eens een andere zin voor als je iemand een bron wil laten geven?

Ja dus, dan hoef je me toch niet na te doen. Ik vraag gewoon vriendelijk om een bron te laten geven mijn vriend.(je steelt me woorden weer) Dan hoef je niet zo te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Cuban gangster:Waarom jat je me woorden?:(

Zeg vriend. Geef dan eens een andere zin voor als je iemand een bron wil laten geven?

Ja dus, dan hoef je me toch niet na te doen. Ik vraag gewoon vriendelijk om een bron te laten geven mijn vriend.(je steelt me woorden weer) Dan hoef je niet zo te doen.

Deze gaat alvast door naar het Fail topic.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Cuban gangster:Waarom jat je me woorden?:(

Zeg vriend. Geef dan eens een andere zin voor als je iemand een bron wil laten geven?

Ja dus, dan hoef je me toch niet na te doen. Ik vraag gewoon vriendelijk om een bron te laten geven mijn vriend.(je steelt me woorden weer) Dan hoef je niet zo te doen.

Deze gaat alvast door naar het Fail topic.

Je stresst me echt man, ja leuk voor jou maar jij praat me opeens na. Uhm bron? is gewoon normaal om te vragen en dan ga je dit zeggen...... Fail topic, ja mischien jou post die me nadoet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je stresst me echt man, ja leuk voor jou maar jij praat me opeens na. Uhm bron? is gewoon normaal om te vragen en dan ga je dit zeggen...... Fail topic, ja mischien jou post die me nadoet.

En dan stres ik jou? Sorry hoor, maar doe je gewoon zelf. Sinds wanneer kun je iemand woorden nu weer jatten :S. Kom eerst maar eens met een bron waarin staat dat dat kan ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Je stresst me echt man, ja leuk voor jou maar jij praat me opeens na. Uhm bron? is gewoon normaal om te vragen en dan ga je dit zeggen...... Fail topic, ja mischien jou post die me nadoet.

En dan stres ik jou? Sorry hoor, maar doe je gewoon zelf. Sinds wanneer kun je iemand woorden nu weer jatten :S. Kom eerst maar eens met een bron waarin staat dat dat kan ;).

Je stress mij met je bijhande opmerkingen kill. Check dit:

Ik vroeg Uhm bron? JIJ

Uum, bron

Ik vroeg netjes, waarom steel jij mijn woorden.

Zeg vriend. Geef dan eens een andere zin voor als je iemand een bron wil laten geven?

Ik mag toch gewoon een bron vragen of niet. Wat is daar nou ''raar'' aan? Dan hoef je me toch niet na te doen.

Nou ja dan zeg je dat dit naar het fail topic gaat. jouw posts zijn gewoon een faillure en je stress me echt. Steel mijn texten gewoon niet of gebruik ze niet om mijn voor schud te zetten ofzo. Uhm bron is mischien meest netjes maar onbeleefd is het ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet waar die regering hier nou zo moeilijk over doet,regel het hetzelfde als in amerika,ben je van al het gedonder af... laat de agenten gewoon gelijk schieten met scherp,in je been ofzow,of je arm,zeker weten dat je gelijk niks meer doet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...