Jump to content
Joriz

"Maak kennis met Tony Prince" filmpje online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games een tweede filmpje ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In dit fimpje maak je kennis met flamboyante nachtclubeigenaar Tony Prince.

Get the Flash Player to see this player.

Meer nieuws en informatie over The Ballad of Gay Tony zal de komende paar weken volgen

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ei word nie op de ps 3 gemaakt omdat ps3 dikke rommel is

PS: ik zeg dit omdat er de laatste dagen niet veel gepost wordt en hier zullen er wel en paar op reageren

Dat noem ik pas subtiel en daar zal inderdaad veel op gereageerd worden hoor :7 .

Ik lig nu echt te wachten op 29 Oktober en het is nog zo lang :ch: .

ziede wat zij ik nog geen 3 min later reageert er iemand

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat je zegt, gieljangta, is volledig offtopic, en daarbij ook nog eens provocerend gedrag. :N Bij deze dan ook het verzoek aan iedereen om weer ontopic te gaan..

Wist je da nie? Op de Xbox zijn de meeste problemen opgetreden voor consoles in de zesde en de zevende generatie... PlayStation heeft weer minder problemen behalve bij de 60 GB versie (liep altijd vast)

PS: ik heb een 80 GB versie dus heb ik ook nog nooit problemen gehad, dus is ie ook nog nooit vastgelopen ofzo

Dit is voor jou persoonlijk geen reden om iets tegen de xbox360 te hebben, aangezien je zelf op een andere console speelt en er dus geen persoonlijke ervaring mee hebt. Wat jij doet is meeblèren met anderen zonder eerst je bronnen te staven. De klachten en meeste problemen omtrent de 360 stammen uit 2006/2007. De huidige generatie consoles geeft, net als bij de PS3, weinig tot geen last.

En dan nu... Ontopic! :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kijk eigenlijk uit naar de DLC na TBOGT

?????komt er een 3DE DLC??????

dat had Rockstar al bevestigd dat er ook 2 DLC's naar de Playstation komen, die DLC's komen echter ook naar de XBOX.

Ik denk dat er dan in totaal 4 DLC's zullen zijn.

Bewerkt: door FGras

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is een DLC ? :$

Ik kijk eigenlijk uit naar de DLC na TBOGT

?????komt er een 3DE DLC??????

dat had Rockstar al bevestigd dat er ook 2 DLC's naar de Playstation komen, die DLC's komen echter ook naar de XBOX.

Ik denk dat er dan in totaal 4 DLC's zullen zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is een DLC ? :$
Ik kijk eigenlijk uit naar de DLC na TBOGT

?????komt er een 3DE DLC??????

dat had Rockstar al bevestigd dat er ook 2 DLC's naar de Playstation komen, die DLC's komen echter ook naar de XBOX.

Ik denk dat er dan in totaal 4 DLC's zullen zijn.

een uitbreiding op een spel ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kijk eigenlijk uit naar de DLC na TBOGT

?????komt er een 3DE DLC??????

dat had Rockstar al bevestigd dat er ook 2 DLC's naar de Playstation komen, die DLC's komen echter ook naar de XBOX.

Ik denk dat er dan in totaal 4 DLC's zullen zijn.

waar staat dat :?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kijk eigenlijk uit naar de DLC na TBOGT

?????komt er een 3DE DLC??????

dat had Rockstar al bevestigd dat er ook 2 DLC's naar de Playstation komen, die DLC's komen echter ook naar de XBOX.

Ik denk dat er dan in totaal 4 DLC's zullen zijn.

Bron?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bron?

ff opzoeken. aven gedult AUB

EDIT:

http://www.playstationpure.be/blog/item/93...uto-IV-op-komst

En ja het is een playstation site, maar lees het nou eerst ff voordat je gelijk gaat oordelen.

Ik zoek het ook ff op op alternatieve sites.

EDIT:

Op XGN word gezegd dat er nog meer DLC's komen in 2010.

http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/15108/meer-dl...to-iv-op-komst/

Bewerkt: door FGras

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bron?

ff opzoeken. aven gedult AUB

EDIT:

http://www.playstationpure.be/blog/item/93...uto-IV-op-komst

En ja het is een playstation site, maar lees het nou eerst ff voordat je gelijk gaat oordelen.

Ik zoek het ook ff op op alternatieve sites.

EDIT:

Op XGN word gezegd dat er nog meer DLC's komen in 2010.

http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/15108/meer-dl...to-iv-op-komst/

Oke...... Best nice! Al heb ik een xbox 360.... Als dan de twee nieuwe DLC's uitkomen voor de PS3 & xbox 360 dan zit het wel goed :tu: ! Ik hoop dat een DLC gaat over Vice City. Dat je dan via Francis International Airport een vlucht kan boeken naar Vice City... Of dat je (net zoals Tommy Vercetti) naar Vice City word gestuurd om daar is even huis te houden :sigaar: !

We zien wel he... :Y

DingKing :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dan nog blijven het geruchten die niet zijn bevestigd door Rockstar Games of Take Two Interactive. Beide zijn berust op pure speculatie. Met andere woorden: Niet betrouwbaar.. :N

DLC staat voor Downloadable Content. Je zou denken dat het gelijk staat aan een add-on, maar dit verschilt wel enigzins. Add-ons zijn kleine, induviduele extra's, zoals extra wapens, auto's of kleding. DLC is vaak wat omvangrijker, zoals id het geval van GTA IV een extra storyline in de game. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...