Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

jongens microsoft heeft geld betaalt voor de rechten dus het lijkt me (zo land sony dat niet doet) dus onmegelijk dat die op de ps3 komt

want r* krijgt veel gezijk als ze eerst de rechten aan microsoft verkopen het daarna gratis aan sony geeft

lijkt me duidelijk zolang sony niet betaalt geen dlc voor ps3.

alleen M$ krijgt dan gezeik, miss stond er wel in het contract dat ze niks mochten zeggen over de timed exclusive?

Link to comment
Delen op andere websites


Ik ben alles behalve van plan om aan te sluiten bij de discussie of er hier fanboys zijn of niet. Dit geldt voor zowel de posters hier met een 360, als voor de posters met een PS3.

We kennen Rockstar Games langer dan vandaag. Via de diverse mediastromen in game-land, zijn alleen de erkende fansites zoals gtagames.nl degenen die veel juiste informatie ontvangen. We weten ook allemaal dat gamesites graag diverse roddels en andere ellende de wereld in helpen om jou, mij, en iedereen hier op het forum het hoofd op hol te laten slaan. Hoe groter de franchise, hoe gewilder de roddels. En laat Rockstar nu één van de grootste en meest spraakmakende gamefranchises hebben die we kennen in gameland: De titel Grand Theft Auto. En daarbij, laat Rockstar North nou ook nog eens één van de minst transparante gamedevelopers zijn. Tel uit je verlies.

Rockstar zelf zet ook graag zijn fans op het verkeerde been. We reageren nu net alsof in het boekje van The Ballad of Gay Tony de eerste verwijzing ooit staat (ik doel op de verwijzing met Goodbye Liberty City) die we hebben gezien binnen de IV-era. Ga eens goed kijken in het GTA IV: Easter Eggs forum, er staan er meer dan genoeg: uit IV, uit The Lost and Damned en straks ook genoeg uit The Ballad of Gay Tony. Ook weten we dat deze verwijzingen vaak genoeg zijn bedoeld door Rockstar om de komplete achterban (wij, de fans) op het verkeerde been te zetten. Ze doen bijna niet anders dan hinten naar personages uit vorige versies, en hinten naar een eventueel volgend deel. En negen van de tien keer wordt het gezien als "bewijs" en blijkt het uit te lopen op niets.

Ik geef toe dat ik zelf graag meedoe in de gekte. Maar dat weerhoud mij er niet van erg kritisch te zijn naar de diverse bronnen waar de informatie vandaan komt. Mijn ervaring, als 23-jarige, en als fan van de GTA-serie vanaf het eerste uur, leert dat het afgaan op gamesites niet de juiste weg is om je informatie te vergaren. Uiteraard mogen we op dit forum suggereren en speculeren, maar doe dat dan vooral vanuit jezelf. Ga niet af op informatie, met of zonder de toevoeging "gerucht", waarvan je kan verwachten dat deze informatie niet direct van Rockstar zelf afkomstig is.

Waar het nieuws betreft over GTA, zijn we hier op de juiste plaats, en de nieuwsfora hier zijn voor jou, voor mij en voor andere forummers de meest betrouwbare bron van informatie. Tenslotte verkrijgt gtagames.nl zijn informatie uit directe hand van Rockstar Games zelf.

Dan is er nog één betrouwbare bron naast fansites van de franchise GTA: Namelijk Rockstar North zelf.

Al het overige nieuws, bij wijze van spreken of dat nu nu.nl, ign.com, ps3world.co.uk of 360always.org is voor mijn part, kan je bij voorbaat al in twijfel trekken.


Conclusie is dat we allemaal de kwestie verkeerd benaderen. In plaats van te kijken naar de bronnen die betrouwbaar zijn, zoeken we altijd allemaal ver buiten gtagames.nl om vervolgens met de meest onbetrouwbare geruchten hier terug te keren. Misschien zouden jullie het eens om moeten draaien: Kijk eerst naar het nieuws hier op gtagames.nl. Kijk vervolgens naar het nieuws wat Rockstar Games zélf naar buiten brengt. Verzamel die informatie, en ga dát dan eens vergelijken met alle onbetrouwbare informatie die andere websites verspreiden. Je zal tot de conclusie komen dat gtagames.nl, samen met andere erkende GTA-fansites, altijd het meeste in de buurt heeft gezeten van de waarheid.


Of TBOGT of EoLC naar de PS3 of PC komt? Ik verwacht zelf van niet. Waarom? Bekijk de eerste reactie op pagina één maar eens, en beluister het interview maar eens aandachtig. Als er door Jeronimo Barerra onjuiste informatie zou zijn verstrekt, zou Rockstar Games allang een rectificatie hebben uitgegeven. Zo zijn ze nu ook wel weer. Maar aangezien deze rectificatie, bijna een week nadat het interview online kwam, nog steeds uit blijft, ga ik ervan uit dat er in het interview de waarheid is verteld. Door een medewerker van Rockstar Games.

Nee hoor, het is niet zo dat ik het de PC en PS3 gamers niet gun. Sterker nog, mijn droomwens blijft dat Sony en Microsoft eens de handen ineen zullen slaan en samen één verschrikkelijk goeie nextgen gameconsole op de markt brengen. Zodat iedereen toegang heeft tot dezelfde games. Maar zo werkt de vrije markt nu eenmaal niet, helaas.. :N En in ieder ander opzicht is dat maar goed ook.

Link to comment
Delen op andere websites


Ik ben alles behalve van plan om aan te sluiten bij de discussie of er hier fanboys zijn of niet. Dit geldt voor zowel de posters hier met een 360, als voor de posters met een PS3.

We kennen Rockstar Games langer dan vandaag. Via de diverse mediastromen in game-land, zijn alleen de erkende fansites zoals gtagames.nl degenen die veel juiste informatie ontvangen. We weten ook allemaal dat gamesites graag diverse roddels en andere ellende de wereld in helpen om jou, mij, en iedereen hier op het forum het hoofd op hol te laten slaan. Hoe groter de franchise, hoe gewilder de roddels. En laat Rockstar nu één van de grootste en meest spraakmakende gamefranchises hebben die we kennen in gameland: De titel Grand Theft Auto. En daarbij, laat Rockstar North nou ook nog eens één van de minst transparante gamedevelopers zijn. Tel uit je verlies.

Rockstar zelf zet ook graag zijn fans op het verkeerde been. We reageren nu net alsof in het boekje van The Ballad of Gay Tony de eerste verwijzing ooit staat (ik doel op de verwijzing met Goodbye Liberty City) die we hebben gezien binnen de IV-era. Ga eens goed kijken in het GTA IV: Easter Eggs forum, er staan er meer dan genoeg: uit IV, uit The Lost and Damned en straks ook genoeg uit The Ballad of Gay Tony. Ook weten we dat deze verwijzingen vaak genoeg zijn bedoeld door Rockstar om de komplete achterban (wij, de fans) op het verkeerde been te zetten. Ze doen bijna niet anders dan hinten naar personages uit vorige versies, en hinten naar een eventueel volgend deel. En negen van de tien keer wordt het gezien als "bewijs" en blijkt het uit te lopen op niets.

Ik geef toe dat ik zelf graag meedoe in de gekte. Maar dat weerhoud mij er niet van erg kritisch te zijn naar de diverse bronnen waar de informatie vandaan komt. Mijn ervaring, als 23-jarige, en als fan van de GTA-serie vanaf het eerste uur, leert dat het afgaan op gamesites niet de juiste weg is om je informatie te vergaren. Uiteraard mogen we op dit forum suggereren en speculeren, maar doe dat dan vooral vanuit jezelf. Ga niet af op informatie, met of zonder de toevoeging "gerucht", waarvan je kan verwachten dat deze informatie niet direct van Rockstar zelf afkomstig is.

Waar het nieuws betreft over GTA, zijn we hier op de juiste plaats, en de nieuwsfora hier zijn voor jou, voor mij en voor andere forummers de meest betrouwbare bron van informatie. Tenslotte verkrijgt gtagames.nl zijn informatie uit directe hand van Rockstar Games zelf.

Dan is er nog één betrouwbare bron naast fansites van de franchise GTA: Namelijk Rockstar North zelf.

Al het overige nieuws, bij wijze van spreken of dat nu nu.nl, ign.com, ps3world.co.uk of 360always.org is voor mijn part, kan je bij voorbaat al in twijfel trekken.


Conclusie is dat we allemaal de kwestie verkeerd benaderen. In plaats van te kijken naar de bronnen die betrouwbaar zijn, zoeken we altijd allemaal ver buiten gtagames.nl om vervolgens met de meest onbetrouwbare geruchten hier terug te keren. Misschien zouden jullie het eens om moeten draaien: Kijk eerst naar het nieuws hier op gtagames.nl. Kijk vervolgens naar het nieuws wat Rockstar Games zélf naar buiten brengt. Verzamel die informatie, en ga dát dan eens vergelijken met alle onbetrouwbare informatie andere websites verspreiden. Je zal tot de conclusie komen dat gtagames.nl het altijd het meeste in de buurt heeft gezeten van de waarheid.


Of TBOGT of EoLC naar de PS3 of PC komt? Ik verwacht zelf van niet. Waarom? Bekijk de eerste reactie op pagina één maar eens, en beluister het interview maar eens aandachtig. Als er door Jeronimo Barerra onjuiste informatie zou zijn verstrekt, zou Rockstar Games allang een rectificatie hebben uitgegeven. Zo zijn ze nu ook wel weer. Maar aangezien deze rectificatie, bijna een week nadat het interview online kwam, nog steeds uit blijft, ga ik ervan uit dat er in het interview de waarheid is verteld. Door een medewerker van Rockstar Games.

Nee hoor, het is niet zo dat ik het de PC en PS3 gamers niet gun. Sterker nog, mijn droomwens blijft dat Sony en Microsoft eens de handen ineen zullen slaan en samen één verschrikkelijk goeie nextgen gameconsole op de markt brengen. Zodat iedereen toegang heeft tot dezelfde games. Maar zo werkt de vrije markt nu eenmaal niet, helaas.. :N En in ieder ander opzicht is dat maar goed ook.

Amen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een gevoel dat Sony ook wat heeft geregeld met Rockstar. Misschien nieuwe exclusieve dlc voor GTA IV of zelfs exclusieve dlc voor de volgende GTA.

Lijkt me niet dat Rockstar exclusief dlc op de 360 heeft gebracht en Playstation links laat liggen wat voor GTA toch belangerijk is geweest ten tijde van de 3-era.

>>> Door Jacky-2007: Het leek ons ook niet dat Rockstar GTA III, VC en SA eerst alleen maar op de PS2 zou uitbrengen. Maar ook dat is toch echt gewoon gebeurd. Grote namen als Rockstar, Microsoft en Sony maken nu éénmaal dergelijke deals. We moeten het ermee doen..<<<

@ hierboven

Je hebt gelijk, van mijn aanzicht vond ik het niet erg maar voor de pc gamers natuurlijk wel. Maar toch hoop ik dat het naar de PS3 komt :puh: Fallout 3 dlc is ook naar de PS3 gekomen.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Ja iedereen kan zich wel aan deze topics ergeren of vinden dat het onzin is, maar het meerendeel die dat zegt zijn wss 360 fanboys.

Als je het niet vanuit het oogpunt van een fanboy bekijkt maar gewoon heel eerlijk ernaar kijkt dan zul je zien dat die kans echt bestaat.

En zoals eerder gezegd over die standaard agreement...

Waarom heb ik dan geen 360 agreement op mn PS3 spel staan :ch:

Het zou trouwens sowieso genaaid zijn als er voor de PS3 niks komt, raken ze zeker heel wat klanten/fans kwijt..

als je het in realistische kijk bekijkt ook hoor.

En jullie zijn kennelijk nog niet bekent met microsofts wijze van handelen? nou wen er maar aan, dut is niet de eerste keer hoor, helaas is het(voor jullie ps3ers dan) nu volledig legaal wat ze nu doen

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals ik hierboven al zei Wesley, deed Sony dat net zo goed bij GTA III, VC én SA. Vergeet dat niet! Als Rockstar het "eerlijk" zou willen doen tegenover alle fans op alle platforms, dan zijn de volgende twee gta games ook weer uitgebreider (of eerder gereleased) op de 360. Daarmee zou Rockstar de stand weer gelijk maken.

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals ik hierboven al zei Wesley, deed Sony dat net zo goed bij GTA III, VC én SA. Vergeet dat niet! Als Rockstar het "eerlijk" zou willen doen tegenover alle fans op alle platforms, dan zijn de volgende twee gta games ook weer uitgebreider (of eerder gereleased) op de 360. Daarmee zou Rockstar de stand weer gelijk maken.

PC en xbox bezitters konden uiteindelijk wel de GTA's spelen. PS3 bezitters (en pc natuurlijk) krijgen de dlc helemaal niet en dat vind ik toch een verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals ik hierboven al zei Wesley, deed Sony dat net zo goed bij GTA III, VC én SA. Vergeet dat niet! Als Rockstar het "eerlijk" zou willen doen tegenover alle fans op alle platforms, dan zijn de volgende twee gta games ook weer uitgebreider (of eerder gereleased) op de 360. Daarmee zou Rockstar de stand weer gelijk maken.

inderdaad, dit heb ik in andere gelijksoortige topics ook vaak genoeg gezegt.

Maarja, de ps3 fanboys zijn zo eigenwijs, die gaan gewoon met loze dingen komen als 'een dlc is wel wat anders' dat is zo ja, een spel is veel groter, julle krijgen veel meer cadeau dan de xboxers, dus houd eens op met dat gejank van jullie.

Wat hebben jullie wat de xbox niet heeft:

LCS

VCS

Agent(is i correct?)

de Grand Turismo Series

GTA3 was ruim 1,5 jaar PS2 exclusive

VC waAs het ruim een jaar

SA een half jaar

Ik noem hier nog maar een klein deel op, dus niet janken, jullie hebben veel meer exclusives als de xboxers, dus waarom jullie als een stel babies gaan zitten janken is mij echt een raadsel, volgens mij hersenspoelt de ps3 jullie zodat jullie om elk klein xbox voordeel gaan zitten janken, het word wel erg irritant

Link to comment
Delen op andere websites

hebben jullie nog niet gehoord wat er op de officiele EU playstation blog heeft gestaan dat medewerkers achter gesloten deuren op een ps3 the lost and damned heeft gespeeld gek genoeg was het na 10 minuten weer van de blog af omdat het ws geheim moest blijven er is een screenshot van het bericht gemaakt ik zal die eens opzoeken

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals ik hierboven al zei Wesley, deed Sony dat net zo goed bij GTA III, VC én SA. Vergeet dat niet! Als Rockstar het "eerlijk" zou willen doen tegenover alle fans op alle platforms, dan zijn de volgende twee gta games ook weer uitgebreider (of eerder gereleased) op de 360. Daarmee zou Rockstar de stand weer gelijk maken.

inderdaad, dit heb ik in andere gelijksoortige topics ook vaak genoeg gezegt.

Maarja, de ps3 fanboys zijn zo eigenwijs, die gaan gewoon met loze dingen komen als 'een dlc is wel wat anders' dat is zo ja, een spel is veel groter, julle krijgen veel meer cadeau dan de xboxers, dus houd eens op met dat gejank van jullie.

Wat hebben jullie wat de xbox niet heeft:

LCS

VCS

Agent(is i correct?)

de Grand Turismo Series

GTA3 was ruim 1,5 jaar PS2 exclusive

VC waAs het ruim een jaar

SA een half jaar

Ik noem hier nog maar een klein deel op, dus niet janken, jullie hebben veel meer exclusives als de xboxers, dus waarom jullie als een stel babies gaan zitten janken is mij echt een raadsel, volgens mij hersenspoelt de ps3 jullie zodat jullie om elk klein xbox voordeel gaan zitten janken, het word wel erg irritant

De PS3 hersenspoelt mij niet, ik jank niet om elk klein xbox voordeel. Gun je ons die dlc niet?

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals ik hierboven al zei Wesley, deed Sony dat net zo goed bij GTA III, VC én SA. Vergeet dat niet! Als Rockstar het "eerlijk" zou willen doen tegenover alle fans op alle platforms, dan zijn de volgende twee gta games ook weer uitgebreider (of eerder gereleased) op de 360. Daarmee zou Rockstar de stand weer gelijk maken.

inderdaad, dit heb ik in andere gelijksoortige topics ook vaak genoeg gezegt.

Maarja, de ps3 fanboys zijn zo eigenwijs, die gaan gewoon met loze dingen komen als 'een dlc is wel wat anders' dat is zo ja, een spel is veel groter, julle krijgen veel meer cadeau dan de xboxers, dus houd eens op met dat gejank van jullie.

Wat hebben jullie wat de xbox niet heeft:

LCS

VCS

Agent(is i correct?)

de Grand Turismo Series

GTA3 was ruim 1,5 jaar PS2 exclusive

VC waAs het ruim een jaar

SA een half jaar

Ik noem hier nog maar een klein deel op, dus niet janken, jullie hebben veel meer exclusives als de xboxers, dus waarom jullie als een stel babies gaan zitten janken is mij echt een raadsel, volgens mij hersenspoelt de ps3 jullie zodat jullie om elk klein xbox voordeel gaan zitten janken, het word wel erg irritant

De PS3 hersenspoelt mij niet, ik jank niet om elk klein xbox voordeel. Gun je ons die dlc niet?

dat doe ik idd niet, want jullie blijven er echt over doorgaan dat jullie die dlc willen en zijn gewoon neorm eigenwijs, jullie geloven alleen ps3 sites waar opstaat dat de dlcs naar de ps3 komen, maar de woorden van een r* medewerker, nee hoor, die geloven jullie niet, terwijl die laatsate toch vele malen betrouwbaarder is.

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals ik hierboven al zei Wesley, deed Sony dat net zo goed bij GTA III, VC én SA. Vergeet dat niet! Als Rockstar het "eerlijk" zou willen doen tegenover alle fans op alle platforms, dan zijn de volgende twee gta games ook weer uitgebreider (of eerder gereleased) op de 360. Daarmee zou Rockstar de stand weer gelijk maken.

inderdaad, dit heb ik in andere gelijksoortige topics ook vaak genoeg gezegt.

Maarja, de ps3 fanboys zijn zo eigenwijs, die gaan gewoon met loze dingen komen als 'een dlc is wel wat anders' dat is zo ja, een spel is veel groter, julle krijgen veel meer cadeau dan de xboxers, dus houd eens op met dat gejank van jullie.

Wat hebben jullie wat de xbox niet heeft:

LCS

VCS

Agent(is i correct?)

de Grand Turismo Series

GTA3 was ruim 1,5 jaar PS2 exclusive

VC waAs het ruim een jaar

SA een half jaar

Ik noem hier nog maar een klein deel op, dus niet janken, jullie hebben veel meer exclusives als de xboxers, dus waarom jullie als een stel babies gaan zitten janken is mij echt een raadsel, volgens mij hersenspoelt de ps3 jullie zodat jullie om elk klein xbox voordeel gaan zitten janken, het word wel erg irritant

De PS3 hersenspoelt mij niet, ik jank niet om elk klein xbox voordeel. Gun je ons die dlc niet?

ik gun veel van jullie het niet omdat jullie de xbox ook afzeiken en 100 van dit soort k*t topics openen die toch niet komen.niet janken en zeggen dat de xbox zuigt want dat komt me neus uit dus nee ik gun het jullie niet.

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals ik hierboven al zei Wesley, deed Sony dat net zo goed bij GTA III, VC én SA. Vergeet dat niet! Als Rockstar het "eerlijk" zou willen doen tegenover alle fans op alle platforms, dan zijn de volgende twee gta games ook weer uitgebreider (of eerder gereleased) op de 360. Daarmee zou Rockstar de stand weer gelijk maken.

inderdaad, dit heb ik in andere gelijksoortige topics ook vaak genoeg gezegt.

Maarja, de ps3 fanboys zijn zo eigenwijs, die gaan gewoon met loze dingen komen als 'een dlc is wel wat anders' dat is zo ja, een spel is veel groter, julle krijgen veel meer cadeau dan de xboxers, dus houd eens op met dat gejank van jullie.

Wat hebben jullie wat de xbox niet heeft:

LCS

VCS

Agent(is i correct?)

de Grand Turismo Series

GTA3 was ruim 1,5 jaar PS2 exclusive

VC waAs het ruim een jaar

SA een half jaar

Ik noem hier nog maar een klein deel op, dus niet janken, jullie hebben veel meer exclusives als de xboxers, dus waarom jullie als een stel babies gaan zitten janken is mij echt een raadsel, volgens mij hersenspoelt de ps3 jullie zodat jullie om elk klein xbox voordeel gaan zitten janken, het word wel erg irritant

De PS3 hersenspoelt mij niet, ik jank niet om elk klein xbox voordeel. Gun je ons die dlc niet?

dat doe ik idd niet, want jullie blijven er echt over doorgaan dat jullie die dlc willen en zijn gewoon neorm eigenwijs, jullie geloven alleen ps3 sites waar opstaat dat de dlcs naar de ps3 komen, maar de woorden van een r* medewerker, nee hoor, die geloven jullie niet, terwijl die laatsate toch vele malen betrouwbaarder is.

Microsoft heeft betaalt voor twee exclusieve dlc's. Een mogelijke derde kan wel voor de PS3 (ook als is dat ontkent) zijn en daar blijven we in geloven :) Niks mis mee om daarover te discusieren en als je ons vindt zeuren en eigenwijs vind waarom kijk je dan in dit topic?

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

"And they were certainly showing some PS3 love – Grand Theft Auto: The Lost and the Damned was available to play in a special 18+ area, we didn't manage to get our hands on it due to the MASSIVE queue – but those inside looked pretty ***** excited."

dit stond op de Officiële playstation EU blog maar was naar 10 minuten weer weg gehaald na de gamesconvention :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...