Jump to content

Game miskopen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had laats een recident evil spel gekocht :@ : ik kan er wel over kotsen :kots: ik speel het en het eerste wat er gebeurt er komt een of andere superslecht grafisch half dood ventje op je af lopen die pakt je vast en neemt een paar huppen uit je :S hoe maf en het ergste is je controls ook super shit zijn!!! :@ het duurt een halve minuut om je geweer te pakken en dan staat er een lijk voor je klaar om een hap uit je te nemen en dan shiet dat ventje heel langzaam shot voor shot ik d8 zovan knol stomme sukkel en toe stierf ik door een eenofander virus en ik werk helemaal get van die hartslag :@ ik ga jullie iets aanraden dat spel zuigt als de pest :t

• Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

10

• The Outlaw

4

• Mazzeltje

4

• Damos

4

Geplaatst:

ik had fifa street gekocht en d8 waaw zo een topgame maar na 3 dage was ik het al beu :ch:

en ook de urbz sims in the city !

zo een slecht game!

greetz jon-asses :cya:

Geplaatst:

oei, ik durf het bijna nie te zegge: GTA 3, khad eerst vc gekocht en dacht toen dat hij ongeveer hetzelfde ging zijn maarja :cya:

P.S. ga niet beginnen te zeggen dat GTA 3 wel goed is want iederen heeft een andere mening. :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:

mike tyson boxing op de snes en mensen lees volgende keer eens iets voor dat je wat koopt dan hadhe geweten dat driv3r slecht was en hoe kan je burnout slecht vinden en dat je pop slecht vind kan ik nog begrijpen maar opzich is het idee achter de game wel goed

Geplaatst:

Ik had ook een Resident Evil spel gekocht, maar deze reeks spellen zuigen echt!

Loop je door zo'n dorpje, komen er een paar van die gedrochten, wil je schieten, heb je één gast dood, en dan pakt die ander je en ben je dood, kortom Resident Evil is het slechtste spel ooit gemaakt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had Rome: Total War gekocht en vond er persoonlijk niet erg veel aan (al hoor ik hier dat de meningen erg positief zijn) Hoop dat GTA-Speler er wel veel plezier aan heeft....

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Trackmania sunrise, dat spel is echt zo dodelijk saai.

Alle andere rijden 3 keer zo hard, en je verliest altijd. :@

Om over de multiplayer nog maar te zwijgen :td:

Geplaatst:
Ik had Rome: Total War gekocht en vond er persoonlijk niet erg veel aan (al hoor ik hier dat de meningen erg positief zijn) Hoop dat GTA-Speler er wel veel plezier aan heeft....

_O_ Ik ben je nog steeds eeuwig dankbaar.

Mijn miskoop:

Prisoner of war, hij doet het niet :-(

Geplaatst:

Counter Strike Source en Half Life2, omdat mijn computer niet "modern" genoeg is voor die spellen. Terwijl wij een super PC hebben voor deze tijd, heel veel spellen kunnen hierop behalve die 2 :( .

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:
Counter Strike Source en Half Life2, omdat mijn computer niet "modern" genoeg is voor die spellen. Terwijl wij een super PC hebben voor deze tijd, heel veel spellen kunnen hierop behalve die 2 :( .

Ruurd31.. :'D

Maar daarom zijn die spellen toch géén miskoop.

Als mijn Computer een spel niet aankan. (wat vaak voorkomt.) Vind ik niet meteen het spel een miskoop.

Of vind jij die 2 spellen ook saai?

Geplaatst:

Battlefield 2

Na 1dag speelde ik het al niet meer 50euro naar niks

(uit eindelijk verkocht voor 20euro)

Geplaatst: (bewerkt)

Zo zie je maar weer EA games zijn kut spellen.

battlefield 1942 is ook niks aan.

Ik snap echt niet dat sommige mensen dat leuk vinden om te spelen.

Bewerkt: door braxe2005

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...