The Mafia Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Harry Potter en de .... (Ben de naam kwijt) (Niet de vuurkbeker) Reageren
The Italian Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 fifa 06 op de psp. nah dat spel was niet te besturen op de psp en de graphics zuigden haast alle ea games zuigen op burnout na dan Reageren
peter99 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 ik heb en zo iets slechts gekocht : bond :golden eye sommige dingen kunnen daar helemaal niet treu crime streets of L.A the gate away black monday dit samen is wel 40,00 waard ong. zon beetje 40 euro verknoeit Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 swat4 op ps2 heeft mj 30 euro gekost Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Zo zie je maar weer EA games zijn kut spellen.battlefield 1942 is ook niks aan. Ik snap echt niet dat sommige mensen dat leuk vinden om te spelen. Ik vind wel FIFA NHL NBA NASCAR NFSU wel goed van EA Reageren
bjorntju Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) (sorry voor de erg late post) tja DRIV3R WAT EEN*...**...* SPEL. ik zag het in de winkel ligen voor 15 € voor de PC. ik het het een keer voor de PS2 gespeelt bij V&D toen leek het me wel leuk maar ik had dan wel heel kort gespeelt. helaas was ik het bonnetje kwijt en kon ik het niet meer omruilen. had ik ook nog GTA3 van kunnen koopen . mijn zeker niet miskoop : vind ik RollerCoaster tycoon 3 heerlijk spel. ik ben dan ook Pretparken freak en nartuurlijk GTA SA :D Bewerkt: 3 januari 2006 door bjorntju Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik SRS street Racing Syndicate. De graphics trekken echt wel op niks. En driv3r. Is ook maar een klote besturing. Greetz Matiscus Reageren
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Star Wars Republic commando Splinter Cell 3 Die had ik echt nooit moeten kopen Reageren
SamShine Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Taz: wandet, als je iets slechters kan vinden... Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 tja shadow the hedgehog echt snel uitgespeeld Reageren
Young_Buck Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Als je over een dom spel praat, praat je over The Getaway 1. Dahm wat een lomp spel man. Loop je daar een beetje rond wat vijanden neer te schieten zonder dat de besturing lekker werkt maarja Niet elk spel is even goed he Reageren
Ferre Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 NFSU 2 voor op de PC. De Graphic zijn een en al blokjes op je auto na. Reageren
Upstream Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 NFSU 2 voor op de PC.De Graphic zijn een en al blokjes op je auto na. NFSU 2 is een top spel . Moet je de instellingen hoger zetten, anders zie je inderdaad blokjes Reageren
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Een hele erge miskoop sim city 4 Reageren
Ferre Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 NFSU 2 voor op de PC. De Graphic zijn een en al blokjes op je auto na. NFSU 2 is een top spel . Moet je de instellingen hoger zetten, anders zie je inderdaad blokjes Als ik die hoger zet dan word het spel langzaam. Terwijl ik een hele goede PC heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.