Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Toch mooi om te zien hoe alle Belgen reageren met "ik hoop dat Nederland ver komt!" en alle Nederlanders zeggen "haha, België is er niet eens bij". :7 Klasse, Belgen. :puh:

_O_

Duitsland verloren... Domme Klose, ongelooflijk. Verenigde Staten heeft gelijk gespeeld, na een 2-0 achterstand. Was naar mijn idee één van de mooiste wedstrijden van dit WK tot nu toe! :D

De landen zijn er precies niet met hun hoofd bij, er wordt steeds voorzichtig gespeeld. Frankrijk is zo goed als zeker uitgeschakeld, Toulalan is er niet bij bij de volgende wedstrijd en hun moreel is volgens mij op dit moment onder nul. Argentinië is wel lekker bezig zeg, ik ben heel blij dat de 'tackelgolf/aanslag' op Messi niet is uitgevoerd, zulke lage streken horen niet thuis op een voetbalveld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

WK vind ik tot nu toe niet echt spannend, Wel opvallend dat alle beetje grote voetbalalnden het niet zo heel goed doen, en de underdogs het ietsjes beter doen.

Uiteindelijk denk ik dat Argentinie er met de world cup vandoor gaat. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

WK vind ik tot nu toe niet echt spannend, Wel opvallend dat alle beetje grote voetbalalnden het niet zo heel goed doen, en de underdogs het ietsjes beter doen.

Ben het er helemaal mee eens, vind het tot nu toe niets aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ben het wel een beetje eens, het niveau ligt erg laag op dit WK en dat is heel jammer.

Nederland was vandaag weer niet zo goed, ze hebben geluk gehad doordat ene doelpunt. Ze hadden er misschien minimaal er nog 1 bij moeten maken. Maar toen in de blessuretijd toen die commentator van de NOS penalty riep dacht ik echt: K*T. Gelukkig was het maar een doeltrap :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke Nederlander durft nu nog te beweren dat Nederland goed speelt atm? :) Alléja, toch niet als normaal..Als je met 1-0 wint van Japan kan je niet met 1-0 winnen van bvb Argentinië. En ja, Argentinië is haalbaar als Oranje er staat, Argentinië is net als Nederland niet goed in de verdediging.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke Nederlander durft nu nog te beweren dat Nederland goed speelt atm? :) Alléja, toch niet als normaal..Als je met 1-0 wint van Japan kan je niet met 1-0 winnen van bvb Argentinië. En ja, Argentinië is haalbaar als Oranje er staat, Argentinië is net als Nederland niet goed in de verdediging.

Zowel Denemarken als Japan hebben hoofdzakelijk geprobeerd om de angel uit het Nederlandse spel te halen door een muur van spelers op de eigen helft te zetten. Kon je verwachten natuurlijk, ons belabberde spel verbaast me dus ook totaal niet. Een voetballand als Argentinië zal veel meer eigen initiatief nemen en gaan voetballen, waardoor je op het veld dus meer ruimte krijgt en het speltempo ook hoger zal liggen. We moeten het nu eenmaal hebben van onze aanvallend ingestelde linies, dus een op papier sterk(er) land zal het Nederlandse spel alleen maar ten goede komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt aan de bal, het ligt aan de temperatuur, het ligt aan de hoogte, het ligt aan de tegenstander..Jesus Christ, begin nou aub niet op het niveau Belgisch elftal smoesjes te zoeken voor het slechte spel..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer heeft hij het over de bal en de temperatuur. Ten tweede het ligt wel aan de tegenstander, kijk maar naar Brazilie Noord-Korea Noord Korea verdedigde als een blok en daar was haast niet doorheen te komen. In de eerste helft lukte het Brazilie ook totaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt aan de bal, het ligt aan de temperatuur, het ligt aan de hoogte, het ligt aan de tegenstander..Jesus Christ, begin nou aub niet op het niveau Belgisch elftal smoesjes te zoeken voor het slechte spel..:7

Is het nou echt elke keer nodig om met compleet andere onzin aan te komen als iemand je eens uitlult? Matthijs heeft namelijk helemaal gelijk. Als jij tegen een ploeg moet spelen die met 11 man staat te verdedigen zijn er veel minder gaten waar je doorheen kan komen, dan als je tegen een aanvallend team speelt. Het gevolg is een slechte en saaie wedstrijd op het middenveld. Japan verdedigd en loert op de counter, terwijl Nederland tevergeefs moeite doet om er doorheen te komen. Tegen zo'n defensief veldspel spelen is gewoon erg lastig. Bovendien hebben veel meer ploegen dat, hoor. Ik denk dat als ik Duistland-Servië zeg dat ik boekdelen spreek.

Dat ze niet zo geweldig speelden heeft overigens niets te maken met de hoogte, want Durban ligt niet hoog op een berg. Het ligt namelijk gewoon op zee niveau. Nu weet ik wel dat je gaat zeggen dat de vorige wedstrijd gespeeld werd in de hoogte, maar ik heb het nu over Nederland - Japan. Aan de temperatuur zal het ook niet liggen want het is daar momenteel ongeveer net zo warm als in Nederland. En de bal, daar heeft iedereen last van. Dus dat zijn allemaal onzin argumenten. Bovendien noemt Matthijs nergens iets wat lijkt op temperatuur, hoogte of een bal in zijn post dus waarom je suggereert dat hij dat als smoesje gebruikt is mij een raadsel.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer heeft hij het over de bal en de temperatuur. Ten tweede het ligt wel aan de tegenstander, kijk maar naar Brazilie Noord-Korea Noord Korea verdedigde als een blok en daar was haast niet doorheen te komen. In de eerste helft lukte het Brazilie ook totaal niet.

Lees de kranten, ik heb al veel excuses van NL-spelers gelezen.

Is het nou echt elke keer nodig om met compleet andere onzin aan te komen als iemand je eens uitlult?

Onzin? Dude, neem een krant, gebruik je ogen, en lees zelf eens al die excuses van jullie elftal..:cab:

Matthijs heeft namelijk helemaal gelijk. Als jij tegen een ploeg moet spelen die met 11 man staat te verdedigen zijn er veel minder gaten waar je doorheen kan komen, dan als je tegen een aanvallend team speelt. Het gevolg is een slechte en saaie wedstrijd op het middenveld. Japan verdedigd en loert op de counter, terwijl Nederland tevergeefs moeite doet om er doorheen te komen. Tegen zo'n defensief veldspel spelen is gewoon erg lastig. Bovendien hebben veel meer ploegen dat, hoor. Ik denk dat als ik Duistland-Servië zeg dat ik boekdelen spreek.

Een goed elftal kan tegen alles winnen. Dat je het excuus ' we speelden tegen een verdedigend elftal' gebruikt omdat je verloor tegen Inter, dat kan ik nog begrijpen. Da's een topploeg. Maar als je tegen Japan het excuus gaat gebruiken 'we speelden tegen een verdedigend elftal', dan vraag ik me toch af wat er mis is met de Nederlandse aanval. Zoveel mankracht tegen een verdedigend flutploegje, is dat nou zoo moeilijk om een paar keer te scoren?

Dat ze niet zo geweldig speelden heeft overigens niets te maken met de hoogte, want Durban ligt niet hoog op een berg. Het ligt namelijk gewoon op zee niveau. Nu weet ik wel dat je gaat zeggen dat de vorige wedstrijd gespeeld werd in de hoogte, maar ik heb het nu over Nederland - Japan. Aan de temperatuur zal het ook niet liggen want het is daar momenteel ongeveer net zo warm als in Nederland. En de bal, daar heeft iedereen last van. Dus dat zijn allemaal onzin argumenten. Bovendien noemt Matthijs nergens iets wat lijkt op temperatuur, hoogte of een bal in zijn post dus waarom je suggereert dat hij dat als smoesje gebruikt is mij een raadsel.

Het waren dan ook voorbeelden van excuses, een aantal werden door NL-spelers gebruikt na Ned-Den, en nu zou het weer liggen aan een hoop excuses.

Link to comment
Delen op andere websites

Onzin? Dude, neem een krant, gebruik je ogen, en lees zelf eens al die excuses van jullie elftal..:cab:

Sinds wanneer zijn Belgische kranten representatief voor het Nederlands team en hun uitspraken. Ik lees hier in NL namelijk niets over de temperatuur en de bal. :cab:

Een goed elftal kan tegen alles winnen. Dat je het excuus ' we speelden tegen een verdedigend elftal' gebruikt omdat je verloor tegen Inter, dat kan ik nog begrijpen. Da's een topploeg. Maar als je tegen Japan het excuus gaat gebruiken 'we speelden tegen een verdedigend elftal', dan vraag ik me toch af wat er mis is met de Nederlandse aanval. Zoveel mankracht tegen een verdedigend flutploegje, is dat nou zoo moeilijk om een paar keer te scoren?

Volgens mij hebben we gewonnen? Ik kan me vergissen...

Het is nog niet zo makkelijk als jij denkt. Ga maar eens in de spits staan tegen een ploeg met 11 verdedigers. Ik durf te wedden dat je niet eens in de buurt komt van een bal. Jongens als v Persie, Kuyt, Sneijder etc. zijn allemaal top spelers. Hun hebben gister laten zien dat voetballen tegen een zeer defensief team erg moeilijk is en jij zegt gewoon dood leuk dat ze uit hun nek kletsen. Ieder team heeft moeite met een defensief team, of je dat nu leuk vind of niet. Kijk maar naar Duitsland, for example.

Link to comment
Delen op andere websites

Japan is gewoon een land dat defensief goed is, en daar ook altijd aan vast houd. Ze spelen heel erg defensief, en Nederland kwam er in het laatste kwartier wel door, maar bij de Japanners is het zo, dat ze in het laatste kwartier achteruit gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...