Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Elke wedstrijd tegen Nederland met Robben lijkt meer op een 'schakel-Robben-koste-wat-het-kost-operatie' uit :( Meteen als die de bal heeft, 2 of meer man bij hem, die lomp gaan doen.

Geplaatst:

Je gaat toch niet beweren dat Nederland wel sportief speelt? Komaan zeg, die voetbalmatchen trekken gewoon op niks... Ze mogen gerust wat meer met rode kaarten gooien. En dan heb ik het niet specifiek over Nederland maar het het WK in het algemeen. Je zou gaan denken dat die spelers getraind worden om zo agresief mogelijk de bal af te nemen van de tegenstander.

Geplaatst:

In de eerste helft leek het er inderdaad om te gaan dat Brazilie de bal zo min mogelijk kreeg, en als ze de bal hadden die meteen proberen te mijden door een overtreding te maken.

BTW: ik heb vandaag toch zo gelachen om Sporza 1 ofzo, Belgische comentator bij NED - BRA... eerst begint ie helemaal Nederland af te zeiken omdat Brazilie voor stond, scoort NED de 1-1 begint ie helemaal voor Nederland te zijn, allemaal feiten enzo over overwinningen van Oranje enzovoort, toen Oranje de 2-1 scoorde werd ie nog gekker en begon ie Brazilie uit te zeiken :puh:

Geplaatst:

Woow, wat een thriller match Allerlaatste minuut kopt Ghana-speler de bal in de doel maar Suarez (Ajax) steekt zijn hand op dus geen goal maar hij krijgt rode kaart want hij is geen keeper en een strafschop voor Ghana. Gyan schiet op de bovenlat dus strafschoppenreeks en Uruguay wint met 4-2. Suarez is geschorst. Voordeel voor Nederland.

Uruguay speelt defensief dus niet makkelijk voor Nederland.

Wat een smerig goor mannetje is het toch, ik hoop dat er wat met hem gebeurd waardoor hij geen voetbal meer kan spelen, dan is er weer een spel verzieker minder op het veld.

Geplaatst:

Elke wedstrijd tegen Nederland met Robben lijkt meer op een 'schakel-Robben-koste-wat-het-kost-operatie' uit :( Meteen als die de bal heeft, 2 of meer man bij hem, die lomp gaan doen.

Ik was aan het wachten tot iemand deze opmerking maakte. Ikzelf vind ook dat Robben ongelofelijk geviseerd werd, en dan die rode kaart fout, djeezes..How low can you go? Ik ben blij met Ned-Bra, Nederland heeft verdiend gewonnen en Kaká heeft een uitstekende wedstrijd gespeeld. Meesterlijk schot, maar Stekelenburg stond er. En dan die dribbel in de 2de helft, ik zou het niet erg gevonden hebben mocht die erin hebben gezeten, dat zou gewoon verdiend geweest zijn, Kaká speelde een mooie wedstrijd. Trouwens, ben ik de enige die een opmerking maakt over het feit dat een of andere Oranje-verdediger Kaká uitdaagde door de bal weg te tikken toen die al buiten was? Hij heeft er geel voor gekregen. Best onsportief..En er is ook een Oranje speler op de bon gegaan voor een schwalbe, dit soort lage acties wil ik niet meer zien, ik heb een bloedhekel aan onsportief gedrag..Oh, en nu niet denken dat ik Brazilië goedpraat, Oranje en Brazilië hebben alletwee dingen gedaan die niet door de beugel konden. De Jong heeft een kans op de 2-2 verhinderd door zijn ploegmaat bij Man City Robinho tegen te houden op een onsportieve manier, hij ging wel op de bon, maar het feit dat die kans naar de klote is blijft. Onsportief, maar wel professioneel en leuk voor de supporters van Oranje. Van Bommel had een engelbewaarder deze wedstrijd, dat was duidelijk. Hij had minstens 1 gele kaart moeten krijgen, maargoed. Ik snap ook niet de kritiek op Van Persie, oké, zijn vrije trappen waren ronduit miserabel, maar ik heb mooie acties gezien hoor. Dan Dirk Kuyt, geweldig hoe die op het veld stond, deed zowat alles wat je in een wedstrijd kan doen. Ik snap niet dat ze in NL deze speler niet graag zien spelen, zijn spel tegen Brazilië mocht er zijn. Robben speelde een fantastische 2de helft en Sneijder heeft..tja, hoe zal ik dit zeggen...Brazilië in 10 stukjes gesneden. Petje af voor Stekelenburg, zonder hem was Oranje uitgeschakeld.

Geplaatst:

Even tussendoor hoor, maar ik vind het wel knap dat belgen zoals MegaPilot voor Nederland kúnnen zijn na dat wat Advocaat het Belgische team heeft geflikt. Hij naaide jullie team niet zo'n klein beetje zacht. Daarvoor dus :tu::klap:.

En overtredingen horen bij het voetbal. Dat wat bij Robben werd gedaan heb ik niet gezien, ik moest heel effekes piesen, maar de andere overtreding zijn niet bijzonder. In elke wedstrijd, in de Serie A of in de top klasse, zie je dat soort overtredingen. Het is een gedeelte van voetbal en het heeft ook zijn charmes.

Geplaatst:

Trouwens, ben ik de enige die een opmerking maakt over het feit dat een of andere Oranje-verdediger Kaká uitdaagde door de bal weg te tikken toen die al buiten was? Hij heeft er geel voor gekregen. Best onsportief..

Dat was André Ooijer. Inderdaad best onsportief, maar Kaká maakte daarna wel een slaande beweging. Daar had hij dan ook geel voor moeten geven vind ik...

Geplaatst:

Even tussendoor hoor, maar ik vind het wel knap dat belgen zoals MegaPilot voor Nederland kúnnen zijn na dat wat Advocaat het Belgische team heeft geflikt. Hij naaide jullie team niet zo'n klein beetje zacht. Daarvoor dus :tu::klap:.

Lol, daar heb ik geen seconde aan gedacht dit WK. :puh:

En overtredingen horen bij het voetbal. Dat wat bij Robben werd gedaan heb ik niet gezien, ik moest heel effekes piesen, maar de andere overtreding zijn niet bijzonder. In elke wedstrijd, in de Serie A of in de top klasse, zie je dat soort overtredingen. Het is een gedeelte van voetbal en het heeft ook zijn charmes.

Die trap was puur bedoeld om Robben, 1 van de beste van Oranje, te blesseren. Je hebt vuile tackles, maar deze was toch nog een stapje hoger. Deze trap was bedoeld om te blesseren en om Robben nog meer te kloten trapt die Meloo recht op z'n hamstrings..Dat is geen onsportief gedrag meer, eerder een aanslag.

Trouwens, ben ik de enige die een opmerking maakt over het feit dat een of andere Oranje-verdediger Kaká uitdaagde door de bal weg te tikken toen die al buiten was? Hij heeft er geel voor gekregen. Best onsportief..

Dat was André Ooijer. Inderdaad best onsportief, maar Kaká maakte daarna wel een slaande beweging. Daar had hij dan ook geel voor moeten geven vind ik...

Wat wil je; frustratie omdat de kansen onbenut bleven, ze stonden achter, zijn gemiste schot, al die frustratie en dan provocerend gedrag van de tegenstander, je zou voor minder over de rooie gaan..

Geplaatst:

Wat wil je; frustratie omdat de kansen onbenut bleven, ze stonden achter, zijn gemiste schot, al die frustratie en dan provocerend gedrag van de tegenstander, je zou voor minder over de rooie gaan..

Dus? Slaande beweging is slaande beweging. Eigenlijk is zoiets rood, dus met geel zou hij nog blij mogen zijn. Ik vind dat je ofwel beide geel, ofwel geen van geel.

Geplaatst:

Tja, en Kaká had een penalty moeten krijgen voor die fout van Nigel De Jong..Zo kunnen we wel doorgaan..De slag van Kaká was gewoon een uiting van woede, hij heeft niemand geslaan..Het was Ooijer die provoceert, dus is het maar logisch dat Kaká er niks voor krijgt. Wat Robinho allemaal geschreeuwd heeft deze wedstrijd wil ik niet weten, er zullen ook wel harde woorden uitgekomen zijn, daar krijgt hij toch ook geen geel voor..Je hebt het wel vaker gezien deze wedstrijd dat een NL speler een speler van Bra kalmeert(De Jong => Robinho), dat gebaar van Kaká is voor mij een teken van "het is genoeg!". Of je dat nu schreeuwt of je maakt een gebaar dat niet eens in het gezicht is, dat komt op hetzelfde neer..Persoon A provoceert, persoon B maakt gewoon een gebaar van frustratie..Als ie nu echt geslaan had, kon ik rood wel begrijpen, maar er is niks gebeurd. Alleen provocatie en Kaká maakt zich kwaad. Kaká heeft er een zo goed als foutloze wedstrijd opzitten, hem dan rood geven voor zoiets is ongelofelijk overdreven..:bonk: Het was sowieso al een harde wedstrijd, en hij is 1 van de weinigen van Brazilië die zich kalm hield..

Geplaatst:
Tja, en Kaká had een penalty moeten krijgen voor die fout van Nigel De Jong..

Klopt helemaal.

Of je dat nu schreeuwt of je maakt een gebaar dat niet eens in het gezicht is, dat komt op hetzelfde neer..

Dus iemand slaan komt op hetzelfde neer als iemand verrot schelden? :7

Kaká heeft er een zo goed als foutloze wedstrijd opzitten, hem dan rood geven voor zoiets is ongelofelijk overdreven..

Lees mijn bericht, en je ziet dat ik voor geel ben...

Geplaatst:

Wat boeit het nou wat voor wedstrijd Kaká heeft gespeeld? Een slaande beweging is een slaande beweging, en daar staat rood op. Boeiend als hij een foutloze wedstrijd heeft gespeeld. Hij moet dat gewoon doen. Als hij daar helemaal niks voor krijgt is het gewoon belachelijk. Hij sprak Kaká wel aan, als hij dat doet is het een rode kaart. Hier zal vast nog wel wat achterweg komen.

Daarnaast, wat heb ik een hekel aan die klote Suaréz. Gadverdamme. Vieze handsbal op de lijn waardoor Uruguay door is. Ik had toch echt op Ghana gehoopt, want die hadden we in de voorbereiding al 4-1 ingemaakt. Nouja, Suaréz rood, aanvoerder doet niet mee. Alleen Forlán is nog een goede speler bij Uruguay en dan houdt het wel op.

Geplaatst:

Wat boeit het nou wat voor wedstrijd Kaká heeft gespeeld? Een slaande beweging is een slaande beweging, en daar staat rood op. Boeiend als hij een foutloze wedstrijd heeft gespeeld. Hij moet dat gewoon doen. Als hij daar helemaal niks voor krijgt is het gewoon belachelijk. Hij sprak Kaká wel aan, als hij dat doet is het een rode kaart. Hier zal vast nog wel wat achterweg komen.

Daarnaast, wat heb ik een hekel aan die klote Suaréz. Gadverdamme. Vieze handsbal op de lijn waardoor Uruguay door is. Ik had toch echt op Ghana gehoopt, want die hadden we in de voorbereiding al 4-1 ingemaakt. Nouja, Suaréz rood, aanvoerder doet niet mee. Alleen Forlán is nog een goede speler bij Uruguay en dan houdt het wel op.

Lugano is ook redelijk, de rest is inderdaad knudde. Maar wie weet is Lugano nog geblesseerd (al zal dat wel niet zo zijn, als je hem zo zag juichen :puh:).

Geplaatst:

Oke, Ik zal niks meer posten betreft het voetbal, We weten toch wel wie er gaat winnen! ;)

Punt.

Wij hé? Jaaa! Had je niet verwacht hé? Haha! Kom maar Melvin, geef jij ook maar je mening, wees sportief.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...