GekkieJ01 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Mot gij es allemaal ff kijken, Visser23 heeft een sig gemaakt, zo sportief is ie wel! Hap en weg :o Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Voor wie nog even wil nagenieten met Jack van Gelder: Klik hier. Reageren
The360box Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Aangezien we Brazilie onder de voet gelopen hebben moet Urugauy toch wel lukken, en dan spelen we in de Finales tegen of Duitsland of Argentinië, ik hoop Duitsland, omdat we wel lekker spelen... Reageren
Kloep Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Aangezien we Brazilie onder de voet gelopen hebben moet Urugauy toch wel lukken, en dan spelen we in de Finales tegen of Duitsland of Argentinië, ik hoop Duitsland, omdat we wel lekker spelen... Ik denk Spanje. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) Voor wie nog even wil nagenieten met Jack van Gelder: Klik hier. "Sneijder, hij is 22 cm, maar hij komt er toch bovenuit." Bewerkt: 3 juli 2010 door jimmiefitz Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Het is wel beter dat we tegen Uruguay moeten spelen dan tegen Ghana, hebben we tenminste nog wat spel inhoud. Uruguay moet ook we lukken, als je van Brazilië wint moet je ook van hun kunnen winnen. Vervolgens halen we de finale die we tegen Spanje spelen, we zijn al zo dichtbij de finale. En natuurlijk winnen we die ook en schrijven we historie. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) Aangezien we Brazilie onder de voet gelopen hebben moet Urugauy toch wel lukken, en dan spelen we in de Finales tegen of Duitsland of Argentinië, ik hoop Duitsland, omdat we wel lekker spelen... Waar heb jij het over? We hebben Brazilië onder de voet gelopen? Brazilië heeft ons helemaal stuk gespeeld die eerste helft en had gewoon met 3-0 voor moeten staan waarna het gewoon afgelopen was. Dat verzuimde ze en door een falende verdediging kwamen we terug in de wedstrijd. Maar we hebben Brazilië alles behalve overklast. Brazilië heeft minder gekregen dan ze verdiende. Bewerkt: 3 juli 2010 door Mania-92 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Ik vond Nederland veel beter in de tweede helft, hoor. Maar wel een geluk dat het niet gelijk al 2-0 of 3-0 stond. Doelpunt voor Duitsland! Door de speler die Maradona als een ballenjongen aanzag bij de oefenwedstrijd eerder dit jaar. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Doelpunt voor Duitsland! Door de speler die Maradona als een ballenjongen aanzag bij de oefenwedstrijd eerder dit jaar. Dat was echt een geweldig moment. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 De speler die Maradona als een ballenjongen aanzag bij de oefenwedstrijd eerder dit jaar. Ja, dat stukje zag ik net nog in de rust. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Duitsland slacht Argentinie af. Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Duitsland slacht Argentinie af. 4-0 nu. Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Duitsland veegt Argentinië met 4-0 van de mat! Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Melvin? Ja ? Ik moet wel eerlijk toegeven dat ze me van mijn beste kant op de foto hebben gezet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.